پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

بازدید IGTV

مقدار قیمت خرید سرویس
100 بازدید
۹۰۰ تومان
200 بازدید
۱٬۸۰۰ تومان
300 بازدید
۲٬۷۰۰ تومان
400 بازدید
۳٬۶۰۰ تومان
500 بازدید
۴٬۵۰۰ تومان
1,000 بازدید
۹٬۰۰۰ تومان
2,000 بازدید
۱۸٬۰۰۰ تومان
5,000 بازدید
۴۵٬۰۰۰ تومان
10,000 بازدید
۹۰٬۰۰۰ تومان
20,000 بازدید
۱۸۰٬۰۰۰ تومان
50,000 بازدید
۴۵۰٬۰۰۰ تومان
100,000 بازدید
۹۰۰٬۰۰۰ تومان
500,000 بازدید
۴٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
1,000,000 بازدید
۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
10,000,000 بازدید
۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

خرید ویو igtv اینستاگرام و افزایش بازدید igtv ارزان و فوری

ای جی تی وی را می‌توان یکی از قابلیت‌های جذاب و جدید اینستاگرام دانست. به کمک igtv و خرید ویو igtv کاربران اینستاگرام می‌توانند ویدئوهای طولانی‌تری را با دیگران به اشتراک بگذارند و پیج های موفق تر با فروش بیشتری داشته باشند. افزایش ویو igtv به بیشتر دیده شدن پست‌هایی که در آن منتشر می‌کنید کمک می‌کند. به همین دلیل است که مدیران پیج‌های اینستاگرامی تلاش می‌کنند تا با خرید ویو IGTV یاراپلاس تعامل صفحه خود را بالا ببرند.

پرسش های شما

؟ چرا بازدید ای جی تی وی بخریم؟
  • خرید ویو igtv اینستاگرام سبب بالا بردن تعداد ویوی ویدئوهای پیج شما می شود.
  • در نتیجه احتمال این که اینستاگرام آن را در صفحه اکسپلورر به نمایش در‌آورد بیشتر می شود.
؟ چرا ویو یا سین IGTV ارزان را از یاراپلاس بخریم؟
  • یاراپلاس یکه تاز کیفیت و سرعت ارائه خدمات اینستاگرامی از جمله خرید ویو igtv ارزان است.
  • مشاوران یاراپلاس در تمام مراحل خرید پاسخگوی شما و راهنمای خرید صحیح برای پیج تان هستند.
  • بنابراین با یاراپلاس دیگر نگران پیشرفت پیج اینستاگرام خود نباشید.
؟ مزایای خرید ویو IGTV چیست؟
ویو igtv یاراپلاس کیفیت بالایی دارد و با خرید آن می توانید تعداد بازدید Igtv خود را افزایش دهید. بنابراین اگر قصد افزایش ویو IGTV پیج اینستاگرام خود را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر از طریق سایت یاراپلاس اقدام کنید تا در اسرع وقت تعداد ویو های خریداری شده خود را دریافت کنید.
؟ چرا باید ویو پیج اینستاگرام از جمله ویو پست ها، آی جی تی وی، ریلز و ... بخریم؟
با خرید این خدمات برای پیج، بازدید های آن به خوبی افزایش پیدا می کنند. همچنین تعامل های کاربران هم بیشتر شده و آمار پیج ما بهبود پیدا می کند. به همه اینها اضافه کنید با خرید ویو، اینگیجمنت ریت صفحه تان هم فوق العاده خواهد شد. پست هایتان راهی اکسپلور می شود و می توانید فالوور جدید جذب کنید.
؟ پیش از خرید ویو آی جی تی وی چه کارهایی باید انجام دهیم؟
تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که پیج خود را اگر به شکل پرایوت یا خصوصی است، به پابلیک یا عمومی تغییر دهید.
؟ برای ثبت سفارش خرید ویو به چه مواردی نیاز است؟
یک شماره تلفن همراه و لینک پست مورد نظر گاها به همراه آیدی یا نام کاربری پیجتان برای ثبت سفارش خرید ویو آی جی تی وی کفایت می کند.
؟ آیا سفارشات ثبت شده به صورت آنی قابل دریافت هستند؟
بله، در صورت انتخاب یک خدمات دهنده معتبرف شما می توانید بلافاصله پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن، به صورت آنی خدمات خریداری شده را دریافت کرده و آنها را برای پیجتان داشته باشید.
؟ برای خرید ویو IGTV حتما باید از یک حساب بیزینسی استفاده کنم یا این سرویس برای حساب‌های شخصی هم موجود است؟
می‌توانید برای هر نوع حسابی، این سرویس را خریداری کنید.
؟ چگونه بفهمیم ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرده‌ایم، IGTV است؟
یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای تشخیص این که نوع ویدئوی منتشر شده چیست، این است که لینک آن را چک کنید. اگر در این لینک کلمه tv وجود داشت، این به این معناست که ویدئوی مورد نظر به صورت IGTV ثبت و منتشر شده و برای افزایش بازدید آن، باید خرید ویو IGTV را از یک سایت معتبر انجام دهید.
؟ این امکان وجود دارد که ویو IGTV پس از خرید دچار ریزش شود؟
برخلاف فالوور که ریزش آن انتظار می‌رود و امری عادی است، امکان ریزش ویو IGTV (در صورت باکیفیت بودن) خیلی پایین و نزدیک به صفر است. به همین خاطر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید.
؟ آیا بازدید جعلی یا فیک می‌تواند به پیجم صدمه بزند؟
بله اگر فقط به خاطر پایین‌تر بودن قیمت، اقدام به خرید ویو IGTV جعلی باکیفیت پایین کنید، احتمال این که اینستاگرام پیج‌تان را به خاطر فعالیت مشکوک مسدود کند وجود دارد. به همان اندازه که ویوی واقعی می‌تواند در رشد پیج موثر باشد، بازدید فیک اثرات مخرب دارد.
؟ آیا برای خرید ویو IGTV باید پیجم در حالت پابلیک قرار داشته باشد؟
بله برای خرید ویو IGTV نیز باید پیج‌تان در حالت پابلیک قرار داشته باشد.
؟ آیا خرید کامنت برای ویدئوی IGTV، می‌تواند بازدید این ویدئو را در اینستاگرام را افزایش دهد؟
بله. در حقیقت با خرید کامنت می‌توانید کمک کنید که ویدئوی IGTV منتشر شده ویوی بیشتری بگیرد. در حقیقت با این کار یک تیر و دو نشان می‌زنید و باعث پیشرفت دوچندان پیج‌تان می‌شوید. یعنی همزمان هم ویو می‌گیرید و هم کامنت.

پادکست خرید ویو igtv اینستاگرام

 

خرید ویو IGTV اینستاگرام از یاراپلاس

 

خرید ویو IGTV از مواردی است که بعد از خرید لایک ارزان از بهترین راهکارهایی است که می توانید برای بالا بردن بازدید آی جی تی وی اینستاگرام استفاده کنید. اگرچه شاید راه های دیگری هم برای افزایش ویو igtv وجود داشته باشد اما سریع ترین و پربازده ترین آنها استفاده از خرید ویو igtv اینستاگرام است. همانطور که می دانید اینستاگرام شبکه اجتماعی بصری است که هرروز قابلیت های جدیدی در این حوزه به آن اضافه می شود. ویو igtv از قابلیت های جدید اینستاگرام است که تعداد بازدیدهای آن الگوریتم اینستاگرام را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

اگرچه تعداد ویو در پست و igtv برای فالوورها نمایش داده نمی شود اما اینستاگرام تعداد آن را به عنوان ملاکی برای محبوبیت پیج شما قرار می دهد. هرچه این تعداد بیشتر باشد نرخ تعامل پیج شما بالاتر می رود و رشد بیشتری خواهید داشت. از جایی که بدست آوردن ویوهای بیشتر کار ساده نیست روش خرید ویو igtv این کار را ساده کرده است و می توانید با هزینه ناچیز بهترین نتیجه را بگیرید در ادامه توضیحات بیشتری در یاراپلاس برای شما داریم.

 

اهمیت خرید ویو igtv اینستاگرام

 

اهمیت خرید ویو igtv اینستاگرام

 

این روز ها بسیاری از کاربران اینستاگرام علاوه بر خرید ویو پست اینستاگرام خود به دنبال خرید ویو igtv برای پست های igtv خود هستند؛ اگرچه در ابتدا کاربران نمی توانستند محتواهای ویدیویی خود را که بیش از 1 دقیقه به طول می انجامید بارگذاری کنند. اما اینستاگرام برای رفع این مشکل با عرضه قابلیت IGTV به صورت تمام و کمال رفع شد و در حال حاضر اکانت ها می توانند خیلی راحت فیلم های خود با مدت زمان مختلف را بر روی حساب کاربری شان بارگذاری کنند.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید