پنل کاربری
رفع خطای confirm it's you to login در اینستاگرام

ارور confirm its you to login در اینستاگرام و نحوه رفع آن

خطای confirm its you to login در اینستاگرام به معنای نابودی یک پیج است که صدای بسیاری از کاربران را درآورده است. گاهی ممکن است شما دچار خطای سی روزه در confirm its you to login در اینستاگرام شوید که بسیار ناراحت کننده است. طبیعتاً این خطا خودبخود و بدون دلیل به وجود نیامده و احتمالا شما الگوریتم اینستاگرام را رعایت نکرده‌اید. در چنین مواقعی جای نگرانی نیست، چون هنوز پیج شما حذف نشده است و با کمی دقت و تمرکز می‌توانید پیج را از این حالت خارج کنید. نحوه رفع این مشکل را در این مقاله از یاراپلاس شرح می‌دهیم.

خرید فالوور اینستاگرام، ایرانی و واقعی!

 

ارور confirm its you to login چیست؟

همانطور که گفته شده، برای اینکه بتوانید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید محدودیت‌هایی که از طرف این اپلیکیشن اعمال شده است را رعایت کنید. هر چند که این قوانین سخت است اما به نفع کاربران است. با ایجاد این محدودیت‌ها و قوانین در اینستاگرام، اگر کاربری مزاحمتی ایجاد کرد شناسایی و جریمه خواهد شد. ارور confirm its you to login ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • بیش از سی نفر فالو کردن در یک ساعت
  • بیش از سی پیام در هر یک ساعت
  • بیش از سی لایک در هر یک ساعت
  • بیش از سی کامنت در هر یک ساعت

پس اگر دچار محدودیت شدید، بی‌دلیل نبوده و فعالیت خودتان مشکل داشته است. اما باید بدانید که اینستاگرام یکباره پیج شما را از دسترس خارج نمی‌کند. در ابتدا اگر شما فعالیتی انجام داده باشید که برخلاف قوانین اینستاگرام باشد به شما یک پیغام هشدار می‌دهد و اگر به این هشدار توجه نکنید در مرحله بعد پیغام از دست رفتن پیج برای شما ارسال می‌شود. در ادامه این درباره این هشدارها توضیح می‌دهیم.

 

هشدار Help Us Confirm It’s you

در ابتدا ممکن است با این هشدار Help Us Confirm It’s you روبه‌رو شوید. این هشدار به شما می‌گوید به ما کمک کنید که این شما هستید، ما متوجه فعالیت غیر طبیعی از طرف پیج شما شده‌ایم و هر نوع فعالیت یا اقدام خاصی را تا این تاریخ متوقف کرده‌ایم. در این زمان شما به پیج‌تان دسترسی دارید اما نباید نسبت به این ارور بی‌تفاوت باشید. حال برای رفع این مشکل باید کارهای زیرا انجام دهید:

  1. در صورتی که از ربات استفاده می‌کنید سریعا آن را حذف کنید. ( ربات اینستاگرام بهترین ربات افزایش فالوور در ایران )
  2. تا مدتی پست جدید منتشر نکنید.
  3. به دوستان یا افراد متعدد در دایرکت پیام ندهید.
  4. فالو و انفالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن را انجام ندهید.
  5. حتما با یک آی پی وارد اکانت خود شوید و اکانت جدید نسازید.

بعد از اینکه اینستاگرام این پیام را برای شما ارسال کرد مدتی پیج شما را زیر نظر دارد تا مطمعن شود فعالیت غیرقانونی از طرف شما انجام نشده باشد. اگر نسبت به این ارور بی‌تفاوت باشید ممکن است پیج‌تان از دسترس خارج شود و کار سخت‌تر می‌شود.

 

هشدار confirm its you to login

این هشدار، نهایی و آخرین مرحله است. در صورتی که شما با این اخطار مواجه شدید در واقع دیگر به حساب‌تان دسترسی ندارید. اما هنوز پیج‌تان حذف نشده و پایان کار نیست. در چنین مواقعی باید به اینستا ثابت کنید که ربات نیستید و هیچ‌گونه فعالیت غیرعادی‌ انجام نداده‌اید. شما باید ظرف مدت سی روز هویت خود را تایید کنید، تا بتوانید حساب‌تان را به حالت عادی برگردانید.

 

دلیل ارور confirm its you to login

به دو دلیل اینستا به شما هشدار confirm its you to login می‌دهد.

