پنل کاربری
تست قابلیت جدید اینستاگرام: نمایش پست‌ها به صورت عمودی

تست قابلیت جدید اینستاگرام: نمایش پست‌ها به صورت عمودی

آزمایش چیدمان جدید پست‌ ها، اینستاگرام به دنبال تحول در طراحی پروفایل‌ هاست

 

اینستاگرام در حال آزمایش طراحی جدیدی برای پروفایل کاربران است که در آن، پست‌ها به جای نمایش در قالب مربع‌های کوچک، به صورت مستطیل‌های عمودی نمایش داده می‌شوند. این تغییر قابل توجه که توسط آدام موسری، رئیس اینستاگرام، تایید شده است، واکنش‌های متفاوتی را در بین کاربران برانگیخته است.

موسری در این باره گفته است که با توجه به افزایش محتوای عمودی در اینستاگرام، نمایش پست‌ها به صورت مستطیل‌ها، منطقی‌تر به نظر می‌رسد. اما بسیاری از کاربران به این تغییر جدید علاقه‌ای نشان نداده‌اند و همچنان به چیدمان مربعی قدیمی عادت دارند.

 

 خرید بازدید پست اینستاگرام در یاراپلاس!

 

این تغییر می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر ظاهر و احساس پروفایل‌های اینستاگرام داشته باشد. برخی از کاربران نگران هستند که این تغییر به چیدمان‌های خاص و خلاقانه‌ای که با استفاده از قالب مربعی ایجاد کرده‌اند، آسیب برساند.

اینستاگرام این قابلیت را در حال حاضر تنها برای تعداد محدودی از کاربران فعال کرده است تا بازخوردهای آن‌ها را جمع‌آوری کند. اگر این آزمایش با موفقیت همراه باشد، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک، تمام کاربران اینستاگرام به این طراحی جدید مهاجرت کنند.

اما آیا کاربران آماده این تغییر هستند؟ نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به ظاهر فعلی پروفایل‌های خود پایبند بمانند. تنها زمان نشان خواهد داد که آیا اینستاگرام به خواسته کاربران توجه خواهد کرد یا به اجرای این تغییر اصرار خواهد ورزید.

نظر دهید