پنل کاربری
بازیابی اکانت همستر

آیا اکانت همستر کامبت قابل بازیابی است؟ [راهنمای جامع]

آیا اکانت از دست رفته همستر کامبت قابل‌ بازیابی است؟ راه حل بازیابی اکانت همستر چیست؟ همستر کمبات، بازی مبتنی بر پلتفرم تلگرام که در دسته بازی‌های "کلیک برای کسب درآمد" (Tab to earn) قرار می‌گیرد، در مدت کوتاهی توانسته توجه و اقبال چشمگیری را به خود جلب کند. با این حال، در کنار این محبوبیت، نگرانی‌هایی نیز در مورد این بازی مطرح شده است. برای خرید زیرمجموعه همستر کلیک نمایید.

همانطور که می‌دانیم، این اولین بار نیست که شاهد ظهور چنین بازی‌هایی هستیم. پیش از همستر کامبت، بازی‌هایی مانند نات کوین نیز سروصدای زیادی به پا کرده بودند. همستر کامبت با حضور در پلتفرم پرطرفدار تلگرام، به سرعت در لیست چت کاربران، به خصوص در ایران، جایگاه خود را تثبیت کرد و در مدت زمانی کوتاه، رکورد 150 میلیون کاربر را پشت سر گذاشت.

امروز سوالی را میخواهیم در یاراپلاس پاسخ دهیم که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است، این که آیا امکان دیلیت اکانت همستر یک کاربر و پاک شدن تمام اطلاعات او در این بازی وجود دارد یا خیر؟

 

آیا اکانت همستر کامبت قابل بازیابی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: در صورت حذف کامل اکانت معمولی یا پرمیوم تلگرام، دسترسی به اکانت همستر نیز به طور کامل از بین خواهد رفت و امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که پاک کردن برنامه تلگرام از گوشی، منجر به حذف اکانت همستر کامبت نمی‌شود.

در نهایت، در صورتی که اتصال شما به کیف پول قطع شود، می‌توانید با استفاده از عبارات بازیابی 24 کلمه‌ای که هنگام راه‌اندازی کیف پول به شما ارائه شده بود، مجدداً به آن دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که گم کردن این عبارات، بازیابی اکانت همستر، کیف پول و موجودی آن را غیرممکن خواهد ساخت.

 

جلوگیری از حذف شدن اکانت همستر کامبت - بازیابی اکانت همستر

 

آموزش برگرداندن اکانت همستر

برای جلوگیری از حذف شدن اکانت حتما نکات زیر را به یاد بسپارید:
 

  • برای حفظ امنیت اکانت خود، عبارات بازیابی کیف پول را در مکانی امن نگهداری کرده و به هیچ‌کس ارائه ندهید.
     
  • در صورت تمایل به حذف اکانت تلگرام، حتماً قبل از انجام این کار، از اطلاعات اکانت همستر خود، شامل موجودی کیف پول و تنظیمات بازی، پشتیبان‌گیری کنید.
     
  • در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی، می‌توانید از طریق کانال‌های ارتباطی درج‌شده در وب‌سایت همستر کامبت با بخش پشتیبانی این بازی تماس بگیرید.

 

و به شما توصیه می‌کنیم قبل از ورود به هر بازی یا پلتفرم جدید، با دقت در مورد ماهیت، قوانین و ریسک‌های احتمالی آن تحقیق و بررسی کنید. به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و محرمانه خود را در اختیار افراد یا پلتفرم‌های ناشناس قرار ندهید و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا غیرقانونی، آن را به مراجع ذیصلاح گزارش دهید.
پیشنهاد مطالعه: کارت‌ های همستر کامبت

 

به عنوان کلام آخر نظر شما را به تجربه برخی از کاربران بازی همستر جلب میکنیم:

تجربه بازیابی اکانت همستر کمبات از زبان کاربران

 

  1. علی 19 ساله از شیراز
    چند روز پیش اکانت همستر کامبتم بیخود و بی جهت حذف شد. خدایی وحشت کردم فکر کردم همه سکه هام به فنا رفتن اما تسلیم نشدم  به کانال تلگرام  همستر کامبت سر زدم و دیدم عنوانی با راهنمای آموزش برگرداندن اکانت همستر داره خلاصه در عرض چند ساعت اکانتم رو تونستم بازیابی کنم. همچنین بخوانید: ترفندهای افزایش سکه های همستر کامبات
     
  2. مریم از مشهد
    من رمز عبور اکانت همستر کامبتم رو فراموش کرده بودم و هیچ راهی برای ورود بهش نداشتمناامید شده بودم و فکر می‌کردم که دیگر نمی‌تونم سکه‌هامو ببینم :(( اما یهو به یاد اون 24 کلمه‌ای افتادم که موقه ی ثبت نام به من داده بود! وقتی  واردشون کردم با کمال تعجب دیدم که اکانت همسترم باز شد!
     
  3. کرامتی پور
    درود! اکانت تلگرامم به همراه اکانت همستر به طور کامل حذف شد. دوستان غفلت من باعث شد که تمام زحماتم به باد فنا برود. می‌خواستم به همه ی شما بگویم که مراقب اکانت‌های خود باشید و حتماً از عبارات بازیابی 24 کلمه‌ای خود نگهداری کنید که مثل بنده پشیمانی به بار نیاورید...

 

سوالات متداول

آیا با حذف تلگرام و نصب مجدد آن در گوشی دیگر، اکانت همستر من حذف می‌شود؟
خیر، اکانت همستر شما حذف نمی‌شود. اما برای ورود به آن باید از همان شماره‌ای که قبلاً برای ثبت‌نام در تلگرام استفاده کرده‌اید، استفاده کنید. نکات: اگر شماره خود را گم کرده‌اید یا به آن دسترسی ندارید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات > حساب > شماره تلفن در تلگرام، شماره جدیدی وارد کنید. در نظر داشته باشید که با تغییر شماره تلفن، حساب تلگرام شما به طور موقت غیرفعال می‌شود و برای فعال کردن مجدد آن باید از طریق پیامکی که شماره جدید شما ارسال می‌شود، اقدام کنید.

نظر دهید

دیدگاه ها

عکس پروفایل کاربر

Kobra ghanbare

ازتاریخ دهم مرداد ماه سال ۱۴۰۳ تمام سکه هام حذف شدند تمام زحمات به هدر رفت آیا راهي هست که بر گردانده شود

عکس پروفایل کاربر

Kobra ghanbare

برای باز گرداندن همستر کامبت تلگرام اون بیست و چهار کلمه فراموش کردم خواهشمندم زحمت زیاد کشیدم گفتم شاید ازفقر نجات پيدا کنم خسته ازهمه چی یک معلم بازنشسته زیر فقر خم بزنه بعد امیدش به همستر باشه خدای من ایرانم به چه روزی انداختند واقعا گریه داره

عکس پروفایل کاربر

مدیر #5530

متاسفانه اگر اطلاعات اکانت تون رو فراموش کرده باشید نمیتونین واردش بشین

عکس پروفایل کاربر

مهدی رحیمی

سلام من تلگرام ارور میزد پاک کردم بعد خواستم وارد بشم قبول نمیکرد تا این که وارد شدن دیگه هیچ کدوم از کانال های تلگرام و بالا نیاورد همستر وهم از دست دادم یه راهنمایی کنید لطفا چطوری میتونم همستر و برگردونم ممنون

عکس پروفایل کاربر

زارع

سلام تاریخچه همسترم رو از سه نقطه پاک کردم .پلی رو که میزنم صفحه سیاه میاد چکار کنم تاریخچه برگرده

عکس پروفایل کاربر

محمود

درست کردی اقای زارع منم همین مشکلو دارم

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام من اشتباه کردم زبان انگلیسی خوب بلد نیستم اکانت همستر حذف کردم اشتباهی لطفا کمکم کنی با این شماره

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام همستر کامبت من حذف شد لطفا راهنمایی کنید

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام دوستان عزیز ، همستر کامبت من بالای 500 میلیون سکه و 1/1 میلیون کانفت کلا دلت اکانت خورد و همه چیز و سرمایه ام از دست رفت . آیا کارشناسان محترم می توانند مرا راهنمایی کنند تا اگر امکان ریکاوری و بازیابی دلت اکانت همستر وجود داشته باشم بر گرادانم؟ اون هم مال دختر کوچولو و نازنینم بود برای دانشگاه و آینده اش میخواست سرمایه گذاری کند که از بدشانسی و فقط به علت تاریکی و دست خوردن ناگهانی رفت کل زحماتش .... شب و روز گریه می کنه میگه بابا این همستر چرا بازیابی اش را قفل کرده یا امکانات آن را به مشتریان آسیب دیده و زیان دیده ارایه نمی دهد. این یک نوع نارضایتی کامل از تلکرام و تبلیغ منفی برای تلگرام و ربات همستر کامبت است . از طرفی دیگر واقعا کار غیر فنی و عدم امنیت آن است . مدیرانش باید چاره اندیشی نمایند تا اعتماد از دست رفته شون رو جبران کنند . ژاپنی و کره ای میگه : « مشتری ، خدای دوم ماست » خدا یکتاست و منظورتون احترام به مشتری و مشتری مداری و حق دادن به مشتری است و همیشه حق با مشتری و کاربر است . سپاسگزارم از لطف همه تون

