پنل کاربری
نحوه ساخت چند اکانت روبیکا

نحوه ساخت چند اکانت روبیکا

برنامه روبیکا به عنوان یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های ارتباطی در ایران، نقش بسزایی در فرهنگ دیجیتال کشورمان ایفا می‌کند. چگونه در روبیکا دو یا چند اکانت داشته باشیم؟ داشتن چندین حساب کاربری در روبیکا، می‌تواند مزایای مختلفی از جمله حفظ حریم خصوصی و مدیریت بهتر فعالیت‌های آنلاین را به همراه داشته باشد. با این حال، ایجاد چندین حساب کاربری، مستلزم رعایت برخی نکات مهم است. در این مقاله، ضمن آموزش نحوه ساخت چند اکانت روبیکا، به بررسی نکات کلیدی که باید هنگام ایجاد حساب‌های کاربری متعدد در نظر داشت، خواهیم پرداختت.

خرید فالوور روبیکا ارزان، ایرانی و واقعی!

 

چرا باید از چندین اکانت در روبیکا استفاده کنیم؟

دلایل مختلفی برای استفاده از چندین اکانت روبیکا وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید از یک اکانت برای تعاملات شخصی خود و از اکانت دیگر برای فعالیت‌های تجاری یا حرفه‌ای خود استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا حریم خصوصی خود را حفظ کرده و اطلاعات شخصی خود را از مخاطبان ناخواسته جدا کنید.

 

دلایل استفاده از چندین حساب کاربری در روبیکا

  • تفکیک حوزه‌های شخصی و حرفه‌ای: با ایجاد حساب‌های مجزا، امکان تفکیک محتوای شخصی از محتوای حرفه‌ای فراهم می‌شود. این امر به حفظ حریم خصوصی و مدیریت بهتر تعاملات با مخاطبان مختلف کمک شایانی می‌کند.

 

  • بهبود عملکرد برند: کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها با استفاده از حساب‌های جداگانه برای برند خود، می‌توانند هویت برند را تقویت کرده و ارتباط مؤثرتری با مخاطبان هدف برقرار کنند. همچنین، امکان تحلیل دقیق‌تر عملکرد برند و سنجش بازخورد مخاطبان فراهم می‌شود.

 

  • هدف‌گذاری‌های مختلف: هر فرد ممکن است در روبیکا اهداف مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، یک حساب برای تعاملات اجتماعی، یک حساب برای سرگرمی و یک حساب برای دنبال کردن اخبار. ایجاد حساب‌های مجزا و خرید کانال روبیکا، مدیریت بهتر این اهداف را تسهیل می‌کند.

 

  • دور زدن محدودیت‌ها: در برخی موارد، کاربران ممکن است به دلیل نقض قوانین، حساب کاربری خود را مسدود کنند. در چنین شرایطی، ایجاد یک حساب جدید امکان استفاده مجدد از خدمات روبیکا را فراهم می‌کند.

 

اموزش ساخت چند اکانت با یک شماره در روبیکا

برای آموزش نحوه ساخت چند اکانت روبیکا، می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید، می‌توانید به راحتی چندین حساب در روبیکا ایجاد کنید و حتی حساب‌های روبینو خود را در یک برنامه مدیریت کنید.

  1. برای شروع، به قسمت تنظیمات بروید و روی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. سپس گزینه "Accounts" را انتخاب کنید و برای ایجاد یک حساب کاربری جدید، گزینه "افزودن حساب کاربری" را لمس کنید.
  3. و شماره تماس مربوطه را وارد کنید. برای فعال‌سازی، کد موردنیاز را در کادر مربوطه وارد کنید.
  4.  برای استفاده از بخش ویترین، نام کاربری را اضافه کنید و با استفاده از گزینه "edit name" می‌توانید نام مورد نظر را تنظیم کنید. برای جابه‌جایی بین حساب‌های خود، از گزینه سه نقطه و "حساب‌ها" استفاده کنید.

 

 اضافه کردن چند حساب روبینو

برای اضافه کردن صفحه Robino، وارد بخش روبینو شوید، آیکون آدمک را لمس کنید، روی "ID" کلیک کنید و گزینه "add page" را انتخاب کنید سپس صفحه‌ی خود را ایجاد کنید.

قبل از ایجاد چندین حساب کاربری در روبیکا، به موارد زیر توجه کنید. ایجاد چندین حساب با هدف سوء استفاده یا نقض قوانین پلتفرم می‌تواند منجر به بسته شدن حساب‌های کاربری شما شود. هنگام ساخت حساب کاربری جدید، از شماره تلفن‌های معتبر و فعال استفاده کنید تا در هنگام تأیید حساب یا بازیابی رمز عبور با مشکل مواجه نشوید.

بیشتر بخوانید: آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در روبیکا    
 

اگر قصد دارید از چندین حساب برای اهداف کاری یا حرفه‌ای استفاده کنید، حتما اطلاعات واقعی و مرتبط را برای هر حساب کاربری استفاده کنید. هنگام استفاده از چندین حساب روبیکا، حریم خصوصی خود را مراقب باشید و از به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی در تمام حساب‌های کاربری خود پرهیز کنید.

 

نتیجه گیری

ساخت چندین حساب روبیکا بسیار ساده است و تنها با چند کلیک می‌توانید صاحب حساب‌های کاربری جداگانه شوید. این کار به شما امکان مزایای مختلفی از جمله حفظ حریم خصوصی، جداسازی فعالیت‌های شخصی و حرفه‌ای، و دسترسی به امکانات بیشتر را می‌دهد. اما قبل از ایجاد هر حساب جدید، حتما شرایط و ضوابط روبیکا را مطالعه کنید (https://web.rubika.ir/) و از نکات امنیتی ذکر شده در این راهنما استفاده کنید.

نظر دهید