پنل کاربری
دستگیری پاول تأثیری بر آینده داگز نخواهد گذاشت

دستگیری پاول تأثیری بر آینده داگز نخواهد گذاشت

تیم توسعه‌دهنده داگز با انتشار پستی رسمی، به شایعات اخیر مبنی بر منتفی شدن لیست شدن توکن داگز در صرافی‌ها پایان داد.

 

پس از خبر دستگیری پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، شایعاتی در خصوص تأثیر این اتفاق بر آینده پروژه داگز مطرح شده بود. اما تیم داگز با انتشار این پست، به صراحت اعلام کرد که لیست شدن توکن داگز در صرافی‌ها همچنان در برنامه کاری آن‌ها قرار دارد و قرار است، ۵ شهریور، ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر به وقت ایران، توکن داگز در تمامی صرافی‌های بزرگ لیست شود.

 

در این پست آمده است:

تلگرام خانه‌ی ماست؛ جایی که دور هم جمع می‌شیم، حرف می‌زنیم و جامعه خودمون رو می‌سازیم. ما اینجا رو دقیقاً همین‌طور که هست، دوست داریم. ما پای حریم خصوصی و حقیقت ایستادیم. تو روزای خوب و سخت، کنار پاول و تلگرام هستیم.

 

همچنین، تیم داگز از پاداش دادن به کاربران خود خبر داده است. به تمام کاربرانی که درخواست برداشت داگز به بایننس داشته‌اند، علاوه بر مبلغ درخواست شده، ۲۰ هزار توکن داگز به عنوان هدیه واریز شده است. همچنین، فردا ساعت ۱۱:۳۰ صبح ۲۹۰ میلیارد توکن دیگر بین کاربران توزیع خواهد شد.

 

همچنین، طبق اطلاعات منتشر شده، قرار است بیش از 2 میلیارد توکن داگز بین کاربران بلوم توزیع شود. کاربران می‌توانند با ادامه دادن بازی‌های کلیکی خود، این توکن‌های جدید را جمع‌آوری کنند.

 

خرید رفرال ربات بلوم Blum از یاراپلاس!  
 

این اقدامات نشان می‌دهد که تیم داگز با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و از موانع موجود عبور خواهد کرد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که با توجه به حمایت قوی جامعه کاربران و تیم توسعه‌دهنده، آینده روشنی در انتظار توکن داگز است.

نظر دهید