پنل کاربری
بازی داگز (Dogs) چیست؟

بازی داگز (Dogs) چیست؟

بازی داگز (Dogs) چیست؟ مینی اپ یا ربات تلگرامی داگز (Dogs) ازجمله ایردراپ های جدیدی هست که این روزها سروصدای زیادی بپا کرده است. درنتیجه ممکن است زیاد در مورد آن شنیده باشید و یا حتی برعکس در این لحظه که در مورد DogesHouse جستجو کرده و به اینجا رسیده اید این ربات تلگرامی، زیاد برایتان آشنا نباشد و دلتان بخواهد که بیشتر در موردش بدانید.

 

اگر از دنبال ‌کنندگان دنیای بلاکچین و ربات ‌های تلگرامی - خرید رفرال ربات تلگرام - باشید، حتماً با موج جدیدی از این ربات‌ ها آشنا شده‌ اید. یکی از تازه ‌ترین اعضای این خانواده، ربات تلگرام داگز یا همان بازی Dogs است. برخلاف بازی‌هایی مثل همستر کامبت که بیشتر به جنبه ‌های سرگرمی و بازی توجه دارند، ربات داگز هدفی متفاوت دارد و قصد دارد به عنوان یک ابزار جدی ‌تر در دنیای بلاکچین و توکن‌ ها عمل کند.

 

ربات داگز یک پروژه جدید مبتنی بر بلاکچین است که به نوعی میم کوین نیز به حساب می ‌آید. این ربات توسط تیمی با نام مستعار "داگز" طراحی شده و از نماد سگ اسپاتی (Spotty) به عنوان لوگوی خود بهره می ‌برد. هدف اصلی این پروژه ایجاد یک جامعه پویا و فعال در تلگرام هست.

 

از طریق ایردراپ‌ های رایگان و فعالیت‌ های متنوع، این پروژه تلاش دارد تا کاربران را به مشارکت و تعامل بیشتر با این اکوسیستم تشویق کند. اگر مشتاق هستید بیشتر با بازی داگز و فرصت‌هایی که ارائه می‌دهد آشنا شوید، با ما همراه باشید تا در ادامه به راحتی به پاسخ این سوال که " بازی داگز (Dogs) چیست" بپردازیم و با ویژگی های این ایردراپ بیشتر آشنا شویم.

بازی داگز (Dogs) چیست؟ معرفی ایردراپ dogs

 

بازی داگز (Dogs) چیست؟ معرفی ایردراپ dogs

ربات تلگرامی داگز Dogs یکی از جدیدترین ربات های مبتنی بر بلاکچین است که بتازگی راه اندازی شده و ظرف مدت کوتاهی توانسته به بیش از 10 میلیون یوزر در سطح جهان دست پیدا کند و همچنان این تعداد در حال افزایش است. اگر شما هم قصد آشنایی یا حتی عضویت در این ربات تلگرامی را دارید جالب است بدانید بدون هیچ فعالیت خاصی با داشتن یک اکانت معمولی یا پریمیوم تلگرام، میتوانید توکن داگز دریافت کنید. بهتر است بدانید، هرچقدر قدمت و عمر اکانت یا همان حساب کاربری تلگرام شما بیشتر باشد توکن های بیشتری در از بازی داگز دریافت میکنید.

 

بطور مثال اگر 5 سال است که پیامرسان تلگرام را نصب کرده اید و در آن فعال هستید و در مقابل برادرتان 10 سال است که از آن استفاده می کند، این را بدانید که برادر شما با توجه به اعتبار بالاتری که دارد، توکن DOGS بیشتری نسبت به تعداد توکن های داگز شما از این بازی دریافت میکند در نتیجه سود بیشتری هم خواهد برد. در نتیجه یکی از جذابیت های این بازی را میتوان این ویژگی شمرد که بواسطه ی آن افراد می توانند میزان سالهای فعالیت خود در تلگرام را بدست آورند.

 

این بازی همچنین برخلاف بازی ها یا ایردراپ های تلگرامی دیگر همچون همستر (خرید زیر مجموعه همستر) که بصورت مداوم باید روی صفحه ضربه بزنی در بازی DOGS شما برای کسب امتیاز و سکه هیچ نیازی به کلیک مداوم روی صفحه نخواهید داشت. این ویژگی بازی داگز، افراد را هرچه بیشتر توانسته این روزها جذب خود کند.

