پنل کاربری
آموزش دانلود از اسپاتیفای

آموزش دانلود از اسپاتیفای

اسپاتیفای نام محبوب‌ترین و معروف‌ترین سرویس پخش موزیک و پادکست است که فعالیت خود را برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ شروع کرد و زمانی نگذشت که توانست در سطح جهانی به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. 

 

افرادی که با این سرویس آشنایی دارند می‌دانند که امکان دانلود موزیک‌ها و آهنگ‌ها از خود نرم‌افزار یا وب سایت اسپاتیفای امکان‌پذیر نیست که همین مسأله چالش‌های بسیاری را برای افراد به وجود آورده است.

 

برای دانلود از اسپاتیفای - خرید فالوور اسپاتیفای - راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که در خارج از این سرویس انجام می‌شود و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. به دلیل طرفداران زیادی که این سرویس دارد و علاقه‌مندانی که قصد دارند موزیک‌های مورد علاقه خود در اسپاتیفای را دانلود کنند، در این مقاله در یاراپلاس قصد داریم به آموزش دانلود از اسپاتیفای بپردازیم.

 

آموزش دانلود از اسپاتیفای

همانطور که در ابتدا این مقاله به آن اشاره کردیم، اگرچه پلتفرم اسپاتیفای دارای امکانات بسیار زیادی است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند موزیک‌ها و پادکست‌ها را با بهترین کیفیت ممکن گوش کنند، محدودیت‌هایی نیز دارد که دانلود موزیک یا پادکست یکی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

در حال حاضر ابزار‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند این محدودیت اسپاتیفای را از بین ببرند اما نیازمند آشنایی شما با آن‌ها است. در ادامه این بخش بهترین و کاربردی‌ترین ابزار‌ها و روش‌های دانلود از اسپاتیفای را معرفی خواهیم نمود.

 

1.استفاده از ربات‌های تلگرام

ربات‌های تلگرام این روز‌ها به یکی از ابزار‌های پرکاربرد در زندگی دیجیتال تبدیل شده‌اند. از انجام کار‌های روزمره تا دسترسی به اطلاعات و خدمات مختلف، ربات‌ها توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران این پیام‌رسان پیدا کنند. یکی از استفاده‌های خلاقانه از این ربات‌ها، دانلود آهنگ‌ها و پادکست‌ها از اسپاتیفای است. با توجه به محدودیت‌های اسپاتیفای در دانلود مستقیم محتوا، ربات‌های تلگرام به عنوان یک راه‌حل هوشمند و سریع برای کاربران معرفی شده‌اند.

 

ربات‌های تلگرام به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به نرم‌افزار‌های جانبی یا دسترسی پیچیده، تنها با ارسال لینک آهنگ مورد نظر خود از اسپاتیفای، آن را به سرعت دانلود کنید. این روش نه تنها کاربرپسند است، بلکه برای کسانی که همیشه در جستجوی یک راه‌حل سریع برای ذخیره موزیک‌های اسپاتیفای هستند، بسیار مفید و کارآمد است.

ربات تلگرام Spotify Downloader File Bot یکی از معروف‌ترین ربات‌ها برای دانلود از اسپاتیفای است که قابلیت‌های بسیار زیادی برای کاربران دارد و به کاربران این اجازه را می‌دهد که به راحتی موزیک یا پادکست محبوب خود را در کمترین زمان ممکن تنها با ارسال لینک به ربات دانلود کنند.

خرید سیو اسپاتیفای (سیو ترک / آلبوم/ اپیزود)
 

 

2.استفاده از افزونه گوگل کروم

یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین روش‌های دانلود آهنگ‌ها و پادکست‌ها از اسپاتیفای، استفاده از افزونه‌های گوگل کروم است. افزونه Open. spotify.com یکی از بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌هایی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به محتوای اسپاتیفای دسترسی داشته و آن را دانلود کنند. این افزونه به شما کمک می‌کند تا مستقیماً از مرورگر خود به صفحه وب اسپاتیفای وارد شده و موزیک‌ها و پادکست‌های مورد علاقه‌تان را بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن اسپاتیفای، مدیریت و حتی دانلود کنید.

 

افزونه Open. spotify.com عملکردی بسیار ساده و کاربرپسند دارد. پس از نصب این افزونه، تنها با ورود به سایت اسپاتیفای از طریق مرورگر کروم، می‌توانید به سرعت آهنگ‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن‌ها را دانلود کنید. این افزونه به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی با رابط کاربری اسپاتیفای سازگار است و شما را در کوتاه‌ترین زمان به هدف‌تان می‌رساند.

 

3.استفاده از نرم‌افزار Allavsoft

Allavsoft یک نرم‌افزار دانلود حرفه‌ای است که از طیف وسیعی از پلتفرم‌های پخش موسیقی و ویدئو، از جمله اسپاتیفای، پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند به راحتی آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه خود را از اسپاتیفای دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش دهند.

 

این نرم‌افزار قابلیت‌های مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از فایل‌های مختلف اشاره کرد. دانلود باکیفیت و استفاده بسیار آسان از دیگر ویژگی‌های Allavsoft این نرم‌افزار است که توانسته است به خوبی نظر مثبت مخاطبین خود را به دست آورد.

 

4.خرید نسخه پرمیوم اسپاتیفای

اگرچه در اسپاتیفای امکان دانلود موزیک‌ها و پادکست‌ها امکان‌پذیر نیست اما توجه داشته باشید که این ویژگی تنها مربوط به نسخه رایگان این پلتفرم است. نسخه پرمیوم اسپاتیفای، امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها امکان دانلود آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌ها برای گوش دادن به صورت آفلاین است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به اتصال به اینترنت، به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و از آن لذت ببرند.

 

البته خرید نسخه پرمیوم اسپاتیفای (مقایسه اسپاتیفای پرمیوم و رایگان) دارای ویژگی‌های بسیار دیگری می‌باشد که امکان ساخت پلی لیست، گوش دادن به موزیک‌ها با بهترین کیفیت ممکن از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

 

سخن نهایی

محدودیت‌های نرم‌افزار‌ها و پلتفرم‌هایی که نسخه پرمیوم دارند، همواره برای افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، با محدودیت‌های زیادی برخوردار است که عدم امکان دانلود موزیک‌ها و پادکست‌های مورد علاقه و دلخواه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محدودیت‌های اسپاتیفای نسخه رایگان است. اگرچه خرید نسخه پرمیوم اسپاتیفای می‌تواند این محدودیت را حل کند اما در مقاله آموزش دانلود از اسپاتیفای سعی کردیم به معرفی دیگر روش‌های رایگان و بدون هزینه دانلود از این پلتفرم بپردازیم و هر کدام از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. ‌امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

نظر دهید