پنل کاربری
بازی ربات راکی ربیت

ربات راکی رابیت چیست؟ (رقیب جدید همستر)

دوستان عزیز یاراپلاس! امروز می‌خواستم شما را در جریان یک ایردراپ جدید به نام راکی ربیت Rocky Rabbit قرار دهم که با شعار "رقیب جدید همستر ربات راکی ربیت" وارد گود بازی های تلگرامی شده و به نظر من پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد. پیش از آنکه اقدام به خرید رفرال همستر کامبت نمایید، بد نیست در مورد این ربات نیز اطلاعاتی کسب نمایید. پس با یاراپلاس همراه باشید.

 

بازی راکی ربیت Rocky Rabbit چیست؟

اگر این سوال شماست که rocky rabbit چیست، با ما همراه باشید. راکی رابیت یا ایردراپ خرگوش سنگی،  یک بازی مبتنی بر ارزهای دیجیتال است که در آن می‌توانید به راحتی کسب درآمد کنید. این بازی به تازگی راه‌اندازی شده و تعداد کاربران آن به سرعت در حال افزایش است. هم‌اکنون، تعداد دنبال‌کنندگان کانال راکی رابیت در توییتر از مرز دو میلیون نفر فراتر رفته است. این آمار فوق‌العاده نشان‌دهنده‌ی اعتماد و علاقه‌ روزافزون جامعه‌ی توییتر به راکی رابیت است. با این حال هنوز تاریخ دقیق راه‌اندازی کامل بازی راکی ربیت و تبدیل توکن‌های آن به ارز قابل معامله مشخص نیست، اما با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد آینده‌ای درخشان در انتظار این پروژه باشد. پیشنهاد ویژه: خرید زیر مجموعه ربات راکی ربیت
 

 ایردراپ راکی رابیت

 

چطور راکی ربیت Rocky Rabbit را بازی کنیم؟

برای شروع بازی راکی ربیت، کافیست وارد حساب تلگرام معمولی یا پرمیوم تلگرام خود شوید، صفحه‌ی رسمی خرگوش راکی Rocky Rabbit را پیدا کرده و وارد آن شوید. کار با ربات خرگوش راکی بسیار ساده است. شما باید بر روی خرگوش ضربه بزنید و سکه‌های خود را جمع‌آوری کنید. به خاطر داشته باشید که بخش استخراج ربات راکی رابیت به ارتقای کارت‌های بازی مرتبط است. با ارتقای کارت‌ها و خرج کردن سکه‌های خود، می‌توانید میزان سودتان را افزایش دهید. بیشتر بدانید: ترفندهای افزایش سکه های همستر کامبات

 

نکاتی که باید در این بازی نظر داشته باشید:

  • اعتبار ربات تلگرامی پروژه خلاقانه Rocky Rabbit در حال حاضر در حد متوسط است.
  • برای شرکت در این ایردراپ، باید به ربات تلگرامی آنها بپیوندید. همچنین بخوانید: ایردراپ Matchain    
     
  • اگر به دنبال فرصتی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال هستید، راکتی ربیبت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
  • با این حال، قبل از هرگونه اقدامی، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و از ریسک‌های involved آگاه باشید.

 

لینک تلگرامی ربات راکی رابیت: [https://t.me/rocky-rabbit-bot]

 

اطلاعیه رسمی در خصوص مکانیزم توزیع پاداش‌های بازی راکی ربیت

مکانیزم توزیع پاداش‌های بازی راکی ربیت

 

به اطلاع کاربران محترم ایردراپ بازی تلگرامی راکی ربیت می‌رساند که جزئیات دقیق مکانیزم توزیع پاداش‌های این بازی (ایردراپ) منتشر شده است.

بر اساس اعلام رسمی کانال تلگرام بازی، میزان پاداشی که هر یک از کاربران دریافت خواهد کرد، به طور مستقیم با مجموع درآمد کسب شده وی در طول بازی مرتبط می‌باشد. این میزان پاداش به صورت شفاف و واضح در بالای صفحه پروفایل کاربری هر بازیکن قابل مشاهده است. 

پیشنهاد: لیست ایردراپ های معتبر تلگرام

همچنین، به منظور ارتقاء تجربه کاربری، قابلیت جدیدی به بازی اضافه شده است. کاربران گرامی اکنون می‌توانند با صرف بخشی از سکه‌های خود، مدت زمان فرایند استخراج سکه را افزایش دهند. بدین ترتیب، به جای انتظار ۳ ساعته برای تکمیل فرایند استخراج، می‌توانند این مدت زمان را تا سقف ۱۲ ساعت افزایش دهند.

 

نظر دهید

دیدگاه ها

عکس پروفایل کاربر

ناشناس

سلام رفرال این ربات کی آماده میشه در اینجا

عکس پروفایل کاربر

مدیر #5530

سلام بزودی به سایت و ربات یاراپلاس @fullpanelbot اضافه میشه و میتونین چک کنین.