پنل کاربری
معرفی درگاه پرداخت برای فروشگاه های اینستاگرامی

معرفی درگاه پرداخت برای فروشگاه های اینستاگرامی

امروزه بسیاری از آنلاین شاپ‌ها ترجیح می‌دهند از یک درگاه پرداخت معتبر برای فروشگاه اینستاگرامی خود استفاده کنند. در نظر داشته باشید درگاه‌های پرداخت فقط برای سایت‌ها نیست و افرادی که در اینستاگرام فروشگاه دارند نیز می‌توانند از این درگاه‌ها استفاده کنند. به این منظور کافیست لینک درگاه را برای مشتری خود بفرستید و اطمینان حاصل کنید که فیشی که برای شما ارسال کرده است جعلی نیست.

 در صورتی که شما درگاه پرداخت دریافت کنید این کار سبب راحت شدن خیال کاربران شما می‌شود زیرا آنها مطمئن می‌شوند که کسب و کار شما در یک مکان مطمئن ثبت شده و با خرید، دیگر کلاهی سر آنها نمی‌رود. در این مقاله از یاراپلاس، قصد داریم به معرفی درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی پرداخته و اطلاعات مفید را در اختیار شما قرار دهیم.

 

معرفی درگاه پرداخت به زبان ساده

به زبان ساده می‌توانیم بگوییم درگاه پرداخت اینستاگرامی یک روش امن و سریع جهت انتقال پول از حساب مشتری به فروشنده است. مشتری با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می‌تواند مبلغ را در کمترین زمان انتقال دهد. همانطور که سایت‌های فروشگاهی می‌توانند به درگاه پرداخت متصل شوند فروشگاه‌های اینستاگرامی نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کرده و علاوه بر اینکه پرداخت پول را بدون مشکل می‌کند سبب جلب اعتماد مشتریان می‌شوند. پیشنهاد: خرید فالوور میکس اینستاگرام
 

 در صورتی که فروشگاه اینستاگرامی دارید، در کنار تمامی روش‌های نوینی که از آن برای بالا بردن فروش خود استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم حتماً ساخت و ایجاد یک درگاه پرداخت را نیز در اولویت قرار دهید تا با این کار فروش خود را افزایش دهید.

چرا نیاز است برای آنلاین شاپ درگاه پرداخت دریافت کنیم؟

بیشتر بدانید: اینستاگرام مارکتینگ و اصول بازاریابی در اینستاگرام چیست؟

چرا نیاز است برای آنلاین شاپ درگاه پرداخت دریافت کنیم؟

بعد از اینکه متوجه شدید درگاه به پرداخت اینستاگرامی چیست ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا نیاز است تا برای پیج خود از این درگاه‌ها استفاده کنید در ادامه مهمترین دلایل را به شما شرح می‌دهیم:

  • می‌توانید به جای ارسال شماره کارت که احتمال اشتباه واریز کردن آن وجود دارد لینک پرداخت را به صورت مستقیم برای مشتریان خود ارسال کنید.
  • امکان مشاهده و بررسی گزارش‌های واریزی‌ها به صورت آنلاین وجود دارد و شما می‌توانید به آسانی لیست پرداخت را مشاهده نمایید.
  • می‌توان روند پرداخت پول توسط مشتری را پیگیری کرد.
  • با کمک ارسال لینک، مشتری‌های شما می‌توانند پرداخت امنی داشته باشند و خیال مشتری‌ها از یک فروشگاه معتبر راحت است؛ آنها می‌توانند بدون محدودیت خرید کنند.
  • امکان ارسال لینک‌های جداگانه محصول به همراه قیمت انتخابی وجود دارد.
  • امکان دریافت پشتیبانی ۲۴ ساعته جهت رفع مشکلات واریزی و پرداخت مشتریان وجود دارد.

 

معرفی چند درگاه پرداخت اینترنتی معتبر اینستاگرامی

در کشور ایران درگاه‌های پرداخت معتبری وجود دارد که می‌توان از آنها برای پیج‌های اینستاگرام استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از آن معتبرترین و شناخته شده‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم:
پیشنهاد ویژه:  خرید فالوور ایرانی

 

  1. دیجی پی

دیجی پی را می‌توانیم یکی از شناخته شده‌ترین استارت آپ‌های دیجی کالا معرفی کنیم که سرعت بالا و پشتیبانی تمام وقتی دارد. با کمک دیجی پی شما می‌توانید به طور اقساطی محصول مورد نظر خدا را خریداری کنید. علاوه بر این، در پنل کاربری آن هم گزارش دقیق انتقال وجه و درآمد وجود دارد.

 

  1. زرین پال

زرین پال یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های درگاه پرداخت است که سرویس ارائه دهنده درگاه‌های پرداخت اینستاگرامی آن با نام زرین لینک شناخته می‌شوند. در حال حاضر زرین لینک کارمزد بسیار کمی داشته و در آخر هر هفته پول واریزی به حساب شما ریخته می‌شود. در ماه اول عضویت در این درگاه پرداخت، پولی به عنوان کارمزد از شما کم نمی‌شود اما پس از ماه اول به ازای هر تراکنش ۰.۵ درصد کارمزد کم می‌شود. امنیت پرداخت این درگاه بالا بوده و امکان دریافت خروجی اکسل از آن نیز وجود دارد.

