پنل کاربری
نحوه خرید و فروش آیدی تلگرام

نحوه خرید و فروش آیدی تلگرام

 

آیا خرید و فروش آی دی تلگرام امکانپذیر است؟ اگر بله، چطوری آیدی تلگرام را بفروشیم؟ آیا سایت فروش آیدی تلگرام وجود دارد؟ چگونه در سایت فرگمنت فروش آیدی تلگرام را انجام دهیم؟ یا بطور کلی اصلا چرا باید آیدی تلگرام بخریم و یا بفروشیم؟ آیا تا به حال شما هم به این فکر کرده ‌اید که چرا بعضی ‌ها به دنبال خرید یا فروش آیدی‌ های تلگرام هستند؟ شاید برایتان عجیب باشد، اما این روزها که ارتباطات در شبکه های اجتماعی ازجمله تلگرام به سرعت در حال گسترش هست، خرید و فروش آیدی ‌های تلگرام - تبلیغات در تلگرام - به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است. این موضوع می ‌تواند به دلایل مختلفی از جمله نیاز به ایجاد هویت آنلاین، دسترسی به جامعه‌ های خاص، یا حتی به دلیل مزایای تجاری و برندینگ صورت بگیرد.

 

 

آموزش خرید و فروش آی دی تلگرام

فرض کنید یک کارآفرین جوان هستید که می‌ خواهید برند خود را معرفی کنید و به مخاطبان خاصی دسترسی پیدا کنید. یا شاید به دنبال یافتن گروه‌ های خاص با علاقه ‌های مشابه باشید که تنها از طریق آیدی‌ های خاص قابل دسترسی هستند. در چنین شرایطی، خرید آیدی ‌های تلگرام می ‌تواند گزینه‌ ای مناسب برایتان باشد.

در این مقاله از یاراپلاس، ما به بررسی دلایل و نیازهایی که موجب خرید و فروش حساب کاربری تلگرام می شوند خواهیم پرداخت و شما را با نحوه خرید و فروش آیدی ‌های تلگرام و روش ‌های مختلف آن آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با نحوه خرید و فروش آیدی‌های تلگرام بیشتر آشنا شوید و بدانید که چرا این موضوع می ‌تواند برای شما هم جالب و مفید باشد.

فعال‌ سازی تبلیغات در کانال‌ های تلگرام با خرید استارز تلگرام!

 

معرفی سایت فروش آیدی تلگرام

احتمالا تا حالا درباره‌ ی استفاده تلگرام از فناوری بلاکچین برای خرید و فروش نام‌ های کاربریش چیزهایی شنیده باشید. اگر نه، به طور ساده اینطور بگوییم که، چند وقت پیش سایت fragment قابلیت خرید آیدی های تلگرام را برای کاربرانی که متقاضی آیدی های ارائه شده بودند فعال کرده بود. مدتی کوتاه بعد از آن این پلتفرم امکان فروش آیدی های تلگرام را نیز اضافه کرد.

به این صورت که شما می توانید آیدی تلگرام خود را بفروشید و در ازای آن تون (ارز The Open Network) دریافت بکنید. پاول دورف این لحظه را نقطه عطفی مهم دانسته که قدرت را به دست کاربران می ‌دهد. برای فروش آیدی شما می ‌توانید نام کاربری تلگرام خود را به یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) تبدیل کنید و آن را برای فروش در سایت fragment.com قرار دهید.

نکته مهم این است که آیدی های تلگرام می ‌توانند به اندازه دامنه ‌های اینترنتی ارزشمند باشند. حتی ممکن است ارزش آن ‌ها بیشتر شود، به خصوص اگر این آیدی ها توانایی جلب توجه و تعامل زیادی را دارا باشند. برای مثال، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید (آیدی @news مرز میلیون دلاری را رد کرده) آیدی های تلگرام که به قیمت ‌های بالا فروخته شده ‌اند، می ‌توانند نشان ‌دهنده ارزش و پتانسیل این آیدی ها باشند. 

 

باتوجه به تصویر بالا آیا فکر می ‌کنید آیدی تلگرام شما هم ارزشمند است و می ‌تواند به یک سرمایه باارزش تبدیل شود؟ اگر بله، بیایید در ادامه بررسی کنیم ببینیم چه شرایطی را لازم است برای شرکت در خرید و فروش آیدی های تلگرام در سایت فرگمنت دارا باشید. بعد از آن به نحوه خرید و فروش آی دی تلگرام در Fragment خواهیم پرداخت.

 

شرایط لازم برای خرید و فروش آی دی تلگرام

برای اینکه بتوانید خرید و فروش آی دی تلگرام را انجام دهید، کلا به سه چیز نیاز دارید:

  1. داشتن یک حساب تلگرام
  2. داشتن یک کیف پول TON (مثل Tonkeeper)
  3. ثبت ‌نام هر دوی اینها در سایت fragment.com - فرگمنت تلگرام

خوشبختانه، نصب این ابزارها روی گوشی تان بسیار ساده هست. تنها کافیست این دو (یعنی حساب تلگرام و کیف پول) را نصب کرده و در سایت ثبت‌ نام کنید، تا بتوانید وارد دنیای خرید و فروش آیدی های تلگرام شوید.

 

نحوه خرید و فروش آی دی تلگرام در Fragment

اگر به فکر فروش نام کاربری تلگرام خود هستید، این کار خیلی ساده است. کافیست این مراحل را دنبال کنید:

  1. به سایت fragment.com بروید.
  2. حساب تلگرام و کیف پول خود را از طریق دکمه‌ های Connect Telegram و Connect TON به سایت متصل کنید. حال با استفاده از تلگرام و Tonkeeper وارد Fragment شوید.
  3. به بخش کیف پول Ton (در بالای سمت راست) بروید و گزینه "Convert to Collectible" یا همان تبدیل به کلکسیون را انتخاب کنید.
  4. این عمل را در ربات @fragment تایید کنید.
  5. نام کاربری یا همان آیدی که می ‌خواهید بفروشید را از فهرست کشویی انتخاب کنید (دقت کنید ممکن است نام‌ های جدید ظاهر نشوند).
  6. مقدار پیشنهادی برای شروع را تعیین کنید، یعنی حداقل مبلغی که خریدار باید به شما پیشنهاد بدهد. .(قیمت پایه نباید کمتر از 10 تون باشد)
  7. کد را با استفاده از Tonkeeper برای اولین پیشنهاد اسکن کنید.
  8. اگر پیشنهاد بالاتری دریافت نکردید، مبلغ پیشنهاد شده منهای هزینه ‌های تبدیل به شما تعلق می ‌گیرد
  9. در صورتیکه پیشنهاد بالاتری دریافت کنید و به محض پایان مزایده، این بالاترین پیشنهاد منهای ۵٪ و کمیسیون ۵ TON به کیف پول شما پرداخت خواهد شد.
  10. سود دریافتی حاصل از خرید و فروش به کیف پول متصل به سایت Fragment منتقل خواهد شد و نام کاربری به خریدار جدید واگذار می ‌شود.

 

 

همچنین بخوانید درمورد استارز تلگرام چیست؟

نکاتی که به هنگام خرید و فروش آی دی تلگرام باید مدنظر بگیرید:

  • حداقل مبلغ پایه برای فروش آیدی: مقدار پایه برای فروش آیدی تلگرام باید بالای 10 TON باشد در غیر اینصورت شما نمی توانید نام کاربری خود را بفروشید. یعنی شما باید 10 تون حداقل در ولت خود داشته باشید تا بتوانید آیدی تلگرامتان را بفروشید.

 

  • جریمه در صورت عدم فروش: اگر پس از اینکه یوزر نیم تلگرامتان را در سایت فرگمنت برای فروش قرار دادید نتوانستید با گذشت یک هفته یا 10 الی 12 روز ایدی تلگرام را بفروشید، جریمه می شوید به این شکل که بجز آن 5% کارمزد 5 TON از ولت شما بعنوان جریمه کسر خواهد کرد. هرچند اگر آیدی خوب و ارزشمندی برای فروش گذاشته باشید مطمئنا فروش اتفاق خواهد افتاد و جریمه ای در کار نخواهد بود.

 

  • فروش آیدی کانال و گروه تلگرام: بجز فروش آیدی خودتان، فروش آیدی کانال و گروه تلگرام متعلق به خودتان نیز امکانپذیر هست درنتیجه می توانید آنها را نیز برای فروش در سایت قرار دهید.

 

 

  • امکان ذخیره آیدی برای صاحبان 10 اکانت تلگرام: هیچ نگرانی برای افرادی که دارای 10 حساب کاربری در تلگرام هستند وجود ندارد. به محض خرید آیدی جدید شما باتوجه به آپدیت جدید تلگرام می توانید داخل یکی از اکانت هایتان، آیدی تازه خریداری شده یعنی یازدهمی را نیز ذخیره کنید.(داخل یک اکانت تلگرامی مثلا 4 آیدی می شود ذخیره کرد)

با انجام این مراحل و در نظر گرفتن نکات مهم آن، هر کاربری می ‌تواند نام کاربری اکانت شخصی، گروه یا کانالش را به یک آیتم کلکسیونی تبدیل کرده و آن را به فروش بگذارد. در نهایت این نوآوری ‌ها نشان می ‌دهد که تلگرام به دنبال گسترش دامنه فعالیت ‌های مالی اش و ارائه امکانات جدید به کاربران خودش است.

 

نتیجه گیری

همانطور که در این مطلب از یاراپلاس به آن پرداختیم تلگرام، به عنوان یکی از محبوب ‌ترین پیامرسان ‌های جهان با میلیون‌ ها کاربر، همواره به دنبال روش ‌های جدید برای کسب درآمد است. در آپدیت ‌های اخیر، این برنامه علاوه بر معرفی نسخه پرمیوم با هزینه ماهانه تقریباً ۵ دلار، دو قابلیت جدید ازجمله امکان ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به سیم کارت (با استفاده از شماره های مجازی، اختصاصی و ناشناس) همچنین، قابلیت ایجاد آیدی ‌های کلکسیونی که می ‌توانند خرید و فروش شوند را رونمایی کرده است. تلگرام به کاربران این امکان را داده که آیدی تلگرام خود را در قالب NFT در بازار Fragment خرید و فروش کنند و برای ثبت مالکیت آیدی ها از شبکه TON استفاده کنند. احتمالا این خرید و فروش آیدی های تلگرام نقطه شروع ماجرا خواهند بود و در آینده شاهد توکن ‌سازی کانال ‌ها، استیکرها، ربات ‌ها و موارد دیگر نیز خواهیم بود.

همچنین بیشتر بدانید: تاریخ لیست شدن ایردراپ‌ های تلگرام 

خرید و فروش آیدی تلگرام واقعا انقلابی بپا کرده است. حال شما تصور کنید اگر این فناوری در اینستاگرام بکار گرفته شود اینفلوئنسرهایی که دارای پیج های تخصصی و میلیونی هستند چه واکنشی نشان می ‌دادند. مطمئنم حتی تصورش هم برایشان دیوانه کننده هست.

نظر دهید