پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

پرسش های شما

؟ شماره مجازی رایگان چیست؟
شماره مجازی رایگان ابزاری است که کاملاً رایگان و بدون صرف هیچ هزینه در کمترین زمان ممکن به کاربر ارائه می شود.
؟ شماره مجازی رایگان چه کاربردهایی دارد؟
دور زدن تحریم ها حفظ حریم شخصی ایجاد چندین حساب کاربردی در یک یا چند پلتفرم
؟ بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای ساخت شماره مجازی رایگان کدامند؟
اپلیکیشن textplus نرم افزار ESIAtalk نرم افزار talk2 نرم افزار textnow نرم افزار SmartCall
؟ معایب شماره مجازی رایگان چیست؟
- شماره مجازی رایگان در مقایسه با شماره مجازی که با صرف هزینه به دست می‌ آید، کیفیت کمتری دارد. - شماره های مجازی رایگان قابل پشتیبانی نیستند و نمی توان برای انجام کارهای مهم به آنها اعتماد کرد. - بسیاری از شماره های مجازی رایگان ریپورت هستند و پس از ارائه شماره هیچ کدی برای آنها ارسال نمی شود.

خرید شماره مجازی رایگان بدون ریپورتی و محدودیت برای اولین بار از یاراپلاس

شماره مجازی رایگان ابزاری است که به واسطه آن می توان در شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف حساب کاربری ایجاد کرد. این نوع شماره برخلاف شماره های عادی ماهیت فیزیکی ندارد و فقط به صورت اینترنتی در اختیار مشترکان قرار می گیرد. کسانی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شماره مجازی و دیگر موضوعات مرتبط با آن دارند، می ‌توانند تا انتهای این مطلب از یاراپلاس همراه باشند و از اطلاعاتی که در این صفحه ارائه شده است، بهره ببرند.

 

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی همانطور که از عنوان آن مشخص است، به صورت اینترنتی ارائه می شود و مشخصات و ویژگی ‌های خاص خود را دارد. متقاضیان خرید شماره مجازی برای آنکه بتوانند اشتراک این دسته از شماره ها را به دست بیاورند، نیاز نیست به ارگان و مرجع خاصی مراجعه کنند. همچنین برای ثبت نام و خرید شماره نیز مدرک خاصی نظیر کارت ملی و دیگر اطلاعات هویتی درخواست نمی شود. اما همانطور که گفتیم شماره نیز به صورت اینترنتی ارائه می ‌شود و ماهیت فیزیکی ندارد. همچنین برخلاف شماره های عادی، برای استفاده از شماره مجازی حتما باید به اینترنت دسترسی داشت.

دیگر ویژگی مهم شماره های مجازی این است که محدود به شماره تلفن های اپراتور های داخلی نمی ‌شود. بلکه این دسته از شماره ها متعلق به کشورهای مختلفی هستند که افراد می توانند با صرف هزینه یا حتی به صورت رایگان، به آن ها دسترسی پیدا کنند. شماره های مجازی رایگان توسط وب سایت های مختلفی به راحتی در دسترس است. به این ترتیب ایرانیان مقیم داخل، می توانند با تهیه این دسته از شماره ها جزو مشترکان اپراتور کشورهای مختلف باشند و نظیر دیگر شهروندان از خدمات مرتبط با شماره مجازی برخوردار شوند.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید