پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

خرید زیر مجموعه ربات Moonbix 🌌 خرید رفرال مون بیکس بایننس

Binance Moonbix یک بازی بلاکچینی مبتنی بر فضای مجازی در تلگرام (خرید استارز تلگرام) است که توسط صرافی Binance طراحی شده است. در این بازی، کاربران با کنترل سفینه فضایی خود به کاوش در کهکشان‌ها پرداخته و با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، امتیاز کسب می‌کنند.

 Moonbix ضمن ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده، فرصتی برای کسب پاداش‌های رمزنگاری را نیز فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با تکمیل ماموریت‌ها، صعود در جدول‌های رده بندی و جمع‌آوری آیتم‌ های کمیاب، امتیاز و درآمد خود را افزایش دهند.

ایردراپ Moonbix به عنوان بزرگترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. این رویداد فرصتی استثنایی برای کاربران بوده و به عنوان یک فرصت سودآورتر از ایردراپ BLUM معرفی شده است. در این مقاله، یک راهنمای گام به گام برای شرکت در این ایردراپ ارائه شده است. همراه ما باشید!

خرید زیر مجموعه ربات Moonbix (رفرال مون بیکس)

 

نحوه بازی و کسب درآمد از ربات Moonbix

 در  بازی هیجان‌انگیز Moonbix، بازیکنان در نقش کاوشگرانی در فضای بیکران قرار می‌گیرند و با استفاده از فضاپیمای خود به جمع‌آوری اشیاء ارزشمند نظیر سنگ‌های زرد، هدایا و گنج‌های پنهان می‌پردازند. شما در این بازی با انجام مراحل زیر می توانید توکن ها را جمع آوری کنید.

 

  • کاوش در کهکشان: بازیکنان با کاوش در کهکشان‌های مختلف و جمع‌آوری اشیاء، امتیاز کسب می‌کنند. این امتیازات در آینده به پاداش‌های کریپتو تبدیل خواهند شد. شرکت در  این بازی‌ که مانند بازی ربات Blum ( خرید رفرال بلوم ) است، یکی از راه‌های سریع کسب امتیاز است.

 

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید