پنل کاربری
ربات تلگرام ton church یا کلیسای تون

ربات تلگرام ton church یا کلیسای تون چیست؟

امروز قصد داریم به شما یک ایردراپ جذاب بنام ربات تلگرام ton church یا کلیسای تون معرفی کنیم. این بازی نسبت به دیگر بازی های ربات تلگرام متفاوت است و داستان جالبی دارد که در ادامه ما برایتان توضیح می دهیم. فرض کنید هر روز به یک کلیسا بروید و به نیایش و عبادت بپردازید سپس در قبال آن با توجه به میزان ایمانی که بدست آورده اید ارز دیجیتال پاداش  بگیرید. جالب است نه!؟ بیایید در ادامه بیشتر با ربات کلیسای تون آشنا شویم تا بدانیم چگونه باید این مراحل معنوی را برای دریافت ارز دیجیتال طی کنید و همزمان به ایمان و تقوای خودتان نیز اضافه کنید.
                                                                 خرید زیرمجموعه ربات های تلگرام از یاراپلاس!

 

معرفی ربات تلگرام ton church یا کلیسای تون به زبان ساده

همانطور که گفتم این بار با ایردراپی جدیدی با نام ربات تلگرام تون چرچ روبرو هستیم که بسته به میزان ایمان و تقوای شما، ارز دیجیتال جدیدی به نام "Faith" یا همان "ایمان" برایتان استخراج می ‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر چند ساعت یکبار به کلیسای خود (TON CHURCH) سر بزنید و با تأمل در اشتباهاتتان، از درگاه الهی طلب عفو کنید تا از نعمت‌های طلایی بهره‌مند شوید.

 

در روزهای ابتدایی، هر ۹ ساعت یکبار باید به کلیسا مراجعه کنید، اما با گذشت زمان و افزایش محبوبیت شما در نزد خداوند، فاصله زمانی این مراجعه کاهش می ‌یابد و باید بیشتر به کلیسای خود سری بزنید. این مراجعه مداوم باعث تسریع در روند رستگاری شما همچنین افزایش پاداش خواهد شد.

 

بازی تون چرچ، اینطور طراحی شده گاهی یک فرشته ‌ای که از بهشت رانده شده یا همان شیطان، به کلیسا می‌ آید تا مومنان را به گمراه کند. در این شرایط مقابله به تنهایی دشوار است، و تنها راه مقابله ای که نتیجه بخش خواهد بود این است که بطور جمعی و با تمام قدرت به شیطان حمله کنید.
پیشنهاد ویژه: خرید رفرال تپ سواپ

 

همچنین به عنوان یک مومن، شما می‌ دانید که دعوت به راه راست و ترویج دین در جامعه، باعث تسریع در دستیابی به بهشت می ‌شود. بدین منظور، بازی ton church اینطور طراحی شده که، برای هر فرد جدیدی که به دین دعوت می کنید، ۱۵۰ واحد به میزان Faith یا همان ایمان شما افزوده می ‌شود. این عبادت‌ ها و تلاش ‌های شما بی ‌نتیجه نخواهد بود. از آنجایی که پروژه ton church بر پایه ارز Ton راه‌اندازی شده بنابراین شما می توانید  کیف پول مای تون ولت یا تنکیپر را به ربات وصل کرده (با وصل کردن کیف پولتان شما، ۱۵۰۰ توکن Faith از بازی پاداش می ‌گیرید) و بر اساس میزان ایمان و تقوای کسب شده، ارز TON دریافت کنید.

مراحل و نحوه ورود به TON Church کلیسای تون

مراحل و نحوه ورود به TON Church کلیسای تون

مراحل ورود به پروژه "TON Church"  بسیار ساده هست و شما می ‌توانید به راحتی از با چند قدم ابتدایی وارد بازی شوید. برای شروع، دو گزینه دارید:

 

استفاده از لینک دعوت:

  1. اگر لینکی برای دعوت به پروژه دارید، کافی است روی آن کلیک کنید.

جستجو در تلگرام:

  1. اگر لینک ندارید، نگران نباشید. فقط کافی است در قسمت جستجوی تلگرام عبارت "TON Church" را وارد کنید.

