پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

پرسش های شما

؟ سی پی کالاف دیوتی چیست؟
بیشتر بازی های آنلاین دارای کوین هایی هستند که بازیکن ها می توانند با خرید آنها، جوایزی را در بازی بدست آورند که دیگر بازیکنان، آنها را نداشته باشند. این کوین در کالاف دیوتی موبایل، سی پی نام دارد.
؟ سی پی کالاف دیوتی چه انواعی دارد؟
- سی پی فوری - سی پی زمانبر - سی پی هکی
؟ مزایای خرید سی پی کالاف چیست؟
1. خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل 2. خرید گردونه های شانس لجندری 3. خرید گردونه های شانس متیک 4. خرید باندل و کریت
؟ سی پی رایگان چیست؟
گاهی در بازی، ماموریت هایی هفتگی و یا ماهانه شروع می شود که شما با کامل کردن آن ماموریت ها می توانید مقداری سی پی رایگان بدست آورید.

کالاف دیوتی یکی از بازی هایی است که سالهاست افراد زیادی را به خود جذب کرده و همچنین خدمات بسیار زیادی دارد. یکی از خدماتی که در این بازی برای تمام بازیکنان وجود دارد، سی پی است.

سی پی همان پول و یا کوین رایج در بازی کالاف دیوتی است که می توانید با استفاده از آن، جوایز بسیار شگفت انگیزی بگیرید. سی پی کالاف دیوتی انواع متفاوتی دارد و شما برای خرید سی پی کالاف باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. ما در اینجا می خواهیم شما را به طور کامل با خرید سی پی کالاف دیوتی آشنا کنیم.

کلیک کنید: خرید اکانت کالاف

 

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

بیشتر بازی های آنلاین دارای کوین هایی هستند که بازیکن ها می توانند با خرید آنها، جوایزی را در بازی بدست آورند که دیگر بازیکنان، آنها را نداشته باشند. برای مثال این کوین در بازی پابجی، به یوسی معروف است و بازیکنان پابجی برای دریافت جوایز، اقدام به خرید یوسی می کنند.

این کوین در کالاف دیوتی موبایل، سی پی نام دارد. سی پی توسط افراد زیادی فروخته می شود اما نمی توان به همه این افراد اعتماد کرد. به همین دلیل وقتی شما می خواهید برای خرید سی پی کالاف اقدام کنید، شاپ های زیادی را خواهید دید، اما شاپ ها و یا فروشگاه های مورد اعتماد کمی وجود دارد.

قیمت سی پی کالاف دیوتی موبایل بر اساس دلار است. یعنی اگر دلار بالا برود، به دنبالش قیمت سی پی نیز افزایش اندکی خواهد داشت و اگر دلار پایین بیاید، به طبع از آن قیمت سی پی نیز پایین خواهد آمد.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید