پنل کاربری
انتقال اکانت اینستاگرام

آموزش تصویری انتقال اکانت اینستاگرام آخرین آپدیت 2024

بسیاری افراد در هنگام تعویض گوشی با مشکل انتقال اکانت اینستاگرام خود روبرو می شوند. تعداد زیادی از این افراد تصمیم می گیرند تا یک اکانت دیگر بسازند، زیرا راه و روش های بازیابی اکانت اینستاگرام روی یک گوشی جدید را نمی دانند.

ما می خواهیم در این مقاله بطور کامل انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر را آموزش دهیم. اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله با ما و سایت یاراپلاس همراه باشید.

 

انتقال اکانت اینستاگرام

خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان و سریع

 

انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر

ابتدا باید بدانید که برای ورود به اینستاگرام شما دو شاخص مهم یعنی یوزرنیم و پسورد را لازم دارید. همه ما وقتی اکانت را در اینستاگرام می سازیم، برای آن یک یوزرنیم یا نام کاربری و یک پسورد که برای امنیت پیج اینستاگرام ما است، قرار می دهیم.

این شاخص ها جزء مهم ترین اطلاعاتی هستند که شما باید همیشه به یاد داشته باشید. بسیاری از افراد برای فراموش نکردن این اطلاعات، از قابلیت سیو شدن اطلاعات استفاده می کنند و اینگونه هر وقت که خواسته باشند به اینستاگرام وارد شوند، اینستاگرام آنها را اتومات وارد حساب کاربری شان می کند.

اما این اطلاعات در زمان انتقال اکانت اینستاگرام به یک دستگاه با یک IP متفاوت لازم است. زیرا آنجا شما نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید و باید برای بار اول همه این اطلاعات را بصورت دستی وارد کرده تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

اکنون با بیشتر نکات در مورد انتقال اکانت اینستاگرام به یک گوشی دیگر آشنا شده اید. بعد از اینکه یوزرنیم و پسوردتان را فراهم کردید، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا به راحتی اکانت اینستاگرام شما از گوشی قبلی به گوشی جدید انتقال یابد.

 

آموزش تصویری انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر

ما برای اینکه شما بتوانید درک بهتری از این مراحل داشته باشید و همچنین بتوانید راحت تر این مراحل را طی کنید، تصاویری فراهم کردیم که به هر مرحله از مراحل انتقال اکانت اینستاگرام در ارتباط هستند. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

مرحله اول انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر:

قبل از اینکه گوشی خود را تعویض کنید حتما بصورت کامل از حساب کاربری خود خارج شوید تا برای شما مشکلی بوجود نیاید. سپس در گوشی جدید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. صفحه ای مانند عکس پایین برای شما به نمایش گذاشته می شود.

 

انتقال اکانت اینستاگرام

اگر دنبال راه های افزایش فالوور می باشید، به مطلب آموزشی افزایش فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

 

مرحله دوم انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر:

همانطور که می بینید دو بخش برای وارد کردن اطلاعاتتان وجود دارد. اولین بخش از این دو بخش مربوط به نام کاربری شما و یا همان یوزرنیم است که در ابتدا نیز اطلاعاتی راجبش دریافت کردید. بخش دوم نیز مربوط به پسورد شما است که شما باید رمز حساب کاربری خود را وارد کنید.

 

مرحله سوم انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر:

برای ورود به حساب کاربری خود فقط کافیست تا اطلاعات اکانت خود را در این بخش ها قرار دهید. در ستون اول نام کاربری خود را بنویسید و در ستون دوم نیز رمز اکانت خود را وارد کنید تا اینستاگرام دسترسی شما را به اکانتتان فعال کند.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟

گاهی اوقات شما می خواهید تا اکانت قبلی پیج خود را برگردانید و از آن استفاده دوباره کنید. برای این کار نیز باید اطلاعاتی را از آن اکانت به یاد داشته باشید. اطلاعاتی مانند نام کاربری، ایمیل، شماره تلفن و … جزء اطلاعاتی هستند که برای شما ضروری می باشد.

اما شاید شما این اطلاعات را فراموش کرده باشید و یا به کلی پاک شده باشند. نگران نباشید در ادامه این مقاله راه حل هایی به شما ارائه می شود که شما می توانید به راحتی ایمیل و شماره تلفن خود را بازیابی کنید.

 

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام با ایمیل

ایمیل یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام می توانید آنرا تعریف کنید تا اینستاگرام شناخت بهتری از شما کسب کند و همچنین اکانت شما به جای امن تری تبدیل شود.

اگر ایمیل اکانت قبلی خود را به یاد داشته باشید، می توانید آنرا به جای نام کاربری خود بنویسید و سپس با قرار دادن پسورد به راحتی وارد اکانت خود شوید. استفاده از ایمیل برای مواقعی که شما نام کاربری خود را فراموش کرده اید مناسب است.

اما اگر ایمیل خود را فراموش کرده اید، می توانید از چند راه برای بازیابی ایمیل خود استفاده کنید. اولین راه این است که به قسمت inbox ایمیل خود مراجعه کنید و پیام های دریافتی خود را نگاه کنید تا یک پیام از طرف اینستاگرام پیدا کنید. اینگونه معلوم می شود که ایمیل مربوطه کدام است.

راه دوم این است که ایمیل های خود را تک به تک امتحان کنید تا یکی از آنها قبول شود و اینگونه می فهمید که اکانت شما با چه ایمیلی ثبت شده است. اما اگر نتوانستید ایمیل خود را بازیابی کنید، می توانید نام کاربری خود را بازیابی کنید که در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد.

 

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام با نام کاربری

دومین راه بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام، استفاده از نام کاربری است. اگر شما نام کاربری و کلمه عبور خود را به یاد داشته باشید، بسیار راحت می توانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

اما اگر نام کاربری خود را فراموش کرده اید، دو راه برای بازیابی نام کاربری تان وجود دارد. اولین راه این است که با استفاده از اینستاگرام افراد دیگر به قسمت جستجو در اینستاگرام بروید و سعی کنید تا اکانت خود را پیدا کنید.

راه دوم این است که از کسانی که اکانت قبلی شما را فالو داشته اند، بخواهید تا نام کاربری تان را برایتان بازگو کنند. اینگونه نیز می توانید به راحتی نام کاربری خود را بازیابی کنید و دوباره به اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

 

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن همراه

شماره تلفن همراهی که مربوط به حساب کاربری تان باشد، نیز می تواند در دسترسی شما به اکانت قبلی تان موثر باشد. شما می توانید با داشتن شماره همراه، آنرا در قسمت نام کاربری بنویسید و سپس با وارد کردن کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید.

 

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام با ایمیل یا یوزرنیم

خرید فالوور پاپ آپ اینستاگرام ارزان و سریع

 

بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام

اگر هم رمز عبور خود را فراموش کرده اید، به راحتی با داشتن ایمیل و شماره تلفن می توانید آنرا بازیابی کنید. برای این کار ابتدا باید روی گزینه forgot password کلیک کنید. سپس با وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن نسبت به بازیابی رمز عبور اینستاگرام خود اقدام کنید.

اگر ایمیل خود را در دسترس داشتید گزینه send an email را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید با شماره همراه این کار را انجام دهید، روی گزینه send a sms کلیک کنید. با این روش ها می توانید انتقال اینستا بدون رمز را به راحتی انجام دهید.

 

شماره مجازی توییتر عادی چیست؟

یکی از انواع شماره مجازی قابل استفاده برای ایجاد حساب توییتر، شماره مجازی عادی است. کسانی که قصد ایجاد فقط یک حساب کاربری برای توییتر دارند، می توانند برای خرید شماره مجازی عادی اقدام کنند. زیرا یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این شماره مجازی این است که با آن فقط یک حساب کاربری می توان ایجاد کرد. زیرا برای این دسته از شماره ها فقط یک بار کد تایید ارسال می شود. به این ترتیب کسانی که شماره مجازی توییتر خرید می کنند، دیگر با استفاده از آن نمی توانند برای سایر شبکه‌ های اجتماعی نیز حساب ایجاد کنند. کسانی که شماره مجازی عادی توییتر را از وب سایت های معتبر دریافت می کنند، در صورتی که موفق به دریافت کد فعالسازی نشوند، می توانند هزینه پرداختی را پس بگیرند.

 

تفاوت شماره مجازی واتساپ ارزان قیمت و گران قیمت

به طور کلی قیمت شماره مجازی واتس اپ در مقایسه با شماره واقعی مناسب تر است. اما همه شماره های مجازی موجود با قیمت یکسانی ارائه نمی‌ شوند. در واقع برحسب کیفیت و کد کشور، شماره مجازی نیز قیمت متفاوتی دارد. مهمترین تفاوت بین شماره مجازی واتساپ ارزان قیمت و گران قیمت، میزان کیفیت و امنیت شماره است. اکثر شماره های مجازی ارزان قیمت ماندگاری و کیفیت قابل قبولی ندارند و حتی بسیاری از آنها در حالت ریپورت هستند. به عنوان مثال شماره مجازی کشورهای نظیر اوکراین، روسیه، فرانسه و برزیل قیمت پایینی دارد و اما در اکثر موارد ریپورت  هستند و کاربران برای خارج شدن از از حالت ریپورت مجبور هستند به ربات آسم باد پیام بدهند. اما شماره های مجازی با کیفیت که قیمت نسبتاً بالایی دارند، با چنین مشکلاتی به همراه نیستند و شرایط راحت تری برای استفاده دارند.

 

کلام آخر درباره انتقال اکانت اینستاگرام

انتقال اکانت اینستاگرام آنچنان مشکل بزرگی نیست که حل کردن آن سخت باشد و یا وقت زیادی از شما بگیرد. اما همین راه های ساده و آسان را تعداد زیادی از افراد نمی دانند. برای اطلاعات بیشتر و تکمیلی می توانید به اینجا مراجعه کنید. اکنون شما با خواندن این مقاله می توانید به راحتی اکانت اینستاگرام خود را منتقل کنید. از اینکه تا آخر این مقاله با ما و سایت یاراپلاس همراه بوده اید کمال تشکر را داریم.

نظر دهید