پنل کاربری
خرید رفرال MuskEmpire - استارت آنی کلیک کنید
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال همستر و سایر ربات ها + 25.000 سکه رایگان کلیک کنید

پرسش های شما

؟ شماره مجازی مایکروسافت چیست؟
شماره مجازی مایکروسافت ابزاری است که کاربران ایرانی به واسطه آن تحریم‌ها را دور زده و در این شبکه برای خود حساب کاربری میسازند.
؟ ساخت اکانت مایکروسافت با شماره مجازی امن است؟
بله شماره مجازی مایکروسافت هیچ مشکلی یا تهدیدی برای اکانت مایکروسافت شما ایجاد نمی کند.
؟ شماره مجازی مایکروسافت چه کاربردی دارد؟
تنها راهکار باقی مانده برای ایرانی ها جهت استفاده از خدمات مایکروسافت استور، استفاده از شماره مجازی مایکروسافت است.

خرید شماره مجازی مایکروسافت بدون ریپورتی و محدودیت برای اولین بار از یاراپلاس

شماره مجازی مایکروسافت ابزاری است که اشخاص می‌ توانند به واسطه آن بدون نیاز به وارد کردن شماره شخصی خود در این شبکه، حساب کاربری بسازند. مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در حوزه فناوری فعالیت می کند. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگ ‌ترین شرکت هایی است که در زمینه طراحی و عرضه نرم ‌افزار فعالیت می کند. متاسفانه شبکه مایکروسافت نیز نظیر بسیاری از سایت ‌های دیگر برای ایرانیان یکسری محدودیت‌ هایی را قائل شده است. از این رو تنها راهکار باقیمانده برای ایرانیان جهت ورود به سایت مایکروسافت و بهرمندی از خدمات و امکانات آن، استفاده از شماره مجازی مایکروسافت است.

 

شماره مجازی مایکروسافت چیست؟

برای ایجاد حساب کاربری و فعالیت در سایت مایکروسافت، باید از طریق شماره تلفن اقدام کرد. متاسفانه مایکروسافت ایرانیان را تحریم کرده است و آنها نمی‌ توانند از طریق شماره تلفن ایران برای این سایت حساب کاربری ایجاد کنند. اما از طریق شماره کشور های دیگر این قابلیت برای ایرانی ها محفوظ است. به این ترتیب آنها می‌ توانند با استفاده از شماره مجازی مایکروسافت که به کشورهای دیگر تعلق دارد، نظیر دیگر مردم دنیا از همه برنامه ها و امکاناتی که این وبسایت به کاربران خود ارائه می دهد، بهره مند شوند.

مشاهده بیشتر
چه امتیازی به این صفحه می دهید ؟

نظر دهید