پنل کاربری
آموزش ارسال لوکیشن بدون استفاده از تلگرام و واتساپ

آموزش ارسال لوکیشن بدون استفاده از تلگرام و واتساپ

ارسال لوکیشن امروزه به نسبت سال‌های گذشته در بین مخاطبین افزایش یافته است و مهم‌ترین دلیل آن وجود اپلیکیشن‌های بسیار راحتی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان دوستان و آشنایان خود را ملاقات کرد. با استفاده از ارسال لوکیشن -  ثبت لوکیشن در گوگل مپ - دیگر نیازی به آدرس دهی دقیق نمی‌باشد بلکه افراد می‌توانند با موبایل خود دیگران را پیدا کنند و به نقطه آن‌ها برسند.

 

بسیاری از افراد با استفاده از اپلکیشن تلگرام و واتساپ لوکیشن خود را ارسال می‌کنند زیرا این کار بسیار راحت و دقیق انجام می‌شود اما به دلیل فیلترینگ و محدودیت‌هایی که وجود دارد این امر در بسیاری از مواقع امکان‌پذیر نمی‌باشد. از این جهت در این مقاله در وب سایت یاراپلاس قصد داریم به معرفی راه‌های ارسال لوکیشن بدون استفاده از تلگرام و واتساپ بپردازیم.

 

آموزش ارسال لوکیشن بدون استفاده از تلگرام و واتساپ

ارسال لوکیشن با استفاده از پیام رسان‌های مختلفی مانند تلگرام و واتساپ به راحتی انجام می‌شود اما همانطور که اشاره کردیم، ممکن است در مواقع مختلفی ارسال لوکیشن با استفاده از اپلیکیشن‌ها امکان‌پذیر نباشد. از این جهت در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین روش‌های ارسال لوکیشن بدون استفاده از تلگرام و واتساپ را معرفی نماییم.

 

1.ارسال لوکیشن با اس ام اس

امروزه که دیگر گوشی‌های هوشمند دنیا را فراگرفته‌اند و بدون قید و شرط تمامی افراد دارای موبایل هوشمند هستند، ارسال لوکیشن با اس ام اس یک راه ساده و آسان است. برای انجام این روش می‌توانید از برنامه‌های مسیر‌یابی مختلفی استفاده کنید که گوگل مپ و نشان از مهم‌ترین آن‌ها به حساب می‌آیند.

خرید ممبر پرمیوم تلگرام برای کانال و گروه!

 

برای این امر تنها کافی است برنامه گوگل مپ که به صورت پیش فرض در تمامی موبایل‌ها نصب هستند را باز کنید و بر روی لوکیشنی که قرار دارید ضربه بزنید و آن را نگهدارید. بلافاصله منویی جدیدی برای شما باز می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد لوکیشن دقیق خود را با استفاده از آن برای دیگران ارسال کنید. زمانی که بر روی این گزینه کلیک می‌کنید از شما می‌پرسد که قصد دارید با کدام برنامه لوکیشن خود را ارسال کنید و تنها لازم است بر روی ایکون اس ام اس یا پیامک کلیک کنید. سپس برنامه پیامک موبایل برای شما باز می‌شود که می‌توانید شماره فرد یا نام آن را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید تا لوکیشن به صورت دقیق برای وی ارسال شود.

 

لازم به ذکر است که برای انجام این امر اگر اکانت گوگل یا نرم‌افزار نشان را ندارید، نیازی نیست نگران باشید زیرا برنامه‌های پیام‌رسان زیادی در دنیا وجود دارد که لایف و ویز از معروف‌ترین آن‌ها در سطح بین‌المللی می‌باشند و نرم‌افزار بلد یکی دیگر از معروف‌ترین و بهترین نرم‌افزار‌های مسیریابی و نقشه آنلاین ایرانی است که امکانات بسیار زیادی دارد.

 

2.ارسال لوکیشن با ایمیل

همانطور که می‌توان به راحتی از طریق اس ام اس لوکیشن خود را برای دیگران ارسال نمود، استفاده از‌ایمیل یکی دیگر از روش‌های ارسال لوکیشن بدون استفاده از تلگرام و واتساپ است که بسیار کاربردی است. مانند بخش قبلی باید در گوگل مپ بر روی لوکیشنی که قرار گرفتید یا لوکیشنی که قصد دارید ارسال کنید ضربه بزنید و منتظر بمانید تا منوی مورد نظر باز شود.     
 

 

پس از انتخاب گزینه مد نظر و نشان دادن برنامه‌ها برای ارسال لوکیشن لازم است به جای تلگرام، واتساپ یا پیامک برنامه gmail را انتخاب نمایید. در این قسمت باید آدرس‌ ایمیل فرد مورد نظر را ارسال کنید تا لوکیشن شما در سریع‌ترین زمان ممکن برای وب ارسال شود.

بخوانید: مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ و تلگرام

 

جمع‌بندی

در این مقاله در وب سایت یاراپلاس سعی کردیم به آموزش ارسال لوکیشن بدون استفاده از تلگرام و واتساپ بپردازیم که در زمان عدم امکان از این اپلیکیشن‌ها می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. ‌امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

نظر دهید