پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

رای نظرسنجی تلگرام

مقدار قیمت خرید سرویس
10 رأی
۱۶۵ تومان
20 رأی
۳۳۰ تومان
30 رأی
۴۹۵ تومان
40 رأی
۶۶۰ تومان
50 رأی
۸۲۵ تومان
100 رأی
۱٬۶۵۰ تومان
200 رأی
۳٬۳۰۰ تومان
300 رأی
۴٬۹۵۰ تومان
400 رأی
۶٬۶۰۰ تومان
500 رأی
۸٬۲۵۰ تومان
1,000 رأی
۱۶٬۵۰۰ تومان
2,000 رأی
۳۳٬۰۰۰ تومان
5,000 رأی
۸۲٬۵۰۰ تومان
10,000 رأی
۱۶۵٬۰۰۰ تومان
20,000 رأی
۳۳۰٬۰۰۰ تومان
50,000 رأی
۸۲۵٬۰۰۰ تومان
100,000 رأی
۱٬۶۵۰٬۰۰۰ تومان
200,000 رأی
۳٬۳۰۰٬۰۰۰ تومان

خرید لایک و رای تلگرام واقعی ارزان 100% تضمینی

خرید لایک و رای تلگرام یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای داشتن ممبرهای فعال است. با استفاده از تولید محتوای جذاب و باکیفیت می توانید مسابقه و نظرسنجی ایجاد کنید، ممبرهای خود را تشویق کنید در کانال شما فعالیت کنند و حتی ممبرهای جدیدی را با خود همراه کنند. زمانی که لایک و رای پست های شما بالا می رود، کاربران جدید کانال شما را معتبر و محبوب می بینند و به راحتی به شما اعتماد می کنند. این فرصت به شما داده می شود با اعضای کانال خود تعامل داشته باشید و به آنها حس ارزشمندی بدهید. برندهای مطرح از هر فرصتی برای داشتن فروش و درآمد بیشتر استفاده می کنند، شما می توانید با انتخاب های بهتر در رقابت خود پیشتاز باشید.

پرسش های شما

؟ خرید لایک و رای تلگرام چگونه انجام می شود؟
خرید لایک تلگرام یکی از راه های آسان و ارزان برای برنده شدن در مسابقات و نظرسنجی ها است. شما می توانید لایک و رای تلگرام را برای هریک از پست های خود داشته باشید. بعد از ثبت سفارش لایک و رای به پست شما اضافه می شود. هرچه تعداد بالاتری داشته باشید در نگاه کاربران کانال شما معتبر تر می شود.
؟ از لایک و رای تلگرام چگونه استفاده می شوند؟
لایک و رای معمولا به صورت چند گزینه است که روی هر کلیک اموجی یا تکست گذاشته می شود. شما می توانید در اجرای مسابقات و نظرسنجی ها خلاقیت داشته نشان دهید و مخاطبان خود را به تعامل تشویق کنید.
؟ هزینه لایک و رای تلگرام چقدر است؟
خرید لایک و رای با توجه به مزایایی که برای رشد شما دارد هزینه مناسبی دارد. با توجه به هزینه های جانبی کانال های کسب و کار این مبلغ قابل توجه نیست. شما می توانید با مشاوران یاراپلاس در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتر دریافت کنید.

کاربران تلگرام برای جمع آوری لایک و رای تلگرام برای یک پست یا چالش، روش های مختلفی دارند. به عنوان مثال آنها می‌توانند عکس یا پست مورد نظر خود را به دوستان و آشنایان ارسال کرده و از آنها بخواهند که آن را لایک کنند. البته ناگفته نماند که فرایند فوق نه تنها سخت و زمان‌بر است، بلکه امکان دارد کاربر را در معرض ریپورت شدن نیز قرار دهد.

خرید لایک و رای تلگرام یکی از روش های موجود برای افزایش لایک و رای این شبکه است که در مقایسه با روش قبل فرایند ساده تر و همچنین تخصصی تری دارد. از طرف دیگر نتایج آن نیز مطلوب تر است. منتهی این روش نیاز به صرف اندکی هزینه دارد. در واقع کاربران تلگرام با صرف کمی هزینه، به راحتی قادر هستند به تعداد موردنظر برای پست و چالش های خود لایک و رای جمع کنند. در ادامه با وب سایت خرید ممبر تلگرام یاراپلاس همراه باشید.

 

چرا خرید لایک و رای تلگرام؟

لایک و رای در تلگرام دو مورد از مهمترین فاکتور هایی هستند که موجب افزایش ممبر و بالا رفتن درصد فروش می شوند. زمانیکه لایک و رای پست های تلگرامی شما بیشتر باشد، به راحتی می توانید اعتماد و توجه ممبرهای تازه وارد را جلب کنید. 

برای اینکه تعداد رای های تلگرامی خود را افزایش دهید، باید یک چالش یا مسابقه هیجان انگیز آماده و اجرا کنید.

  • فرض کنید شما یک فروشگاه آنلاین کتاب دارید.
  • از ممبرهای خود بخواهید که با کتاب هایی که از فروشگاه شما تهیه کرده اند، عکس گرفته و برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.
  • سپس از بین عکس های ارسالی، بهترین ها را انتخاب و در کانال به اشتراک بگذارید تا بقیه به آنها رای بدهند یا عکس ها را لایک کنند. 
  • همچنین برای نفرات اول تا سوم جایزه در نظر بگیرید، بدین ترتيب مطمئنا افرادی که در مسابقه شرکت کرده اند، لینک کانال را برای دوستان و آشنایان خود فرستاده و از آنها می خواهند که به عکسشان رای بدهند یا عکس را لایک کنند.
  • بدین ترتیب ممبرهای گروه شما فعال تر شده و ممبرهای جدیدی به همراه خود می آورند‌.

اما ممکن است فردی به تازگی کسب و کار خود را در تلگرام شروع کرده باشد و برای جلب توجه و اعتماد مشتریان و ممبرهای فعلی و ممبرهایی که برای اولین بار به کانال او می آیند، نیازمند دریافت لایک و رای تلگرام باشد. این فرد چون ممبرهای زیادی ندارد، نمی تواند از طریق برگزاری مسابقه لایک و رای زیادی جمع آوری کند؛ بنابراین باید از طریق سایت های معتبر، رای و لایک ارزان و تضمینی خریداری کند.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید