پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

آموزش ساخت اکانت پی پال (PayPal) از صفر تا صد

پرسش های شما

؟ مزیت ساخت اکانت پی پال چیست؟
پی پال یا پی پل یک برنامه مالی آنلاین بسیار بزرگ است که ساخت شرکتی آمریکایی است. با ساخت حساب پی پال می توانید بسیاری از پرداخت‌های بین المللی از جمله پرداخت در سایت‌های خارجی، رزرو هتل و بلیط هواپیما، خریدهای اینترنتی، رزرو آزمون‌ها، کسب درآمدهای ارزی و ... را انجام دهید.
؟ آیا می‌شود بیش از یک حساب PayPal داشت؟
بله، شما می‌توانید علاوه بر ساخت اکانت شخصی پی پال، یک حساب بیزینسی پی پال هم داشته باشید.
؟ آیا ساخت اکانت پی پال به درد کاربران ایرانی میخورد؟
در صورتی به سمت تهیه یک حساب پی پال بروید، که دائما بخواهید با آن حساب کار کنید. در غیر اینصورت افتتاح حساب پی پال برای شما مناسب و به صرفه نیست. اگر به ندرت از حساب پی پال استفاده می کنید، بهتر است خریدتان را از طریق سایت های معتبر از جمله یاراپلاس انجام دهید. اما افرادی که با این حساب کار می کنند و می خواهند درآمدهایی که از طریق اینترنت کسب می کنند، در حساب خودشان دریافت کنند و یا خریدهایی که در اینترنت انجام می دهند، بدون نیاز به واسطه باشد، بهتر است اقدام به ساخت اکانت پی پال نمایند.

پی پال (PayPal) یکی از بزرگترین و پر کاربردترین ابزارهایی است که در جهان وجود دارد. شاید درباره پی پال چیزهای زیادی شنیده باشید، ولی اطلاعات شما درباره این ابزار مهم، زیاد نباشد.

این مقاله می تواند برای اینکه اطلاعات شما درباره پی پال، این نرم افزار کاربردی بیشتر شود، کمک کند. همچنین قرار است که به شما روش ساخت اکانت پی پال را بگوییم تا از این برنامه استفاده کنید. پس اگر می خواهید که این برنامه را بیشتر بشناسید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با وب سایت یاراپلاس تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خرید شماره مجازی پی پال از یاراپلاس!

 

پی پال چیست؟

قبل از اینکه به شما روش ساخت اکانت در پی پال را یاد بدهیم، بهتر است که ابتدا با این برنامه آشنا شوید تا بتوانید بهتر مطالب بعدی را درک کنید.

پی پال یا پی پل یک برنامه مالی آنلاین بسیار بزرگ است که ساخت شرکتی آمریکایی است. این برنامه امروزه یکی از پر استفاده ترین برنامه های جهان است که در تمام کشورها از این برنامه استفاده می شود.

یکی از مهم ترین کارهایی که این برنامه توانسته بکند، این است که شما با استفاده از این برنامه می توانید کارهای مالی خود را در هر کشور انجام دهید. این کار باعث شده است که تمام افراد راحت تر بتوانند کسب و کارهای خود را بیرون از مرزهای کشور خود توسعه بدهند و با تمام افراد جهان داد و ستد داشته باشند.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید