پنل کاربری
آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا

آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا

آیا می‌خواهید در روبیکا حالت روح فعال کنید؟ در پیام رسان‌ ها افراد می‌توانند با انجام تنظیمات آخرین زمان آنلاین بودن یا فعال بودن خود را در یک پیام‌رسان نشان دهند اما بسیاری از افراد با این موضوع که آخرین زمان فعال بودن یا آنلاین بودنشان قابل نمایش است، مشکل دارند و می‌خواهند این ویژگی برای آن‌ها فعال نباشد.

تبلیغات در روبیکا در کانال های بزرگ!

در پیام‌رسان روبیکا نیز چنین مشکلی وجود دارد و به صورت پیش فرض وجود دارد اما اگر می‌خواهید آخرین زمان آنلاین بودن شما نمایش داده نشود، در این مقاله قصد داریم به آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا بپردازیم.

 

آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا

مخفی کردن آخرین بازدید و زمان آنلاین بودن در روبیکا به هیچ عنوان کار سخت و پیچیده‌ای نیست بلکه در کمتر از ۶۰ ثانیه می‌توان این فرآیند را انجام داد. در این بخش از مقاله به صورت مرحله به مرحله و بسیار ساده به معرفی مراحل آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا خواهیم پرداخت.

 

  • ابتدا اپلکیشن روبیکا را باز کنید و بر روی آیکون چرخ دنده در پایین صفحه یا کنار صفحه ضربه بزنید.
  • پس از ضربه زدن بر روی آیکون چرخ دنده یا تنظیمات منوی جدیدی برای شما باز می‌شود که لازم است در بین گزینه‌های موجود، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی قسمت‌های مختلفی برای شما باز می‌شود که با شخصی‌سازی هر کدام از آن‌ها می‌توانید تنظیمات حریم شخصی خود در برنامه روبیکا را انجام دهید. در این قسمت باید بر روی گزینه نمایش آخرین بازدید و آنلاین بودن ضربه بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.
  • در این مرحله می‌توانید تعیین کنید که چه افرادی می‌توانند آخرین بازدید شما در روبیکا -آموزش ساخت کانال روبیکا - را مشاهده کنند. با انتخاب گزینه هیچکس دیگر به هیچ عنوان فردی نمی‌تواند زمان آخرین بازدید شما در برنامه روبیکا را مشاهده کند.
  • پس از انتخاب گزینه مورد نظر لازم است تیک بالا صفحه را بزنید تا تنظیمات برای شما ذخیره شود.

آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا به سادگی و با طی کردن مراحل بالا قابل انجام است و نیازمند هیچگونه فعالیت خاص و پیچیده‌ای نمی‌باشد.

 

جمع‌بندی

در این مقاله در وب سایت یاراپلاس به آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا پرداختیم و سعی کردیم به خوبی مراحل آن را ذکر کنیم. روبیکا - https://web.rubika.ir/ - به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های داخلی، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، قابلیت تنظیم حریم خصوصی و مخفی کردن آخرین بازدید است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا کنترل بیشتری بر روی اطلاعات شخصی خود داشته باشید و از مزاحمت‌های احتمالی جلوگیری کنید. در آخر این مقاله لازم است اشاره کنیم که اگر شما به افراد اجازه ندهید تا بتوانند آخرین زمان بازدید شما را مشاهده کنند، شما نیز دیگر اجازه بازدید از آخرین زمان آنلاین بودن دیگر افراد را نخواهید داشت.

نظر دهید