پنل کاربری
بهترین جایگزین‌ های نات‌ کوین

بهترین جایگزین‌ های نات‌ کوین

پس از معرفی نات‌ کوین و پدید آمدن سبکی جدید از ایردراپ‌های ارز دیجیتالی، طیف گسترده‌ای از کاربران فضای مجازی، به بازی‌های بلاکچینی روی آوردند. همچنین، پروژه‌های متعددی سعی کردند تا به عنوان جایگزین یا رقیبی برای نات‌ کوین، معرفی شوند. برخی از کاربران پیش از عرضه و امکان انتقال نات‌کوین به کیف پول خود، این بازی‌ها را غیر واقعی تصور می‌کردند. بنابراین، این افراد از دریافت سود  نات‌ کوین محروم شدند و اکنون، در پی یافتن جایگزینی برای نات‌کوین هستند. در ابتدا و پیش از معرفی این ارز دیجیتالی و جایگزین‌های آن، باید بدانید که ایردراپ چیست؟

خرید ستاره تلگرام، واریز آنی!

 

ایردراپ چیست؟

ایردراپ یک شیوه نوین برای توزیع ارز دیجیتالی است که معمولا توسط کمپانی‌های فعال در حوزه آی‌تی یا پروژه‌های ارز دیجیتالی، استفاده می‌شود. در این روش، شرکت‌های مربوطه مقداری ارز دیجیتالی را به شکل رایگان بین کاربران خود توزیع می‌کنند. این مورد به عنوان بخشی از بازاریابی یا جذب کاربران بیشتر انجام می‌شود.

این‌گونه استراتژی‌ها معمولا با تعیین بازه زمانی خاص اجرا می‌شود. برای مثال، یک کاربر باید در زمانی معین درخواست دریافت ارز دیجیتالی را ارسال کند. البته، می‌تواند فعالیت‌های خاصی را انجام دهد تا ارز دیجیتالی دریافت کند. دلایل زیر عنوان می‌کنند که چرا شرکت‌ها از ایردراپ استفاده می‌کنند:

  • تبلیغات و جذب کاربران بیشتر
  • ترویج و ترغیب کاربران به استفاده از ارز دیجیتال
  • ایجاد انگیزه برای مشارکت و فعالیت در بستر ارز دیجیتالی

همه کاربران باید شرایط خاصی را بپذیرند تا از این ایردراپ‌ها‌ بهره‌مند شوند. این شرایط معمولا شامل داشتن کیف پول ارز دیجیتالی خاص، دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی یا انجام وظایفی خاص می‌شود.

 

بازی‌های Tap to Earn چه هستند؟

 بازی‌های تپ تو ارن، نوعی بازی کلیکی هستند که در آن‌ها امکان کسب پاداش‌ واقعی مانند پول نقد، کارت هدیه یا ارزهای دیجیتالی وجود دارد. این‌گونه پاداش‌ها معمولا از طریق انجام تبلیغات یا همکاری با شرکت‌های تبلیغاتی دریافت می‌شوند.

کسب درآمد به روش کلیک روی گوشی جهت دریافت ارز دیجیتالی، شیوه‌ای برای آشنایی با این‌گونه ارزها است. البته، این روش‌ها بازدهی کمی دارند. علاوه‌بر این، دریافت ارز دیجیتالی از این طریق، نیاز به اختصاص زمان زیادی دارد. این روش معمولا نمی‌تواند به شما رمزارز زیادی بدهد اما، راهی مناسب برای آشنایی با انواع ارزهای مجازی است.

 

خصوصیات بازی‌های Tap to Earn

  1. مکانیزم آسان: این‌گونه بازی‌ها به همه کاربر اجازه می‌دهند که با کلیک کردن مداوم، کار خاصی انجام دهند. برای مثال جمع‌آوری منابع، پرورش موجودات یا ساخت‌وساز خصوصیات این نوع بازی‌ها هستند.
  2. پیشرفت پیوسته: شما با هر کلیک، می‌توانید پیشرفت ‌کنید و قادر هستید ابزارها و قابلیت‌های جدیدی را دریافت نمایید.
  3. آپدیت مداوم: برای حفظ علاقه افراد، تولید و توسعه‌دهندگان این‌گونه بازی‌ها، آپدیت‌های مکرری را ارائه می‌دهند.

