پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

خرید شماره مجازی بدون محدودیت اینستاگرام | دریافت شماره مجازی اینستاگرام به صورت آنی

پرسش های شما

؟ شماره مجازی اینستاگرام چیست؟
خرید شماره مجازی اینستاگرام یعنی از یک سیم کارت خارجی که می تواند مربوط به کشور هایی چون آمریکا انگلیس فرانسه یا آلمان یا 20 کشور دیگه استفاده کنید برای ساختن یک حساب کاربری اینستاگرام.
؟ چرا از شماره مجازی اینستاگرام باید استفاده کنیم؟
زمانی که از شماره مجازی استفاده می کنید تمام اطلاعات شما محرمانه خواهد ماند و هیچ کشوری نمی تواند به اطلاعات شما دست پیدا کند.
؟ از یک شماره مجازی می توانم چند اکانت بسازم؟
خیر در جهت حفظ کیفیت شماره های مجازی اینستاگرام از هر شماره فقط برای ساخت یک اکانت می توانید استفاده کنید.
؟ امنیت شماره مجازی اینستاگرام چگونه است؟
به طور کلی اینستاگرام از امنیت بالایی برخوردار است، ولی باز هم شماره مجازی که دریافت می کنید باید امنیت خود را داشته باشد. باید توجه داشته باشید که یک شماره مجازی، نباید دارای تاریخ انقضا باشد.

خرید شماره مجازی اینستاگرام ◀ نکات و مزایای آن در 2024

خرید شماره مجازی اینستاگرام مبحثی است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. می دانید که برای استفاده از امکانات آن باید به کمک شماره تماس خود عضو شوید. به هر دلیلی ممکن است تمایلی به استفاده از شماره حقیقی خود نداشته باشید، آیا راهی وجود دارد؟ همراه یاراپلاس باشید تا چگونگی عضویت در اینستاگرام به کمک شماره مجازی را به همراه مزایای آن آموزش ببینید. همان طور که می دانید امروزه اینستاگرام کاربران ایرانی زیادی را به سمت خود کشانده است. اینستاگرام به گونه ای در بین مردم ما رواج پیدا کرده است، که به جرئت می توان گفت کاربران ایرانی اکثریت زمان خود را در طول روز صرف فعالیت در آن می کنند. امروزه صد ها شبکه اجتماعی وجود دارند که با استفاده از روش های گوناگون می توان در آن ها اکانت ایجاد کرد.

 

به طور کلی در اینستاگرام می توان به سه روش کلی اکانت ایجاد کرد و ثبت نام کرد. در اینستاگرام می توان با استفاده از شماره موبایل، ایمیل و اکانت فیسبوک ثبت نام کرد. بسیاری از کاربران دنیای مجازی وجود دارند، که تمایلی به ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از شماره تماس اصلی خود ندارند. این دسته از کاربران می توانند اقدام به خرید شماره مجازی کنند.

 

دیگر نیاز نیست برای داشتن یک شماره، حتما برای دریافت یک سیم کارت اقدام کنید. امروزه می توانید با استفاده از وب سایت یاراپلاس، به راحتی اقدام به خرید شماره مجازی اینستاگرام بکنید. حتی شما می توانید شماره مجازی شبکه های اجتماعی دیگر را هم خریداری کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید