پنل کاربری
اسپاتیفای رفع فیلتر شد؟

اسپاتیفای رفع فیلتر شد؟

 

شایعه رفع فیلتر اسپاتیفای! آیا دسترسی آزاد دائمی است؟

 

کاربران اسپاتیفای در ایران از شب گذشته خبر از رفع فیلتر این پلتفرم می‌دهند. به نظر می‌رسد بدون نیاز به ابزارهای تغییر آی‌پی، امکان دسترسی به این سرویس موسیقی محبوب فراهم شده است. با این حال، هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد دائمی بودن این وضعیت اظهارنظر کرد. برخی معتقدند این ممکن است یک اختلال موقت در سیستم فیلترینگ باشد و دسترسی مجدداً مسدود شود.

 

خرید فالوور اسپاتیفای از یاراپلاس!

 

آیا این اتفاق به معنای پایان فیلترینگ در ایران است؟ یا صرفاً یک تغییر موقتی در سیاست‌های فیلترینگ است، سوالی است که هنوز پاسخ قطعی به آن داده نشده است.اگرچه در اواخر سال ۱۳۹۸، به نظر می‌رسید که محدودیت‌های دسترسی کاربران ایرانی به پلتفرم موسیقی اسپاتیفای برداشته شده است، اما این وضعیت دوامی نیافت و پس از مدتی کوتاه، این پلتفرم بار دیگر در داخل ایران فیلتر شد. پیش از این نیز، اسپاتیفای در تابستان ۱۳۹۸ به صورت رسمی دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده بود.

کارشناسان معتقدند که رفع فیلتر اسپاتیفای می‌تواند نشانه‌ای از تغییر رویکرد در زمینه فیلترینگ محتوا در ایران باشد. با این حال، تا زمانی که اطلاعیه رسمی از سوی مقامات مسئول منتشر نشود، نمی‌توان با قطعیت در مورد دائمی بودن این وضعیت اظهار نظر کرد.

نظر دهید