پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

لایک ارزان

مقدار قیمت خرید سرویس
150
۱٬۴۲۵ تومان
200
۱٬۹۰۰ تومان
300
۲٬۸۵۰ تومان
400
۳٬۸۰۰ تومان
500
۴٬۷۵۰ تومان
1K
۹٬۵۰۰ تومان
2K
۱۹٬۰۰۰ تومان
3K
۲۸٬۵۰۰ تومان
4K
۳۸٬۰۰۰ تومان
5K
۴۷٬۵۰۰ تومان
10K
۹۵٬۰۰۰ تومان
20K
۱۹۰٬۰۰۰ تومان
50K
۴۷۵٬۰۰۰ تومان
100K
۹۵۰٬۰۰۰ تومان

خرید لایک ریلز اینستاگرام ارزان 100% واقعی با تحویل فوری

 خرید لایک ریلز اینستاگرام

 

در این مطلب یاراپلاس قصد داریم تا به طور کامل مبحث خرید لایک ریلز اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. همین چند وقت پیش و در مقاله ای دیگر، به چیستی خدمات ریلز اینستاگرام پرداخته بودیم؛ من تا مدتی درگیر قابلیت ها و این ویژگی جدید در اینستاگرام بودم؛ در واقع تا مدتی تحقیقاتی را بر روی این قابلیت انجام دادم؛ اما رفته رفته و با گذشت زمان دیگر خودم هم ترغیب به استفاده از خدمات ریلز در اینستاگرام شدم.

چند وقتی گذشت و من توانستم چند ویدئو جذاب reels را در اینستاگرام منتشر کنم؛ اما پس از گذشت مدتی در ویدئو های خود، با یک چالش جدی رو به رو شدم؛ آن چالش چیزی جز کمبود لایک در ویدئو های ریلز نبود. شروع کردم و ویدئو های تولید شده پیج خود را با کلیپ های reels پیج های مشابه به خود مقایسه کردم؛ تفاوت بسیار زیادی در تعداد لایک هر ویدئو دیده می شد؛ طوری که باید ماه ها تلاش می کردم تا به آن ها برسم.

در ادامه تصمیم گرفتم اقدام به استفاده از یک سری ترفند های طبیعی برای افزایش لایک ویدیو های ریلز اینستاگرام خود کنم. همین کار را هم انجام دادم ولی با کمی دقت، متوجه شدم که این ترفند ها مقداری زمان بر می باشند. به همین دلیل در ادامه تصمیم بر این گرفتم که از یک سری پلتفرم ها برای خرید لایک ریلز اینستاگرام استفاده کنم؛ در این راستا موفق هم بودم؛ حال اگر شما هم چنین نیازی را در اینستاگرام دارید و میخواهید برای ویدیو های ریلز خود اقدام به خرید لایک کنید، در ادامه همراه ما باشید.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید