پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

پرسش های شما

؟ تیندر چیست؟
تیندر یک نوع اپ تلفن همراه است که کمک می ‌کند بر مبنای موقعیت مکانی برای خود دوستانی را جهت چت یا گفتگو پیدا کنید.
؟ برای خرید شماره مجازی تیندر چه باید کرد؟
می توانید خیلی راحت از سایت هایی که در زمینه فروش شماره مجازی فعالیت می‌ کنند، مانند سایت یاراپلاس، شماره مجازی تیندر را تهیه کنید.
؟ ساخت اکانت با شماره مجازی تیندر امن است؟
بله شماره مجازی تیندر هیچ مشکل یا تهدیدی برای اکانت شما ایجاد نمی کند.

خرید شماره مجازی تیندر بدون ریپورتی و محدودیت برای اولین بار از یاراپلاس

خرید شماره مجازی تیندر به شما کمک می کند که به راحتی و بدون دغدغه در یکی از بهترین آپ های دوست یابی حساب کاربری داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با تیندر و همچنین شرایط خرید شماره مجازی پیشنهاد می دهیم تا انتها همراه ما باشید.

 

تیندر چیست؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با تیندر (Tinder) و ویژگی های آن آشنا نیستید و اکنون می خواهید در این رابطه اطلاعات خود را بالاتر ببرید، بهتر است بدانید که تیندر یک نوع اپ تلفن همراه است که قابلیت نصب روی گوشی های اندروید و ios را دارد. این اپلیکیشن به شما کمک می ‌کند بر مبنای موقعیت مکانی برای خود دوستانی را جهت چت یا گفتگو پیدا کنید. در واقع این برنامه بر اساس موقعیت مکانی یا به عبارت دیگر جی پی اس فرایند شناسایی کاربران را انجام می ‌دهد.

بنابراین اولین لازمه بهره مندی از قابلیت‌ های تیندر این است که به اینترنت دسترسی داشته باشید و دومین پیش نیاز فعال کردن جی پی اس گوشی است. به این ترتیب برنامه فوق پس از نصب و فعالسازی، جستجو کرده و اندکی بعد نزدیکترین کاربران موجود در این اپلیکیشن را برای شما شناسایی می کند. سپس می توانید از طریق بررسی اکانت آنها مطابق با سلایق شخصی خود گزینه ای را که به نظر بهتر می رسد را برای دوستی و یا گفتگو انتخاب کنید.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید