پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

خرید شماره مجازی اپ گالری (AppGallery) با کیفیت در یاراپلاس

پرسش های شما

؟ اپ گالری چه کاربردی دارد؟
اپ گالری همانطور که از عنوان آن مشخص است یک فروشگاه مجازی بوده که برای خرید سرویس ها و برنامه های مختلف برای سیستم عامل های هواوی و اندروید کارایی دارد.
؟ برای خرید شماره مجازی اپ گالری باید به کجا مراجعه کرد؟
برای خرید شماره مجازی اپ گالری باید یک سایت فروش معتبر و قابل اعتماد مراجعه کرد. سایت فروش قابل اعتماد سایتی است که خدمات خود را با تضمین کیفیت و ارائه مشاوره رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد.
؟ آیا با شماره مجازی اپ گالری می توان در نرم افزار های دیگر نیز اکانت ساخت؟
ایجاد اکانت با شماره مجازی اپ گالری بستگی به کیفیت شماره دارد. اگر شماره مجازی دائمی باشد کاربران آن می‌ توانند علاوه بر آب کالری در دیگر نرم‌ افزارها و شبکه‌ های اجتماعی نیز به واسطه آن برای خود اکانت بسازند. اما اگر عادی باشد، امکان فوق برای آنها وجود ندارد.

خرید شماره مجازی اپ گالری (AppGallery) به کاربران سیستم عامل های اندروید و هواوی ایرانی کمک می کند به راحتی محدودیت ‌های ناشی از تحریم را دور بزنند. زیرا آنها می توانند با حسابی که از طریق شماره مجازی ساخته اند، بدون هیچ محدودیتی تمامی برنامه ها و نرم افزار های مورد نیاز خود را که در این اپ وجود دارد، دانلود کنند. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در رابطه با شرایط استفاده از شماره مجازی برای اپ گالری ارائه خواهد شد.

 

اپ گالری (AppGallery) چیست؟

اپ گالری یک فروشگاه توزیع برنامه است که برنامه های مختلف سیستم عامل خاصی در آن قابل دسترسی است. به عنوان مثال اپ گالری هواوی برای سیستم عامل هارمونی به همراه رابط کاربری هواوی ارائه شده است. همچنین امکان دسترسی به برنامه های سیستم عامل اندروید از طریق آن نیز برای کاربران میسر می باشد.

به این ترتیب تمامی کاربران گوشی های اندروید، هارمونی و هواوی می توانند از طریق این فروشگاه به برنامه مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه در حال حاضر ۴۲۰ میلیون کاربر فعال دارد و روی ۷۰۰ میلیون دستگاه تا کنون نصب شده است.

به دلیل تحریم دستگاه های هواوی چین از طرف آمریکا امکان دسترسی به برخی از سرویس های گوگل (آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت) از طریق دستگاه های هواوی محدود شد. از این رو اپ گالری به منظور امکان دسترسی کاربران تلفن های همراه هواوی به برنامه های گوگل طراحی و ارائه شد. بنابراین تمامی کاربران تلفن های هواوی می‌ توانند از طریق این برنامه به خدمات گوگل پلی دسترسی پیدا کرده و آنها را روی سیستم خود اجرا کنند. بیشتر بخوانید: خرید شماره مجازی هواوی

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید