پنل کاربری
ارورهای همستر + نحوه رفع خطاهای همستر

ارورهای همستر و نحوه رفع خطاهای همستر

همستر کامبت نوعی سرگرمی بر پایه ارز دیجیتال است که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این پروژه در همان بدو ورود خود با استقبال بی نظیری رو به رو شد، به گونه ای که تا امروز ملیون ها کاربر را در خود جای داده است. البته تمام این موفقیت ها دلیل بر بی نقص بودن این پروژه نیست. این برنامه دارای اشکالات ریز و درشت بسیاری است که آنها را با عنوان ارور های همستر می شناسند. در ادامه ضمن بررسی این باگ ها نحوه رفع خطاهای همستر را نیز شرح می دهیم.

خرید زیر مجموعه همستر (فوری و تضمینی)

ارور های همستر

یکی از متداول ترین ارور های همستر عدم امکان ورود به آن است. بروز این خطا دلایل مختلفی دارد. اگر تعداد کاربران فعال این بازی به طور ناگهانی زیاد شود سرور ها با حجم زیادی از داده ها مواجه می شوند و عبارتی ترافیک آن پلتفرم بالا می رود. در این حالت ممکن است برخی مخاطبان نتوانند به آسانی به بازی همستر ورود پیدا کنند. البته ضعیف بودن اینترنت کاربر، خطاهای نرم افزاری، آپدیت همستر و غیره نیز می توانند سبب بروز این مشکل شوند. برای رفع خطاهای همستر در قسمت ورود، بهتر است مدتی اندکی را صبر کنید و مجددا وارد بازی شوید. البته بروزرسانی تلگرام، پاک کردن تاریخچه و تغییر دادن شبکه اینترنت نیز می تواند مفید باشد. سایر ارور های همستر که می‌ توان به آن اشاره کرد به شرح زیر است.

  • عدم همگام سازی
  • ارور صفحه سیاه
  • عدم باز شدن همستر بعد از یک بار استفاده
  • عدم احتساب زیر مجموعه های جدید
  • Request error
  • خطای لینک ناشناس
  • باگ unable to login please reload mini app
  • خطای Play on your mobile
  • ارور 422

 

عدم همگام سازی

اگر در حین بازی متوجه شدید که امکان همگام سازی برایتان وجود ندارد احتمال آن وجود دارد ‌که در بازیابی اطلاعات کاربران توسط همستر خطا وجود داشته باشد. البته مشکلات اتصال و سرور نیز می توانند باعث این نقص شوند. با اینکه این باگ در چند روز گذشته کمتر دیده شده است، شما می توانید برای رفع آن از سرعت اینترنت خود مطمئن شوید و یا تلگرام را آپدیت کنید. این موارد راهکار های آسان و کارامدی هستند که همواره تحت عنوان نحوه رفع خطاهای همستر در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید استارز تلگرام با بهترین قیمت!

ارور صفحه سیاه

اگر در حین فعالیت در همستر ناگهان صفحه وب برایتان سیاه شد، شما با ارور صفحه سیاه در همستر کامبت رو به رو شده اید. نحوه رفع خطاهای همستر در این قسمت آسان است. بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و بازی را دوباره استارت بزنید. محض احتیاط بهتر است داده های تلگرام در آن قسمت را پاک کنید. اگر گزینه استارت را در ربات پیدا نمی کنید آن را با استفاده‌ از کیبورد موبایل تایپ کنید.

ارور های همستر در این بخش به دلایل مختلفی رخ می دهد. اگر مدل موبایل شما قدیمی باشد و یا اینترنت تان سرعت خوبی نداشته باشد مشاهده آن نمی تواند دور از ذهن باشد. البته باز کردن همستر با لینک های مختلف و بهره گیری از تلگرام قدیمی یا نسخه های تایید نشده تلگرام می تواند سبب بروز این حالت در ربات شود.

 

عدم باز شدن همستر بعد از یک بار استفاده

این ارور معمولا بخاطر خطاهایی که کاربر در حین بازی انجام داده است پدیدار می شود. برای برطرف کردن این دسته از ارور های همستر (خرید کلید همستر) طبق معمول تلگرام را بروزرسانی کرده و از سرعت بالای اینترنت تان اطمینان حاصل کنید. سپس کش برنامه در آن قسمت را پاک کرده و ربات را دوباره استارت بزنید.

 

عدم احتساب زیر مجموعه های جدید

اگر زیر مجموعه های خود را خریده باشید، لینک های اشتباهی را برای کاربران ارسال کنید و minimum program شما تکمیل نباشد به احتمال زیاد با باگ عدم احتساب  زیر مجموعه های جدید در بازی مواجه خواهید شد. کاربران تا به حال راه حل قطعی را برای بر طرف کردن این مشکل کشف نکرده اند. اگر تصمیم دارید با خرید رفرال یا سکه اکانت خود را ارتقا دهید، مجموعه بزرگ یاراپلاس می تواند شما را یاری کند. این پروسه در حالی اتفاق می افتد که کلیه داده های شما در همستر و یا سایر ربات های تلگرامی دچار مشکل نمی شوند. لازم به ذکر است که تعرفه خرید سکه و رفرال در یاراپلاس بسیار مناسب است. پیشنهاد مطالعه: نحوه خرید و فروش همستر کمبات  
 

 

Request error

ممکن است در حین بازی با ربات عبارت Request error یا اعلام خطا برایتان نشان داده شود. این خطا بخاطر ضعیف بودن اینترنت شما یا ترافیک بالای ربات در آن زمان اتفاق می افتد. برای رفع آن کافی است درخواست ورود به ربات را در ساعت دیگری از روز امتحان کنید.

 

خطای لینک ناشناس

اگر مسیر اشتباهی را برای ورود به همستر کامبت انتخاب کنید، به احتمال زیاد با خطای لینک ناشناس در حین فعالیت تان مواجه می شوید. بهتر است از نسخه آپدیت شده تلگرام استفاده کنید و برای ورود به بازی از لینک هایی که دوستانتان برایتان ارسال می کنند بهره ببرید. البته شما می توانید از طریق ربات این بازی به طور مستقیم نیز به وب آن دسترسی پیدا کنید.

 

باگ unable to login please reload mini app

ارور های همستر ممکن است در دسته unable to login please reload mini app نیز قرار بگیرند. بروز این حالت علت مشخصی ندارد و ممکن است از چند ساعت تا چند روز ادامه داشته باشد. در این وضعیت تنها راه حل تست کردن ربات همستر در ساعات مختلف است.

 

خطای Play on your mobile

زمانی این ارور را مشاهده می کنید که با استفاده از تبلت یا لپ تاپ وارد همستر کامبت شده باشید. در این حالت کافی است با استفاده از یک تلفن همراه (موبایل) به بازی ورود پیدا کنید تا هشدار نمایش داده شده حذف شود. اگر پس از انجام این کار باز هم این عبارت برایتان نمایش داده شد ربات را دوباره استارت بزنید.

همچنین بخوانید: آشنایی با تلگرام استارز    
 

ارور 422

از دیگر ارور های همستر می توانیم به خطای 422 اشاره کنیم. چنانچه بازیابی و آنالیز اطلاعاتی که در پروفایل تان بارگذاری کرده اید برای سرور های همستر سخت باشد با این باگ رو به رو خواهید شد. در این وضعیت سرور ها خواسته شما را درک کرده اند، اما نمی توانند داده ها را به درستی پردازش کنند. این مشکل عموما بخاطر ناقص بودن فرمت اطلاعات یا مشکل مستقیم همستر به وجود می آید.

 

کلام پایانی

اگر شما هم جزو مخاطبان پروپاقرص همستر کامبت باشید احتمالا با ارور های همستر در طول بازی مواجه شده اید. سیاه شدن صفحه،  شمرده نشدن رفرال ها، لینک ناشناس و … جزو رایج ترین خطاهای این حوزه هستند. نحوه رفع خطاهای همستر بسته به نوع آن متفاوت است. اما معمولا تلگرام را بروزرسانی می کنند، یا ربات را دوباره استارت می زنند. پاک کردن داده های ربات همستر و قطع و وصل کردن جریان اینترنت نیز از جمله این راهکار ها است.

 

نظر دهید