پنل کاربری
آموزش کانکت کردن کیف پول به ایردراپ بلوم

آموزش کانکت کردن کیف پول به ایردراپ بلوم

امروز در یاراپلاس، خبر خوبی برای اعضای ربات بلوم داریم. در آپدیت جدید تلگرام، امکان اتصال بلوم به کیف پول مجازی (wallet) وجود دارد. این قابلیت باعث بهبود تجربه کاربری شما و افزایش سود بابت دریافت‌های رایگان ایردراپ نیز می‌شود. در واقع صرافی Blum یک پلتفرم غیرمتمرکز برای معاملات ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم امکان معامله گسترده توکن‌ها از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را برای شما فراهم می‌کند. صرافی Blum شامل یک اپلیکیشن موبایل و یک اپلیکیشن کوچک درون تلگرام می‌شود. در ادامه برای آموزش کانکت کردن کیف پول به ایردراپ بلوم همراه ما باشید.

 

پیشنهاد: خرید رفرال ربات تلگرام

چرا باید کیف پول خود را به ایردراپ Blum وصل کنید؟

 

چرا باید کیف پول خود را به ایردراپ Blum وصل کنید؟

استفاده از کیف پول برای توکن های بلوم مزایایی دارد از جمله اینکه:

 

  • می توانید با خیال راحت توکن های خود را در آن نگه داری کنید. همچنین به طور میانگین بعضی از کیف پول ها مثل کیف پول Bitget Wallet تا 300 دلار ارزهای دیجیتال شما را بدون هزینه اضافی نگه داری میکند.

 

  • با اتصال کیف پول خود به ربات بلوم میتوانید ایردراپ های این ربات را به صورت رایگان نیز دریافت کنید.
     

پیشنهاد ویژه: خرید زیرمجموعه ربات CEX.IO

آموزش کانکت کردن کیف پول به ایردراپ بلوم

برای اتصال کیف پول به ایردراپ بلوم (Blum Airdrop)، مراحل زیر را دنبال کنید:

1.دانلود و نصب کیف پول دیجیتال سازگار با ایردراپ بلوم

ابتدا یک کیف پول دیجیتال را دانلود و نصب کنید. این کیف پول‌ها معمولاً به عنوان افزونه مرورگر یا اپلیکیشن موبایل در دسترس هستند.

 

2.ایجاد یا وارد کردن کیف پول

بعد از نصب، می‌توانید یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا اگر از قبل کیف پول دارید، اطلاعات آن را وارد کنید. حتماً عبارات بازیابی (seed phrase) خود را در جایی امن نگه دارید.
نکته: توصیه می شود که از یک ولت خالی استفاده کنید.
 

 

3.بخش "کیف پول" در پلتفرم BLUM 

به بخش "کیف پول" در پلتفرم BLUM مراجعه کنید و کیف پول مورد نظر خود را برای اتصال انتخاب نمایید و سپس بر روی دکمه "Connect" کلیک کنید.

 

4. اتصال با موفقیت به بلوم

به مینی اپ BLUM بازگردید. در صورتی که علامت تیک در کنار گزینه "Ton Connect" مشاهده شود، اتصال با موفقیت انجام شده است.

 

 

کیف پول‌های سازگار با Blum Bot کدام اند؟

ایردراپBlum با تعدادی کیف پول تلگرام مختلف سازگار است، از جمله:

  • کیف پول Tonkeeper: این کیف پول یک گزینه محبوب برای ذخیره‌سازی توکن‌های Blum است و از ویژگی‌های مختلفی مانند تبادل غیرمتمرکز (DEX) و مرورگر dApp داخلی پشتیبانی می‌کند.

 

  • کیف پول Myton: کیف پول Myton یک کیف پول سبک و کاربرپسند است که برای ذخیره‌سازی ایمن توکن‌های Blum مناسب است.

 

  • کیف پول Ton Hub :Ton Hub یک رابط کاربری وب برای بلاکچین Blum است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های خود را مدیریت کنید، تراکنش‌ها را ارسال و دریافت کنید و به dAppها دسترسی پیدا کنید.

 

  • کیف پول Du Wallet: کیف پول Du Wallet یک کیف پول چندارایی است که از توکن‌های Blum و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

 

  • کیف پول Bitget Wallet: کیف پول Bitget Wallet یک کیف پول صرافی است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های Blum خود را به راحتی معامله کنید.

 

  • کیف پول SafePal: کیف پول SafePal امنیت بالایی را برای ذخیره‌سازی توکن‌های Blum شما ارائه می‌دهد. 

 

همچنین بخوانید درمورد: تاریخ لیست شدن ایردراپ‌ های تلگرام

 

انتخاب کیف پول مناسب برای شما به نیازها و ترجیحاتتان بستگی دارد. اگر به دنبال یک کیف پول با ویژگی‌های زیاد هستید، Tonkeeper Wallet یا Myton Wallet گزینه‌های مناسبی هستند. اگر به دنبال یک کیف پول ساده و کاربرپسند هستید، Ton Hub یا Du Wallet را امتحان کنید. و اگر به دنبال امنیت بالا هستید، کیف پول SafePal را انتخاب کنید.

 

سخن آخر

با مطالعه این راهنما از یاراپلاس، می‌توانید به سادگی کیف پول خود را به ربات BLUM متصل کرده و از امکانات متنوع آن مانند رفرال گیری و کسب درآمد بهره‌مند شوید. BLUM به عنوان یک پلتفرم نوظهور در حوزه ارزهای دیجیتال، چشم‌انداز روشنی برای آینده خود دارد. این پلتفرم با ارائه خدمات جدید و ارتقای کیفیت خدمات فعلی، در تلاش است تا به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شود.

نظر دهید