پنل کاربری
کارت های راکی ربیت rocky rabbit

کارت های راکی ربیت rocky rabbit

کارت های راکی ربیت چیست و چگونه کار میکند؟ قبل از پرداختن به کارت راکی ربیت بهتر است بدانید یکی از پروژه های بازی های ربات تلگرامی که میتواند برای کاربران سودآوری زیادی داشته باشد، بازی راکی ربیت rocky rabbit است. ظواهر نشان می دهد که این بازی رقیب سرسختی در مقابل همستر کمبت خواهد بود.

 پروژه راکی ربیت در قدم اول از ترفندی استفاده کرده که توجه کاربران را هرچه بیشتر به سمت خود جلب می کند. آن ترفند درنظر گرفتن 10000 تون کوین اولیه بصورت رایگان برای کاربرانی ست که وارد این بازی می شوند.

 

خرید زیر مجموعه ربات راکی ربیت

 

بازی راکی ربیت خیلی سریع در حال رشد کردن هست و این پروژه توانایی بالایی در داشتن نقدینگی دارد که این مورد خودش به معنای این هست که میتوان به سرنوشت این بازی خوشبین بود همچنین این خبر خوش را به همراه دارد که کاربران می توانند توکن های خودشان (که ربیت کوین نام دارد) را به راحتی در آینده نقد کنند.

 

کارت‌های راکی ربیت چیست؟

کارت‌های راکی ربیت کلید دریافت جایزه های اضافی در این پروژه هستند. تا به حال شده به این فکر کنید که چطور می ‌توانید در بازی ‌های تلگرامی، علاوه بر لذت بردن از تجربه بازی، جوایز بیشتری هم کسب کنید؟ خب، کارت‌ های راکی ربیت بهترین راه‌ حل برای شما هستند. اگر با بازی تلگرامی «راکی ربیت» آشنا باشید، می ‌دانید که این بازی جذاب و محبوب از دسته‌ ی "تپ تو ارن" هست، جایی که شما خرگوش بامزه و جنگجویتان را آموزش می‌ دهید و در نبردهای پرهیجان شرکت می ‌کنید.

یکی از ویژگی ‌های فوق ‌العاده این بازی کارت ‌های کمبو است. این کارت‌ های ویژه به شما این امکان را می ‌دهند که در کنار سرگرمی و هیجان بازی، جوایز اضافی نیز به دست بیاورید. تصور کنید که هر بار که موفق می ‌شوید، به جای یک جایزه معمولی، با یک کارت کمبو می ‌توانید شانس دریافت جوایز بیشتر را هم پیدا کنید. مثل این است که هر پیروزی شما در بازی، به یک کلید جادویی تبدیل می ‌شود که درهای گنجینه‌ های بیشتری را برایتان باز می‌ کند. پس اگر به دنبال یک راه سرگرم‌ کننده برای افزایش شانس ‌تان در دریافت جوایز بازی هستید، کارت‌ های کمبو را فراموش نکنید.

راهنمایی کامل برای آشنایی با کارت ‌های راکی ربیت

راهنمایی کامل برای آشنایی با کارت ‌های راکی ربیت

این کارت ها دنیای بازی راکی ربیت rocky rabbit را به سه بخش اصلی تقسیم می‌ کنند به این شکل که هرکدام ویژگی ‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. بیایید باهم نگاهی به هر یک از این بخش‌ها بیندازیم و ببینیم هرکدام چه مزایایی برای شما دارند:

پیشنهاد ویژه: خرید رفرال یس کوین

 

کارت ‌های بخش مبارز (Fighter)

اگر به دنبال تقویت ربیت یا همان خرگوش قهرمانتان هستید، کارت‌ های بخش مبارز را باید انتخاب کنید. این کارت ‌ها در سه تب مختلف به نام ‌های Upgrade، Claim و Venture در دسترس شما قرار میگیرند. با کارت ‌های Upgrade، بواسطه ی رژیم ‌های غذایی ویژه و برنامه ‌های آموزشی، این امکان را دارید که قدرت و مهارت‌ های خرگوش خود را افزایش دهید. تصور کنید که هر بار که خرگوشتان را آموزش می ‌دهید، او قوی ‌تر و باهوش تر می‌ شود. در تب Claim، هر ۲۴ ساعت یکبار قادر خواهید بود کارت ‌های رایگان دریافت کنید و با آنها سکه‌ های بیشتر جمع آوری کنید.

 

کارت ‌های بخش مربی (Coach)

برای کسانی که می ‌خواهند خرگوششان در level بالاتری قرار گیرد، کارت‌ های بخش مربی یک گزینه عالی هستند. این کارت‌ ها در تب‌های Upgrade و Claim در دسترس‌ قرار می گیرند. با استفاده از کارت ‌های Upgrade، خرگوشتان را در دوره‌ های آموزشی مختلف ثبت ‌نام کنید و مهارت‌های او را بالاتر ببرید. هر بار که خرگوشتان از دوره‌ ای که ثبت نامش کرده اید خارج می‌ شود، آماده‌ تر از قبل برای چالش‌های جدید هست. در تب Claim همچنین، مشابه با بخش مبارز، هر ۲۴ ساعت یکبار می‌ توانید کارت ‌های رایگان دریافت کنید و از جمع آوری سکه ‌های بیشتر لذت ببرید.

 

کارت‌های بخش مسابقات (Tournaments)

اگر به دنبال راهی برای به چالش کشیدن راکی ربیت و کسب جایزه های بیشتر هستید، کارت ‌های بخش مسابقات بهترین گزینه هستند. با استفاده از این کارت ‌ها، خرگوش آموزش ‌دیده ات را وارد مسابقه کن و از مهارت هایی که به او یاد داده ای استفاده کن. هر بار که خرگوشتان در مسابقات شرکت می ‌کند، می توانید جایزه های مختلفی بگیرید. جالب است بدانید این بخش به شما این امکان را می ‌دهد که از سود ساعتی یا پرافیت ‌های خودتان لذت ببرید.

 

کسب جایزه در بخش های مختلف بازی راکی ربیت

با استفاده از قسمت "Boost" در بازی راکی ربیت، می ‌توانید قابلیت های بخش ‌های مختلف بازی را افزایش دهید. به عنوان مثال، هرگاه سطح خود را ارتقا دهید، تعداد سکه‌ هایی که با هر "tab" به دست می‌ آورید، افزایش پیدا می ‌کند. برای مثال، اگر با هر بار "tab" در سطح پایین ‌تر ۹ سکه دریافت می ‌کردید، بعد از ارتقا می ‌توانید با هر "" tab ۱۰ سکه دریافت کنید. همچنین، با ارتقای سطح، مانند افزایش از سطح ۳ به سطح ۴، انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد.

کسب سکه در بخش Earn نیز جذابیت های خودش را دارد. در بخش "Earn" بازی راکی ربیت، فرصت ‌های مختلفی برای جمع ‌آوری سکه وجود دارد. برای مثال، با مراجعه روزانه به بازی، می ‌توانید سکه ‌های بیشتری به دست آورید. هر روزی که به بازی سر بزنید، تعداد سکه ‌های دریافتی روزانه افزایش می ‌یابد. توجه داشته باشید که به دلیل شلوغی پروژه، ممکن است در بارگذاری کمی کندی مشاهده کنید.

همچنین برای کسانی که می‌خواهند در بازی راکی ربیت سریع‌تر پیشرفت کنند، دعوت از دوستان و آشنایان به بازی توصیه می ‌شود. اگر دوستانی که دعوت می ‌کنید، حساب تلگرام معمولی داشته باشند، ۵۰۰۰ سکه و مقداری تون کوین به شما تعلق خواهد گرفت. اما اگر دوست شما دارای حساب تلگرام پریمیوم باشد، بازی به شما دو برابر تون کوین و ۲۵۰۰۰ سکه به عنوان پاداش رفرال گیری خواهد داد.

 

نحوه ارتقای کارت های راکی ربیت rocky rabbit

اگر قبلاً با بازی همستر کمبات آشنا شده ‌اید می دانید که کارت های همستر دارای کارت های قفل شده و باز هست که برای ارتقا کارت های قفل شده بازی، فرضا میگوید شرط باز شدن این کارت ارتقا ازx level به5   levelهست. در بازی راکی ربیت هم کارت های قفل شده و باز وجود دارد که از بین این کارت های موجود باید بگردید و کارت های باز را پیدا کنید تا بتوانید آنها را ارتقا دهید. تفاوت این بازی با همستر کمبات این است که هر کارتی که ارتقا می ‌دهید، گزینه ‌ای برای "Claim" دارد. به عنوان مثال، اگر ۱۳۰۰۰ سکه جمع ‌آوری کنید، باید آن را "claim" کرده و پس از ۲۴ ساعت دوباره وارد بازی شوید تا مطالبات خود را انجام دهید. این بدین معنی است که باید به موقع و سروقت برای جمع ‌آوری سکه ‌ها و ارتقای کارت ‌ها وارد بازی شوید.

وارد کردن کارت‌ های راکی رابیت چگونه انجام می شود؟

وارد کردن کارت‌ های راکی رابیت چگونه انجام می شود؟

قبل از هر چیز شما برای دریافت جایزه های بازی راکی ربیت باید وارد ربات مربوطه در تلگرام شوید و سپس به بخش Mine در این ربات بروید. با طی کردن مسیری که گفته شد کارت های راکی ربیت امروز در این قسمت به شما نمایش داده خواهند شد. شما کارت های راکی ربیت امروز را به همراه گزینه ای تحت عنوان choose superset خواهید دید که روی آن باید کلیک کنید تا بتوانید کارت های مورد نظرتان را انتخاب کنید. نکته کلیدی این است که در انتخاب کارت ها باید دقت کافی بخرج دهید چون در صورت وارد کردن کارت اشتباهی شانس دریافت جایزه کاهش خواهد می یابد.بطور کلی شما اگر به هنگام انتخاب کارتتان نهایتا بالای 5 بار خطا داشته باشید شانس استفاده از کارت راکی ربیت امروز را از دست می دهید درنتیجه این عمل را با حداکثر دقت و تمرکز انجام بدهید.

 

برخی نکات مورد نظر که به هنگام انتخاب کارت های راکی ربیت باید به آنها دقت کنید عبارتند از:

 

  • دقت بالا به هنگام انتخاب کارت‌ها: با اطمینان و دقت بالا کارت‌های راکی ربیت امروز را انتخاب کنید. کارت های انتخابی شما باید 100 درصد با کارت ‌های نمایش داده شده در بخش Mine مطابقت داشته باشند.
  • دوباره بررسی کنید: قبل از اینکه انتخاب کارت خود را نهایی کنید، کارت ‌های راکی ربیت انتخاب شده تان را برای آخرین بار و دوباره بررسی کنید تا از اینکه هیچ اشتباهی رخ نداده مطمئن شوید.
  • خطاها را مدیریت کنید: چک کنید و اگر در انجام مراحل ابتدایی اشتباهی رخ داده، هرچه سریعتر آن را اصلاح و حلش کنید تا تعداد خطاهایتان بیشتر از 5 بار نشود و شانستان را همچنان برای دریافت جایزه حفظ کنید.

 

یک نکته را همان ابتدای ورود به بازی درنظر بگیرید: در پروژه راکی ربیت سعی کنید اسپانسر خود را تون کوین (toncoin) انتخاب کنید. چون اگر گزینه های دیگر را انتخاب کنید به دلیل تحریم ها و شرایطی که همگی دلیل آن را می دانیم، این صرافی ها برای ما مشکل داشته و از آنجاییکه برای نقد کردن ربیت کوین نیاز به احراز هویت هست و ایران در آنها پشتیبانی نمی شود لحظه نقد کردن به مشکل برمیخورید. شما با انتخاب تون کوین (toncoin) به عنوان اسپانسر این مشکل را حل میکنید.

 

بطور کلی در پایان این مطلب باید بگوییم هر بخش از کارت ‌های راکی ربیت به نوعی به شما کمک می ‌کند تا تجربه بازی خود را ارتقا بدهید و از مزایای بیشتری استفاده کنید. حالا که با هر کدام از این بخش ‌ها آشنا شدید، شما کدام یک از این کارت ها را برای پیشرفت در بازی خرگوش جنگجوی جذاب یعنی راکی ربیت انتخاب می ‌کنید؟ خوشحال می شویم تجربه تان از این بازی را با ما در بخش نظرات این پست به اشتراک بگذارید.

نظر دهید