 

نگاهی گذرا به نات‌ کوین

نات‌ کوین شروع مناسبی برای بازی‌های کلیکی متعلق به تلگرام بوده و با ارز دیجیتالی نیز در ارتباط بود. این نوع بازی‌ها در عین سادگی، به‌سرعت محبوب شدند و بعد از گذشت مدتی، به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین ترندهای عصر حاضر معرفی شدند. همچنین، استقبال کاربران به‌حدی بود که می‌توان گفت همه را جذب خود کرده بودند. شاید متولی‌یان نات‌ کوین تصور نمی‌کردند که زمانی این بازی به این حد، همه‌گیر شود.

در کل، توکن این بازی عرضه شد و قیمت تعیین شده برای آن، اغلب کاربران را خوشحال کرد. این پروژه موفق، مسیری برای پروژه‌های این‌چنینی باز کرد. هم‌اکنون تعداد زیادی از بازی‌های تلگرامی - خرید رفرال همستر - معرفی شدند که برخی از آن‌ها، حتی از نات‌ کوین نیز موفق‌تر عمل کردند.

 

چرا باید نات‌ کوین جایگزین ‌شود؟

دلایل متعددی وجود دارد که کاربران باید به‌دنبال جایگزین‌هایی برای نات‌ کوین باشند. از جمله:

  • عدم استخراج نات کوین: امروزه، استخراج نات‌ کوین، دیگر فعال نیست و امکان استفاده از آن نیز وجود ندارد.
  • عدم نیاز به دانش بالا: نیاز نداشتن به دانش بالا می‌تواند به جمع کردن توکن‌ها سرعت ببخشد و احتمالا، ارزش خوبی نیز پیدا خواهند کرد.
  • کشف فرصت‌های دیگر: پروژه‌های جدید در دنیای ارزهای دیجیتال به شکل مداوم در حال معرفی هستند.
  • تنوع: سرمایه‌گذاری فقط در یک پروژه، ریسک بسیار بالایی دارد.

 

معرفی بهترین جایگزین‌های نات‌ کوین

همه ایردراپ‌ها، پدیده‌ای جدید و نوآورانه هستند و با ارائه مزایای خاص، برای کاربران تجربه‌های پرسودی را به همراه دارند. این‌گونه ایردراپ‌ها امکان کسب درآمد را فراهم کرده و با ارائه پلتفرم‌های امن، اعتماد کاربران را جلب کرده‌اند. در موارد زیر بهترین جایگزین‌های نات‌ کوین معرفی شده‌اند:

 

1.تپ سواپ  Tap Swap

این ایردراپ پروژه‌ای خلاقانه است و از بلاکچین سولانا بهره می‌برد. بدین ترتیب بستری سریع، کارآمد و امن برای مبادلات رمز ارزها فراهم می‌شود. برای دریافت توکن‌های این ایردراپ، همه کاربران باید در استخراج مشارکت داشته باشند. این فرآیند از طریق تعامل با ربات تلگرامی به همین نام قابل انجام است. افراد با ضربه زدن مداوم روی ربات، می‌توانند امتیاز کسب ‌کنند.

2.یس‌کوین  Yescoin

یس‌کوین در مدت زمان کوتاهی پس از معرفی، کاربران زیادی را جذب کرد. این ایردراپ یکی از ربات‌های مشابه نات‌ کوین بوده که از امکانات تلگرام و شبکه  TONبهره می‌برد. این شبکه بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که در حال استفاده از کیف پول‌های بلاکچینی هستند. این ایردراپ تراکنش‌ها را امن و بدون کارمزد انجام می‌دهد. شما برای شروع این بازی، باید ربات Yescoin را در تلگرام فعال نمایید و با ضربه زدن پیوسته روی یک سکه، توکن‌ها را دریافت کنید.

3.تایم فارم  Time Farm

ایردراپ تایم فارم به دلیل برخورداری از ساختاری خاص، یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی نات‌ کوین است. در این بازی، هدف، افزایش امتیاز و خرید ساعت‌ است که بدین ترتیب، امتیازات شما افزایش پیدا می‌کند. شما برای خرید این ساعت‌ها، باید از امتیازات بازی استفاده نماید.

4.کتیزن  Catizen

گربه‌های دوست‌داشتنی در تلگرام (خرید زیر مجموعه کتیزن) یکی از جذاب‌ترین ایردراپ‌های جایگزین نات‌ کوین هستند و به دلیل طراحی خاص خود، احتمالا موفق می‌شوند. در این بازی، شما باید با ترکیب گربه‌های هم‌سطح، گربه‌هایی با سطح بالاتر ایجاد نمایید.

5.سی‌ای‌ایکس  CEX

ایردراپ CEX یکی دیگر از ایردراپ‌های مشابه با نات‌ کوین است که از طریق صرافی متمرکز ارز دیجیتالی با همین نام، توسعه پیدا کرده است. در این بازی شما به زمان زیادی احتیاج ندارید و صرفا باید در هر ۴ ساعت، یک‌بار امتیازات خود را جمع‌ کنید.

6.میم‌فای‌کوی  MemeFi Coin

ایردراپ‌ میم‌فای‌کوین یکی از بازی‌های معتبر تلگرامی است که به سرعت محبوب شد. این بازی یک جایگزین مناسب برای نات‌ کوین است. در این ایردراپ شما باید با ضربه زدن مداوم روی صفحه گوشی خود، دشمنان را از بین ببرید.

7.بلوم Blum

در بین ایردراپ‌های معتبر تلگرامی، بلوم گزینه‌ای برجسته به حساب می‌آید. شما برای شروع بازی، صرفا باید در ربات این بازی ثبت‌نام کرده و استخراج را آغاز نمایید. برای ورود به این ربات، دریافت کد دعوت ضروری است. همچنین، شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود، در انتظار دعوت باشید.

 

نکات مهم پروژه‌های تلگرامی 

واقعیت ماجرا این است که نات‌ کوین، روشی جدید و خاص برای معروف‌شدن را به‌کار نبرد. چند سال قبل وب‌سایت‌های استخراج بیت‌کوین نیز چنین توجهاتی را به خود جلب کردند. نات‌ کوین از روش درآمد با استخراج استفاده کرد و پروژه‌های دیگر نیز از همین مدل پیروی کردند.

دلیل این امر این است که در این‌گونه ربات‌های استخراج تلگرامی، توکن استخراج نمی‌شود. شما برای استخراج توکن، باید ملزومات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و خصوصا دانش فنی را فراهم کرده باشید. این نوع بازی‌ها از این راه‌کار صرفا برای جذب کاربر و مارکتینگ محصولات خود استفاده می‌نمایند.

یکی از موضوعاتی که همواره باید به آن توجه نمود، این است که با وجود معرفی پروژه‌های معتبر نیز تعدادی از این ربات‌ها، ممکن است اهداف خراب‌کارانه داشته باشند. بنابراین، قبل از ورود و پذیرش ریسک، حتما اعتبار آن‌ها را بررسی نمایید. این بررسی را باید از طریق چک کردن وب‌سایت پروژه، اعضای تیم و شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. 

همچنین سر بزنید به مقاله تلگرام استارز چیست؟

 

اگر شما قصد دارید به این حوزه وارد شوید، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • همه دارایی خود را مستقیما به کیف پول‌ تلگرامی و سایر کیف پول‌ها انتقال ندهید.
  • توصیه می‌شود از VPN با ثبات بالا و امن جهت اتصال به کیف پول ‌استفاده نمایید.
  • اغلب این نوع بازی‌ها و ربات‌های استخراج، رایگان هستند. بنابراین، شما نیز باید به شکل رایگان با آن‌ها برخورد کنید و سرمایه زیادی را به آن‌ها اختصاص ندهید.
  • کیف پول‌ اصلی خود را در این ایردراپ‌ها ایمپورت نکنید و یک کیف پول جدید معرفی نمایید.

با مطالعه این متن، می‌توانیم نتیجه بگیریم که صنعت رمز ارزها با وجود موفقیت‌هایی که کسب کرده، همچنان حوزه‌ای سرشار از فرصت‌های جدید است. پروژه‌هایی مانند همستر کامبت، کتیزن، تپ‌سواپ و سایر پروژه‌های مشابه، نشان می‌دهند که با ایده‌پردازی خلاقانه و منحصربه‌فرد، می‌توان در این حوزه به موفقیت رسید.

 

سخن پایانی

درکل، ایردراپ‌هایی مانند تایم‌کوین، مومو ای‌آی، تپ‌سواپ، یس‌کوین و همستر کومبت، گزینه‌هایی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را با نات‌ کوین جایگزین کنید. البته، باید به این موضوع اشاره کرد که کاربران باید در زمان حضور مشارکت و فعالیت در این بازی‌، کمی هوشیار باشند. چرا که تضمینی وجود ندارد که مانند پروژه‌ رمزارز نات‌ کوین عمل کنند. این لینک اصلی کانال نات کوین که می توانید سر بزنید. تحقیق نشان می‌دهند که، شناخت تولیدکنندگان و بررسی سوابق آن‌ها، می‌تواند در انتخاب یک پروژه خاص به کمک شما بیایند.

نظر دهید