پنل کاربری
آموزش نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین

آموزش نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین

اگر صاحب یک شغل حرفه‌ای هستید و می‌خواهید با حرفه‌ای‌ها همکاری داشته باشید، حتما با لینکدین آشنایی دارید. جمع شدن عده‌ای خاص با مهارت‌های شغلی متنوع باعث بوجود آوردن لینکدین شده‌است. اپلیکیشنی که فراتر از یک پلتفرم سرگرم کننده عمل می‌کند. لینکدین یک بستر اجتماعی آنلاین برای شبکه‌سازی افراد حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف است. این اپلیکیشن در خصوص پیدا کردن شغل نیز می‌تواند عملکرد مفیدی داشته باشد. به راحتی می‌توانید شبکه شغلی خود را گسترش دهید و مهارت‌های حرفه‌ای خود را نیز توسعه دهید. حال اگر مزاحمی دارید و یا به هر دلیلی می‌خواهید شخصی یا حسابی را مسدود کنید، ما به شما آموزش می‌دهیم. پیش از آموزش نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین، به معرفی این پلتفرم جذاب می‌پردازیم. استفاده از لینکدین می‌تواند برای تمامی دانشجویان، فارغ التحصیلان و متخصصان در همه سطوح مفید واقع شود.

خرید فالوور لینکدین پیشنهاد ویژه یاراپلاس!

 

آموزش نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین

همانطور که پیش از این گفته شد، آموزش نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین به شما کمک می‌کند تا مزاحم خود را بلاک کنید. بنابراین اگر کسی در مسیر شغلی و حرفه‌ای شما اختلالی ایجاد می‌کند، با انتخاب چند گزینه می‌توانید آن را بلاک کنید. با این روش محیطی امن و حرفه‌ای برای ارتباطات شغلی خود می‌سازید. نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین بدین صورت است که در ابتدا باید به پروفایل فردی که می‌خواهید او را مسدود کنید، بروید. حال روی دکمه کناری Connect کلیک کنید. از منوی پیش روی خود گزینه Block را انتخاب کنید. حال در پنجره باز شده گزینه Block را تایید کنید. به همین راحتی شما فردی را در حساب کاربری خود مسدود کردید. او دیگر نمی‌تواند با شما ارتباط برقرار کند و یا مزاحمتی ایجاد کند.

 

نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین روی دسکتاپ

نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین روی دسکتاپ نیز همانند گوشی هوشمند فرایند ساده‌ای دارد. در ابتدا باید یک مرورگر را باز کرده و به سایت لینکدین بروید. حال وارد حساب کاربری خود شده و سپس به روی پروفایل شخصی که می‌خواهید او را بلاک کنید، بروید. در پروفایل کاربر گزینه More را انتخاب کنید. برای شما پنجره Report باز می‌شود. در این بخش روی Block ضربه بزنید. پنجره تایید برای شما باز می‌شود که مجدد باید روی گزینه Block کلیک کنید. برای آنبلاک کردن نیز دوباره همین مراحل را تکرار کنید. توجه داشته باشید که تمامی قوانین بلاک و آنبلاک کردن در اپلیکیشن لینکدین، در وبسایت آن نیز برقرار است.

 

زمانی که شخصی را در لینکدین بلاک کردید چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که فردی را مسدود می‌کنید، آن‌ها دیگر نمی‌توانند نمایه شما را ببینند. همچنین آن‌ها دیگر نمی‌توانند با شما ارتباط بگیرند یا شما را به شبکه خود اضافه کنند. شما پس از بلاک کردن نیز می‌توانید نمایه فرد را ببینید اما دیگر نمی‌توانید با اون ارتباط برقرار کنید. اگر فردی را بلاک سپس آنبلاک کنید و باز هم بخواهید او را بلاک کنید، لینکدین تا 48 ساعت این اجازه را نمی‌دهد. معمولا لینکدین در شرایط عادی به کاربران اطلاع نمی‌دهد که شما آن‌ها را بلاک کردید. با این حال در حالت استثنا، اگر شما با فردی یک حساب کاربری LinkedIn Recruiter به اشتراک گذاشته باشید، این اتفاق خواهد افتاد.  شما با حساب کاربری خود حداکثر می‌توانید 500 نفر را مسدود کنید. همچنین می توانید با خرید شماره مجازی لینکدین حریم خصوصی خود را بیشتر حفظ کنید.

 

نحوه آنبلاک کردن فرد در لینکدین

آنبلاک کردن نیز همچون نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین از مراحل ساده‌ای برخوردار است. بدین منظور به تنظیمات حساب کاربری خود رفته و بخش امنیت و حریم خصوصی یا Security & Privacy را انتخاب کنید. حال به بخش Blocked Individuals بروید. شخص مورد نظر را پیدا کنید. سپس در کنار نام آن روی گزینه Unblock ضربه بزنید. در پنجره تایید مجدد Unblock را فشار دهید. فقط به این نکته توجه کنید که پس از آنبلاک کردن فرد، او دوباره به لیست اتصالات شما اضافه نخواهد شد. بنابراین اگر همچنان می‌خواهید با این شخص تعامل داشته باشید باید سعی کنید با او ارتباط بگیرید.

 

لینکدین شبکه‌ای حرفه‌ای برای پیشرفت شغلی

لینکدین پلتفرمی حرفه‌ای است که به افراد کمک می‌کند تا ارتباطات خود را گسترش داده، فرصت‌های شغلی جدید پیدا کنند و در حوزه کاری خود رشد کنند.

 

ویژگی‌های کلیدی لینکدین:

  • پروفایل حرفه‌ای: ایجاد پروفایل شخصی با جزئیات تحصیلی و تجربیات کاری
  • شبکه‌سازی: ارتباط با افراد حرفه‌ای در صنایع مختلف، شرکت در گروه‌ها (ساخت گروه در لینکدین) و بحث‌های تخصصی 
  • جستجوی شغل: دسترسی به هزاران فرصت شغلی و ارسال درخواست برای آن‌ها
  • محتواسازی: انتشار مطالب مرتبط با حوزه کاری و افزایش دیده شدن
  • رویدادهای حرفه‌ای: شرکت در رویدادهای آنلاین و آفلاین برای شبکه‌سازی و یادگیری

 

مزایای استفاده از لینکدین:

  • گسترش ارتباطات حرفه‌ای: ایجاد ارتباط با افراد همفکر و متخصصین حوزه کاری
  • افزایش فرصت‌های شغلی: دسترسی به فرصت‌های شغلی جدید و مرتبط
  • برندسازی شخصی: ایجاد هویت حرفه‌ای قوی و افزایش دیده شدن
  • یادگیری و توسعه حرفه‌ای: شرکت در رویدادها و دسترسی به مطالب آموزشی

 

کلام پایانی

لینکدین یک ابزار قدرتمند برای کمک به پیشرفت شما در زمینه شغلی است. شما می‌توانید از فرصت‌های شغلی در لینکدین استفاده کنید و توجه کارفرمایان و مشتریان را به کسب‌و‌کار خود جلب کنید. برای داشتن فضایی امن در این پلتفرم بهتر است افراد مزاحم را مسدود کنید. نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین فرایند ساده‌ای دارد که در این مقاله به آن پرداختیم. زمانی که شخصی را بلاک می‌کنید، او قادر به دیدن پروفایل لینکدین شما نیست. شما پروفایل او را می‌بینید اما دیگر نمی‌توانید با او ارتباط برقرار کنید. توجه داشته باشید که وب‌سایت در شرایط خاص و استثنا، شخصی که بلاک کردید را با خبر می‌سازد. معمولا در همه موارد این اتفاق نمی‌افتد. در نهایت شما در محیطی امن و آرام می‌توانید شبکه شغلی خود را گسترده کنید، مشتری پیدا کنید و برند شخصی خود را بسازید. تمامی این‌ها در شبکه اجتماعی آنلاین لینکدین امکان‌پذیر است.

نظر دهید