 

  1. آیدی پی

به کمک آیدی پی شما می‌توانید برای فروشگاه خود لینک اختصاصی درست کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای هر محصول یک لینک خرید جداگانه با سرچ در گوگل تهیه نمایید. از مهم‌ترین مزیت آیدی پی می‌توانیم به واریز مرتب پول به حساب شما در ساعت ۸ صبح اشاره کنیم علاوه بر این، این درگاه پرداخت به ازای هر تراکنش کارمزد بسیار کمی کسر می‌کند.
همچنین بخوانید: آموزش ثبت پیج اینستاگرام در گوگل    
 

 

  1. پی پینگ

این درگاه پرداخت امکان ایجاد لینک خصوصی و تعریف محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. کارمزد آن یک درصد است که مقداری بسیار ناچیز بوده به همین دلیل در لیست بهترین درگاه‌های پرداخت ایرانی قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین مزایای پی پینگ می‌توانیم به ارسال پیامک رایگان، صدور فاکتور آنلاین و تسویه حساب کمتر از ۲۴ ساعت اشاره کنیم.

 

  1. نکست پی

نکست پی یکی دیگر از بهترین درگاه‌های پرداخت است که کارمزد تراکنش آن یک درصد بوده و با اینکه جزو درگاه‌های پرداخت تازه تاسیس به حساب می‌آید اما شروع خوبی داشته و توانسته است در لیست مطرح‌ترین و بهترین درگاه‌های پرداخت قرار بگیرد.

 

مهمترین روش‌های دریافت درگاه پرداخت اینستاگرامی

برای دریافت درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی دو راه مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را داشته و شما بر اساس شرایط و سلیقه خود می‌توان یکی از این دو راه را انتخاب کنید. در ادامه هر کدام از این راه‌ها را به شما در یاراپلاس معرفی می‌کنیم:

  1. روش مستقیم

در روش مستقیم در صورتی که شما یک سایت فروشگاهی دارید که دارای آی نماد است می‌توانید به صورت مستقیم یک لینک پرداخت دریافت کنید. با کمک این روش بدون واسطه از هر بانکی می‌توانید به آسانی و در کمترین زمان درگاه مورد نظر را دریافت نمایید.

 

  1. روش غیرمستقیم

پیج‌های اینستاگرامی می‌توانند از درگاه پرداخت غیر مستقیم یا درگاه پرداخت واسط نیز استفاده کنند. شرکت‌های ارائه دهنده این درگاه‌ها به ازای هر تراکنش به طور تقریبی نیم تا یک درصد کارمزد بر می‌دارند. شما می‌توانید از طریق این شرکت‌ها نیز یک لینک پرداخت معتبر دریافت کرده و از آن به منظور کسب درآمد و ارسال برای مشتری‌های خود استفاده کنید.

 

چگونگی تشخیص درگاه جعلی از اصل

یکی از موضوعات مهم و حیاتی که پس از کسب اطلاعات ضروری در مورد درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی باید بدانید نحوه تشخیص درگاه‌های جعلی از اصل است. همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر کلاهبرداری‌های اینترنتی از طریق همین درگاه‌ها انجام شده و نیاز است تا شما بتوانید آنها را تشخیص دهید. در ادامه برخی از مهم‌ترین روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • به آدرس صفحه url دقت کرده و مطمئن شوید که با آدرس اصلی درگاه پرداخت شما همخوانی داشته باشد.
  • در نظر داشته باشید که نشانی درگاه‌های معتبر و وب سایت‌های پرداخت با پسوند https آغاز می‌شوند.
  • یکی از جدیدترین روش‌ها جهت تشخیص درگاه جعلی توجه به صفحه کلید مجازی درگاه است دقت داشته باشید که تمامی درگاه‌های پرداخت معتبر باید این صفحه کلید مجازی را داشته باشند.
  • یکی دیگر از روش‌ها این است که در زمان دریافت درگاه پرداخت برای اینستاگرام در ابتدا اطلاعات کارت بانکی خود را به صورت اشتباه وارد نمایید و در صورت که پیامی مبنی بر عملیات موفقیت آمیز دریافت کردید بدانید که این درگاه جعلی است.

 

چه افرادی از درگاه پرداخت برای فروشگاه‌ های اینستاگرام خود استفاده میکنند

تمامی افرادی که می‌خواهند کار واریزی مبلغ فروش را برای مشتریان خود راحت‌تر کرده و اعتماد آنها را جلب کنند نیاز است تا از این درگاه‌های پرداخت استفاده کنند. این کار باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در زمان کمتر از چند دقیقه محصول اینستاگرامی یا کالای مورد نظر خود را خریداری کنند بدون اینکه نگران از دست رفتن پول خود باشند.

 در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی استفاده از روش‌های مختلف برای کسب درآمد رونق فراوانی پیدا کرده است به همین دلیل در صورتی که شما نیز می‌خواهید از روش‌های جدید و نوین برای کسب درآمد در پلتفرم‌های ایرانی یا خارجی بهره مند شوید توصیه می‌کنیم استفاده از درگاه پرداخت را که نشان دهنده احترام به مشتری است در اولویت قرار دهید. دریافت این درگاه‌ها به راحتی انجام شده و هزینه زیادی نیز بابت کارمزد از شما کم نمی‌شود. به همین دلیل بهتر است تمامی افراد بدون محدودیت برای فروشگاه اینستاگرامی خود از آنها استفاده کنند.

 

سخن پایانی

در این مقاله برای شما در مورد درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی صحبت کرده و چند مورد از بهترین و معتبرترین آنها را به شما معرفی کردیم. در صورتی که می‌خواهید نظر مشتری و خریداران پیج خود را جلب کرده و روند پرداخت پول را برای آنها راحت‌تر کنید توصیه می‌کنیم حتماً از درگاه‌های پرداخت امن و معتبر استفاده نمایید.

 علاوه بر این، این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید قیمت‌های برخی از محصولات را به صورت اختصاصی مشخص کرده که این گزینه نیز یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید و در پیشگیری از ایجاد مشکلات در زمان پرداخت بیشترین نقش را دارد.

نظر دهید