پنل کاربری
چگونه در تیک تاک (Tik tok) آهنگ بگذاریم؟

چگونه در تیک تاک (Tik tok) آهنگ بگذاریم؟

چگونه در تیک تاک (Tik tok) آهنگ بگذاریم؟ اگر شما نیز از کاربران فعال پلتفرم پرطرفدار تیک تاک هستید و قصد دارید با تولید محتوای جذاب و خلاقانه، مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید، قطعاً به دنبال راهی برای افزودن موسیقی و جلوه‌های صوتی به ویدیوهای خود هستید. استفاده از موسیقی مناسب نه تنها جذابیت ویدئو را چندین برابر می‌کند، بلکه می‌تواند به وایرال شدن آن نیز کمک شایانی کند.

در این مقاله، به صورت گام به گام، آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک را به شما آموزش خواهیم داد. با دنبال کردن این مراحل ساده، می‌توانید به راحتی ویدیوهای خود را با موسیقی دلخواهتان غنی‌سازی کنید.

خرید فالوور تیک تاک از یاراپلاس!    
 

چگونه در تیک تاک (Tik tok) آهنگ بگذاریم؟ 

یادگیری نحوه اضافه کردن موسیقی به ویدیوی تیک‌ تاک نسبتاً آسان است. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، مطمئن باشید که به سرعت یاد می‌گیرید. آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک‌ تاک مشابه با سایر پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو است. بیایید با هم نگاهی بیاندازیم.

آموزش نحوه اضافه کردن صدا هنگام ضبط ویدیو جدید اضافه کردن صدا به ویدیوی تیک‌ تاک هنگام ضبط، کاربردهای زیادی دارد که می‌تواند به شما کمک کند محتوای جذاب‌تری ایجاد کنید و توجه بیشتری جلب کنید. در اینجا چند دلیل اصلی آورده شده است:

 

  • هماهنگی بهتر با صدا وقتی که هنگام ضبط ویدیو صدا را اضافه می‌کنید، می‌توانید حرکات و اعمال خود را به‌طور دقیق‌تری با ریتم و ملودی آهنگ هماهنگ کنید. این امر به‌ویژه در رقص‌ها، چالش‌ها و صحنه‌های کمدی مهم است که هماهنگی با موسیقی تاثیر بسزایی در جذابیت ویدیو دارد.
  • پیش‌نمایش ویدیو با صدا اضافه کردن صدا هنگام ضبط به شما این امکان را می‌دهد که پیش‌نمایش ویدیوی خود را با صدا ببینید و تغییرات لازم را انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که ویدیوی نهایی با کیفیت بالا و مطابق با انتظارات شما باشد.
  • ایجاد محتوای منحصربفرد و متمایز با انتخاب صداهای خاص و منحصر به فرد، می‌توانید محتوای خاص و متمایزی ایجاد کنید که از ویدیوهای دیگران برجسته‌تر باشد. این کار به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک خالق محتوا شناسایی شوید و دنبال‌کنندگان بیشتری جذب کنید.
  • صرفه‌جویی در زمان ویرایش اضافه کردن صدا هنگام ضبط ویدیو، فرآیند ویرایش را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. نیازی به همگام‌سازی صدا با ویدیو بعد از ضبط نیست و می‌توانید به‌طور مستقیم ویدیو را آپلود کنید.

 

آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک

 برای اضافه کردن صدا به ویدیوی تیک‌ تاک هنگام ضبط، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی “+” ضربه بزنید (حالت ضبط، و دیدن چهره خود در دوربین گوشی)
  2. در بالای صفحه "Sounds" را انتخاب کنید
  3. کتابخانه صداها را مرور کنید و پلی‌لیست‌های تیک تاک را بررسی کنید تا ترک مورد علاقه خود را پیدا کنید
  4. روی صدا ضربه بزنید و "✔" را انتخاب کنید
  5. ویدیو خود را ضبط کنید و صدای انتخابی شما پخش خواهد شد

 

نحوه اضافه کردن صدا هنگام آپلود ویدیو موجود

  1. روی “+” ضربه بزنید و ویدیوی خود را به‌طور عادی آپلود کنید. سپس روی "Next" ضربه بزنید
  2. در گوشه پایین سمت چپ "Sounds" را انتخاب کنید
  3. کتابخانه صداها و پلی‌لیست‌ها را مرور کنید، صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید و "✔" را بزنید

پیشنهاد ویژه: خرید کامنت تیک ‌تاک    
 

آیا می‌توانم هر آهنگی را در تیک‌ تاک استفاده کنم؟

ازنظر تئوری، بله. تا زمانی که موسیقی در تیک‌ تاک یا از طریق نرم‌افزار ویرایش ویدیو شما موجود باشد، می‌توان از آن استفاده کرد. با این حال، اگر موسیقی را از خارج از کتابخانه تیک‌ تاک اضافه می‌کنید، مطمئن شوید که حقوق لازم را دارید. در غیر این صورت، محتوای شما ممکن است بی‌صدا شود.

 

چگونه موسیقی را از کتابخانه تیک‌ تاک به یک ویدیو اضافه کنیم

  1. برنامه موبایل تیک‌ تاک را باز کنید. ویدیو خود را به صورت معمول ضبط کنید، سپس روی دکمه «Sounds» در بالای صفحه کلیک کنید. اگر ویدیویی موجود از گالری عکس دستگاه خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در این مرحله نیز روی «Sounds» کلیک کنید.
  2. کتابخانه صداهای تیک‌ تاک را مرور کنید. به دلخواه جستجو و مقایسه کنید. می‌توانید با کلیک کردن روی آهنگ، آن را پیش‌نمایش کنید و اگر از آن خوشتان آمد، برای اضافه کردن آن به ویدیو خود روی علامت تیک کلیک کنید.
  3. اکنون که آهنگ به ویدیوی تیک‌ تاک شما اضافه شده است، می‌توانید قسمت مورد نظر خود را تنظیم کنید. تیک‌ تاک فقط اجازه می‌دهد ۶۰ ثانیه موسیقی در یک ویدیو پخش شود، بنابراین باید بخشی که می‌خواهید پخش شود را انتخاب کنید. روی آیکون «قیچی» کلیک کنید که به شما امکان می‌دهد بخش مورد نظر آهنگ را برای پخش در طول محتوای خود تنظیم کنید. این همزمان با ویدیو پیش‌نمایش می‌شود و به شما نشان می‌دهد که برای بینندگان چگونه خواهد بود.
  4. ویدیو تیک‌ تاک خود را به صورت معمول ویرایش کنید، سپس وقتی آماده شدید، آن را منتشر کنید!

همچنین بخوانید: بامزه ترین چالش های تیک تاک     
 

 

نکته مهم اضافه کردن موسیقی به تیک‌ تاک:

باید توجه داشته باشید که اگر ویدیو خود را از تیک‌ تاک دانلود کنید، صدا بی‌صدا خواهد شد. این به این دلیل است که توافق بین دارندگان حقوق موسیقی و تیک‌ تاک منحصر به تیک‌ تاک است؛ مجوز فقط برای استفاده در تیک‌تاک پوشش داده شده است، نه برای پلتفرم‌های دیگر مانند یوتیوب یا فیسبوک.

 

چگونه موسیقی را با استفاده از نرم‌افزار ویرایش ویدیو به ویدیوی تیک‌ تاک اضافه کنیم

اگر می‌خواهید موسیقی را به ویدیوی تیک‌ تاک خود اضافه کنید ولی آن موسیقی در کتابخانه تیک‌تاک موجود نیست، نگران نباشید. همیشه می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند CapCut، Final Cut Pro یا iMovie موسیقی را به کلیپ خود اضافه کنید. سپس، فایل ویدیویی نهایی را ارسال کنید، آن را به گالری عکس دستگاه خود اضافه کنید و در تیک‌تاک آپلود کنید. تا زمانی که حقوق مربوطه را برای موسیقی دارید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

 

مشاهده ویدیوهای تیک‌ تاک

اگر قصد دارید محتوای خود را در چندین پلتفرم توزیع کنید، اضافه کردن موسیقی به تیک‌ تاک به این روش، یک راه هوشمندانه است. آهنگ در فایل ویدیوی اصلی قرار دارد، بنابراین اگر از نظر حقوقی مشکلی ندارید، نیازی به ویرایش مجدد ویدیو برای پلتفرم‌های مختلف نخواهید داشت.

 

نتیجه

در نهایت، افزودن صدا به ویدیوهای تیک‌ تاک یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذاب‌تر کردن محتوای شما و جلب توجه مخاطبان است. در این مقاله از یاراپلاس، با آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک، یاد گرفتید که چگونه با استفاده از کتابخانه صداهای تیک‌ تاک یا نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو، موسیقی‌های مختلف را به ویدیوهای خود اضافه کنید. همچنین اهمیت استفاده از موسیقی‌های محبوب و هماهنگی ویدیو با ریتم آهنگ را مورد بررسی قرار دادیم. با بهره‌گیری از این نکات و تکنیک‌ها، می‌توانید محتوای منحصربفرد و متمایزی ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند در این پلتفرم بیشتر دیده شوید و تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید.

نظر دهید