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

درست کردی به منم بگو

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

یکی راهنماییم کنه مجبورشدم گوشیمو فلش کنم بعد ک تلگرامو نصب کردم همه پیامام اومد ولی صفحه همستر سیاه میشه باز نمیشه تمام زحماتم هدر داره میره

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام پسرم ۷سالشه همسترش نزدیک ۳۰۰ملیون وپروفیتش ۱ملیون متاسفانه زبان بلد نبوده حذف کرده ایا میشه برگدوندش لطفا کمکم کنید پسرم ازدیشب تاحالا داره گریه می کنه

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

پسرم اکانت همسترم را حذف کرده چکار کنم

عکس پروفایل کاربر

مدیر محتوا #33891

با سلام و وقت بخیر. پیشنهاد میکنم مطالب عنوان شده در این مقاله رو مطالعه کنید. امیدوارم که بهتون کمک کنه مشکلتون رفع بشه و بتونید اکانت همسترتون رو بازیابی کنید.

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام من با یک شماره مجازی اکانت تلگراممو فعال کردم الان بازی همستر و اکانتم کلا پاک شده چطوری میتونم بر گردونمشون .اون ۲۴ کلمه کیف پول دو هم دارم .

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

دلیت اکانت کردم چه جوری برگردنم

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام لطفا راهنمايي بفرماييد راهي براي برگرداندن اكانت همستر خذف شده وجود دارد؟؟؟؟

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام من همستر اشتباهی دلیت اکانت کردم میشه سکهام پروفیت برگردانم

عکس پروفایل کاربر

مدیر #5530

سلام. باید به عرض همه دوستان برسونیم متاسفانه با دیلیت اکانت کردن اکانت همستر در شرایطی که ممکنه اشتباهی دستتون خورده باشه یا به هر دلیلی اگر دیلیت بشه امکان بازگشت اکانت فعلا موجود نیست. احتمالش هست بعدا آپدیتی توسط شرکت سازنده صورت بگیره ولی در حال حاضر قابل برگشت نیست و میتونین صرفا اکانت جدید بسازید و مجدد شروع به فعالیت کنید.

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام میشه آموزش تصویری بازی یابی اکانت همستر بعداز دیلیت اکانت تلگرام رو بزارید؟اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم🙏🙏

عکس پروفایل کاربر

مدیر #5530

سلام. باید به عرض همه دوستان برسونیم متاسفانه با دیلیت اکانت کردن اکانت همستر در شرایطی که ممکنه اشتباهی دستتون خورده باشه یا به هر دلیلی اگر دیلیت بشه امکان بازگشت اکانت فعلا موجود نیست. احتمالش هست بعدا آپدیتی توسط شرکت سازنده صورت بگیره ولی در حال حاضر قابل برگشت نیست

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام من حواسم نبود از توی بازی دیلیت اکانت کردم چطوری میشه دوباره برشگردونم 😔

عکس پروفایل کاربر

مدیر #5530

متاسفانه فعلا قابل برگشت نیست شاید در آینده اپدیت توسط ربات صورت بگیره و این قابلیت اضافه بشه اما فعلا خیر

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

من تو همستر پول ۱۱۰داشتم بهدن پول نیست

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

باسلام من سکه هاروداخل برنامه صفر کردم حذف کردمایا امکان باز گردادن داره

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام من اکانت همستر از خود همستر دلیت اکانت کردم ولی به کیف پولم وصل می تونم بر گردونم

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام خبی

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام عرض ادب من به طور کاملا ناخواسته متاسفانه اکانت تلگرام خود را که بازی همستر روی آن نصب بود حذف کردم تکلیف اکانت قبلی که حذف و سکه های من چه میشود؟ آیا راهی برای بازگرداندن آنها وجود دارد؟

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام من اشتباهی اکانت اصلی همسترم رو حذف کردم اون کد۲۴کلمه رادارم نمیدونم ازکجا واردشم