 

پس از پیدا کردن ربات اصلی "TON Church"، وارد آن شوید و گزینه استارت را در پایین صفحه انتخاب کنید. این کار شما را به مسیر بعدی هدایت می ‌کند. در این مرحله، با انتخاب گزینه "Join Community" به کانال رسمی پروژه در تلگرام منتقل خواهید شد. در این کانال می‌توانید به‌روزترین اخبار و اطلاعات پروژه را دریافت کنید.

برای شروع استخراج توکن "Faith"، گزینه "Enter the Church" را بزنید. این کار شما را به صفحه اصلی ربات در کلیسا می ‌برد و از اینجا می ‌توانید فرآیند استخراج توکن را آغاز کنید. به همین سادگی، آماده‌اید تا به جمع مومنان دیجیتال بپیوندید و از فرصت ‌های جدید استفاده کنید.

همچنین بخوانید درمورد: ربات تلگرام تایم فارم time farm

 

آموزش ربات TON Church کلیسای تون

همگی بازی‌های تلگرام زیادی را دیده ایم که برای به دست آوردن امتیاز نیاز به "to earn tap" یا ضربه زدن به صفحه دارند. اما ربات تلگرام TON Church با یک سیستم متفاوت و ساده ‌تر کار می‌کند. اینجا دیگر نیازی به ضربه زدن نیست و می ‌توانید با جمع ‌آوری توکن ‌های Faith امتیاز کسب کنید. افراد امکان مشاهده دارایی هایشان در پروژه TON Church را در قسمت بالای صفحه سمت راست خواهند داشت. این بازی برای کسانی که علاقمند به پاداش های معنوی هستند بسیار جذاب و سرگرم کننده است. حال شاید بپرسید چطور توکن Faith بیشتری جمع آوری کنیم. در ادامه به برخی ترفندهای جمع آوری توکن Faith اشاره میکنیم.

 

برخی ترفندهای جمع ‌آوری توکن Faith در بازی کلیسای تون

 

۱. Pray

برای افزایش امتیاز در TON Church، اولین کار این هست که گزینه "Pray" رو در صفحه اصلی ربات فعال کنید. "Pray" به معنی دعا کردن در این پروژه معنوی هست. حواستان باشد که هر چند ساعت یکبار وارد ربات بشوید، توکن‌ هایی که جمع کردید را تایید کنید و بعد با انتخاب "Growing Faith" (ایمان در حال رشد)، جمع ‌آوری خودکار توکن‌ها را فعال کنید.

 

۲. Rituals

برای دریافت توکن ‌های بیشتر، به بخش "Rituals" در پایین صفحه اصلی ربات بروید. در این قسمت، تسک‌های مختلفی مثل بازدید از وبسایت‌ ها و عضویت در کانال‌ های تلگرام و توییتر وجود دارد. با انجام هریک از این مأموریت ‌ها، مقداری توکن Faith دریافت می‌ کنید.

 

۳. Invite

در قسمت "Invite"، یک لینک اختصاصی دعوت به شما داده می‌ شود. با اشتراک ‌گذاری این لینک با دوستانتان، هر دو طرف توکن Faith دریافت می ‌کنید. اما یادتان باشد که تعداد دعوت از دوستان در پروژه محدود است و می‌توانید تنها ۴ نفر از دوستانتان را با لینک دعوت کنید.
 

در پایان باید بگوییم پروژه تون چرچ بتازگی لانچ شده و هنوز تیک آبی تلگرام را دریافت نکرده است ولی باتوجه به استقبال خوبی که کاربران از این ایردراپ TON Church داشته اند همچنین با این طراحی ساده و جذاب، بازی وقت زیادی را در طول شبانه روز از شما نخواهد گرفت پس پیشنهاد میکنیم بازی کلیسای تون را از دست ندهید. امیدوارم این نکات به شما کمک کند تا توکن‌ های بیشتری جمع کنید و از تجربه ‌تان با ربات TON Church لذت ببرید! تجربیات خود را از بازی و ربات تلگرام ton church با ما در میان بگذارید.

نظر دهید