 

چگونه از ربات داگز DOGS استفاده کنیم؟

برای شروع بازی ربات داگز، اولین قدم این است که به ربات رسمی این پروژه سر بزنید و آن را فعال کنید. بعد از اینکه ربات را راه ‌اندازی کردید، می ‌توانید با دعوت از دوستان، شرکت در نظرسنجی ‌ها، یا حتی انجام تراکنش ‌های کوچک، امتیاز جمع کنید و از جوایزی که به شکل ایردراپ داگز به شما هدیه داده می ‌شود، بهره ‌مند شوید. طراحی این ربات به گونه‌ ای است که استفاده از آن برای شما هم راحت و هم جذاب خواهد بود.

 

آموزش استفاده از ربات تلگرام داگز(DOGS)

  1. برای شروع کار با ربات تلگرام داگز، همانطور که اشاره شد اول باید به لینک ربات بروید. وقتی وارد لینک شوید، صفحه ‌ای برای شما باز می ‌شود که در آن اکانت تلگرام شما بررسی می ‌شود. این بررسی شامل سابقه فعالیت شما در تلگرام، وضعیت اکانت معمولی یا پرمیوم و میزان فعالیت شماست. بر اساس نتیجه این بررسی، مقداری توکن به نام "Dogs" به شما اهدا می‌ شود و سپس به صفحه اصلی ربات هدایت می ‌شوید. همچنین بخوانید: لیست ایردراپ های معتبر تلگرام

 

  1. در صفحه اصلی، دو عامل کلیدی برای امتیازدهی معرفی شده است. اولین مورد، "سن اکانت" شماست. هرچه اکانت تلگرام شما قدیمی ‌تر باشد، امتیاز بیشتری کسب می‌ کنید. مورد دوم، "تلگرام پرمیوم" است. اگر اکانت شما پرمیوم باشد، امتیاز بیشتری به شما تعلق می ‌گیرد.

 

  1. در حال حاضر، فعالیت‌ های اصلی در ربات داگز شامل عضویت در کانال تلگرام پروژه و دعوت از دوستان است. هرچه دوستان بیشتری به این پروژه دعوت کنید و زیرمجموعه بیشتری کسب کنید، شانس شما برای دریافت ایردراپ داگز و توکن ‌ها بیشتر می ‌شود. همچنین بخوانید» ربات تلگرام تایم فارم time farm

 

  1. همچنین، در بخش "Leaderboard" می ‌توانید رتبه خود را در میان کاربران مشاهده کنید.توجه داشته باشید که ربات داگز تازه راه ‌اندازی شده، به همین خاطر تعداد تسک‌ ها و فعالیت ‌های موجود فعلا محدود است. با افزایش کاربران و شهرت بیشتر این ربات، اینطور انتظار می ‌رود که تسک ‌ها و فعالیت ‌های جدید به آن افزوده شود.

 

همچنین بد نیست بدانید که یکی از نکات بارز ربات تلگرامی داگز، استفاده از شبکه بلاکچین تون (TON) است. این شبکه سرعت و امنیت بالایی را برای تراکنش‌ های شما فراهم می ‌کند، به طوری که با خیال راحت و سرعت بالا می ‌توانید تراکنش‌ های خود را انجام دهید. استفاده از بلاکچین تحت حمایت تلگرام به این پروژه این امکان را می‌دهد که به سادگی با سایر پروژه‌ های بلاکچین ارتباط برقرار کرده و همکاری کند.

 

نتیجه‌گیری

حا که با بازی داگز Dogs و ایردراپ های آن آشنا شدید، حتما شما نیز مانند بسیاری کاربران، آینده‌ای روشن برای بازی داگز (Dogs) می توانید پیش بینی کنید. بنظرم وقتش رسیده که خودتان هم دست به کار شوید! این پروژه با ویژگی‌ های منحصربفردی راه اندازی شده و در مدت کوتاهی ازجمله مشهورترین ربات های مبتنی بر بلاکچین شناخته شده است. بطوریکه توانسته در کمترین زمان بیشتر از 10 میلیون کاربر  را جذب خود کند.

گرفتن تایید و حمایت پاول دورف از ایردراپ های تلگرامی، مؤسس تلگرام نیز از ویژگی های جذاب دیگر این بازی تلگرامی است که به شما اطمینان می بخشد هیچ نگرانی برای ورود به بازی و دریافت توکن های DOGS وجود ندارد. این بازی با تعاملات جالبی که برای کاربران فراهم می ‌آورد، توانسته تجربه‌ ای جدید و سرگرم‌ کننده برای آنها به ارمغان بیاورد.
پیشنهاد میکنیم، همین حالا فرصت را غنیمت بشمارید، این بازی را استارت بزنید و برای برای دریافت ایردراپ داگز و توکن ‌های بیشتر، اقدام به خرید زیرمجموعه داگز از یاراپلاس کرده و تجربه‌ های خود را از این بازی محبوب، با ما به اشتراک بگذارید.

نظر دهید