  1. تلاش‌های غیرطبیعی و مشکوک برای ورود به حساب اینستا: الگوریتم اینستاگرام در واقع برای تشخیص رفتار غیرطبیعی برای ورود به پیج است. در صورتی که بخواهید از یک دستگاه دیگری وارد پیج شوید سیستم از شما می‌خواهد هویت خود را تایید کنید. 
  2. ورود با یک دستگاه ناشناس: در صورتی که با یک دستگاه جدید یا یک مکان جدید وارد پیج شوید یک شک به پیج شما وارد می‌شود. اینستاگرام از شما می‌خواهد که هویت خود را تأیید کنید.
  3. نقص امنیت یا به خطر افتادن حساب: در برخی مواقع خطای confirm its you to login بیانگر به خطر افتادن حساب شما است. در واقع اینستا زمانی که مشکوک به دسترسی غیرطبیعی به حساب شما می‌شود این خطا را می‌دهد.

 

نحوه‌ی رفع ارور confirm its you to login

شما فرصت دارید ظرف مدت سی روز به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید. اما بعد از گذشت سی روز اگر اقدامی انجام ندهید پیج شما به طور کامل حذف می‌شود. در اینجا نحوه رفع ارور confirm its you to login را توضیح می‌دهیم.

  1. هنگامی که وارد برنامه اینستاگرام خود می‌شوید، برای اینکه اینستا مطمعن شود ربات نیستید، یک سری تصاویر را در اختیارتان می‌گذارد، که باید آنها را بدرستی انتخاب کنید. به عنوان مثال از شما می‌خواهد در تصویر عکس چراغ راهنما را مشخص کنید.
  2. در مرحله‌ی بعد برای تأیید هویت، اینستاگرام یک پیغام confirm its you to login به شما می‌دهد. باید گزینه من ربات نیستم را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. تا اینجا پیج شما به حالت تعلیق در آمده است و هیچ گونه فعالیت غیرطبیعی در پیج شما وجود نخواهد داشت، تا زمانی که ثابت کنید ربات نیستید.
  3. در این مرحله شما باید آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را در کادری که داده، وارد کنید تا یک کد تأیید به ایمیل یا شماره تماس شما ارسال شود. گاهی ممکن است اینستاگرام از شما اطلاعات شخصی مثل نام و نام خانوادگی، آدرس پستی یا تاریخ تولد.... بخواهد. در صورتی که تمام این مراحل را به درستی و براساس قوانین اینستاگرام انجام دهید، بعد از اینکه هویت شما تأیید شد می‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

 

راه‌های پیشگیری از اخطار confirm its you to login

از طریق روش‌های خاصی می‌توان از ایجاد این ارور پیشگیری کرد. راه‌های پیشگیری از اخطار confirm its you to login عبارتند از:

  • به روز کردن رمز عبور: سعی کنید رمز عبور را به یک عادت تبدیل کنید و مطمعن شوید این رمز قابل اطمینان و منحصر به فرد است. از اعداد، حروف و کاراکتر‌های خاص استفاده کنید تا به راحتی قابل حدس نباشد.
  • فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای: برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به پیج‌تان حتما احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید.
  • به روز کردن اطلاعات تماس: شماره تماس و آدرس ایمیل که مرتبط با اینستاگرام است را مرتب به روز کنید چون برای بازیابی حساب بسیار مهم است.
  • استفاده نکردن از خدمات شخص ثالث: به هیچ عنوان از خدماتی که به شما فالور ارائه می‌دهند استفاده نکنید چون امنیت پیج شما را به خطر می‌اندازند.

 

سخن پایانی

خطای confirm its you to login در اینستاگرام ناخوشایند است .در این مقاله روش برطرف کردن این ارور را توضیح دادیم. اگر قصد کار کردن از این برنامه را دارید باید به قوانین آن هم احترام بگذارید. برای اینکه شما مجدد دچار این مشکل نشوید توصیه می‌کنیم که مطالب این مقاله را حتما بخوانید و برای رفع برخی دیگر از ارورهای اینستاگرام میتوانید به  https://help.instagram.com/  مراجعه کنید. همچنین برخی فعالیت‌هایی که ربات گونه است را انجام ندهید. برای اینکه این مشکل برای شما به وجود نیاید حتما هویت حساب کاربری خود را دو مرحله‌ای کنید و رمز عبور را مرتب به روز کنید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد و در صورتی که درباره اخطار confirm its you to login سوالی داشتید، می‌توانید در بخش نظرات بپرسید.

نظر دهید