پنل کاربری
آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی

آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی

استیکرهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، خلاقانه و منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند. سایت بسیار محبوبی که در زمینه استیکر ساز هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، FusionBrain.ai است. این سایت، قابلیت‌های فراوانی دارد که به شما امکان ساخت استیکرهای مورد علاقه‌تان را می‌دهد. ابزارهایی که در این سایت وجود دارند، استیکرهای ویژه و زیبایی را خلق خواهند کرد. علاوه بر این، پیام‌رسان‌های متنوع از جمله تلگرام، اینستاگرام و واتس‌اپ نیز با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به ساخت استیکرهای سفارشی کرده‌اند. در این مقاله از سایت خرید ممبر تلگرام یاراپلاس، اطلاعات بیشتری درباره ساخت استیکر با هوش مصنوعی در فضای مجازی می‌گذاریم.

چگونه با استفاده از هوش مصنوعی استیکر بسازیم؟

 

چگونه در تلگرام با استفاده از هوش مصنوعی استیکر بسازیم؟

تلگرام، یکی از پیام‌رسان‌های قدیمی و پرطرف‌دار در بین کاربران فضای مجازی است. استیکرهای بی‌شماری در این فضای اجتماعی وجود دارند که توسط کاربران ساخته می‌شوند. امروزه، اپلیکیشن تلگرام- ربات های رفرال تلگرام - زمینه ساخت استیکر را برای همه کاربران فراهم کرده است تا همه بتوانند بر حسب سلیقه خود استیکرهای متنوع بسازند. بدون ترک پلتفرم تلگرام به‌راحتی استیکرهای جذاب و زیبا را طراحی کنید. اگر می‌خواهید شما هم به یک استیکر ساز تبدیل شوید باید مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  • در ابتدا باید وارد تلگرام شوید و یک صفحه گفتگو را باز کنید.
  • اکنون در قسمت نوشتن پیام، گزینه + فشار دهید.
  • حالا شما می‌توانید عکس موردنظر خود را از گالری انتخاب کرده و به‌عنوان استیکر برگزینید.
  • پس‌زمینه عکس باید توسط هوش مصنوعی پاک شود. این کار با یک کلیک بر روی تصویر اتفاق می‌افتد.
  • حالا استیکر را برای عزیزانتان و مخاطب خود ارسال کنید؛ اما اگر قصد ساخت مجموعه‌ای از استیکرها را دارید باید یک شکلک از ایموجی‌ها را برای توصیف حالت استیکر در نظر بگیرید.
  • اپلیکیشن تلگرام با استفاده از هوش مصنوعی، ایموجی مرتبط با استیکر را پیشنهاد می‌دهد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

در نهایت، پس از ساخت مجموعه استیکرهای جذاب، یکی از آن‌ها را برای مخاطب ارسال می‌کنید. مخاطب شما با یک کلیک بر روی استیکر می‌تواند مجموعه‌ای از استیکرها را که ساختید برای خود ذخیره کند. حالا شما یک استیکر ساز حرفه‌ای شدید.

 

مراحل ساخت استیکر با هوش مصنوعی در اینستاگرام

اینستاگرام، برترین اپلیکیشن جهانی شناخته می‌شود و همه کاربران (خرید فالوور اینستاگرام) از سراسر دنیا در این پلتفرم فعالیت می‌کنند. هوش مصنوعی، قابلیت جدید این اپلیکیشن است که در کنار سایر ابزارها قرار دارد. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که تمایل به ساخت استیکر با عکس و ویدئوهای شخصی دارند. برای این کار باید از هوش مصنوعی موجود در اینستاگرام برای ساخت استیکر استفاده کنید. مراحل ساخت استیکر با هوش مصنوعی در اینستاگرام عبارت‌اند از:

 

  1. در ابتدا باید وارد قسمت استوری و پست شوید.
  2. یا پیداکردن گزینه Segment Anything می‌توانید ساخت استیکر را شروع کنید.
  3. عکس‌ها و ویدئوهای شخصی یا سایر عکس‌هایی که شرایط لازم اعم از سایز، اندازه و کیفیت را داشته باشند به‌عنوان استیکر در نظر بگیرید.
  4. حتی قابلیت برش تصویر نیز در این هوش مصنوعی امکان‌پذیر است که با یک کلیک می‌توانید عکس را به‌اندازه دلخواه در بیاورد.
  5. برای بهبود کیفیت تصویر، قابلیت افزودن فیلترها در این قسمت وجود دارد. با اضافه‌کردن فیلترهای باکیفیت یک استیکر جذاب بسازید.

 

بنابراین، اینستاگرام، یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های فضای مجازی است که ساخت استیکر با هوش مصنوعی در اینستاگرام، یکی از کارهای جذاب و پرطرف‌دار این پلتفرم معرفی می‌شود. استیکرهایی که توسط هوش مصنوعی می‌سازید، در استوری و ریلزها  قابل‌استفاده است. این قابلیت بهترین قابلیت اینستاگرام در نظر گرفته می‌شود.

 

ساخت استیکر در واتس‌اپ توسط هوش مصنوعی

پیام‌رسان واتساپ، کاربران را برای ساخت استیکر دعوت می‌کند. در فضای مجازی جذابیت‌های فراوانی وجود دارد که یکی از آن‌ها ساخت استیکرهای سفارشی است. این قابلیت در نسخه‌های جدید واتس‌اپ وجود دارد که کاربران را به چالش می‌کشد. حتی شما می‌توانید عبارتی که مدنظر دارید را تایپ کرده و هوش مصنوعی بر اساس آن استیکر اختصاصی می‌سازد. برای ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتس‌اپ باید مراحل زیر را انجام دهید که عبارت‌اند از:

 

  • ابتدا باید نسخه واتس‌اپ خود را به‌روز کرده باشید و از جدیدترین نسخه استفاده کنید.
  • یک صفحه چت را انتخاب کنید، ترجیحاً صفحه‌ای که قصد ارسال استیکر را دارید.
  • حالا باید آیکن ایموجی را لمس کنید.
  • گزینه Create شما را برای ساخت استیکر راهنمایی می‌کند.
  • اکنون متن مدنظر خود را تایپ کنید.
  • هوش مصنوعی واتس‌اپ استیکر مرتبط با نوشته شما را پیدا کرده و به نمایش می‌گذارد.
  • اگر به دنبال استیکرهای سفارشی از طریق عکس‌های گالری می‌گردید باید گزینه + را لمس کنید.
  • اکنون با پیداکردن تصویر موردنظر استیکر خود را به‌راحتی می‌سازید.
  • پس از ساخت استیکر برای مخاطب خود ارسال کرده و از نمایش آن لذت ببرید.
    همچنین به مقاله ویرایش عکس با هوش مصنوعی برای اینستاگرام نیز سربزنید.

 

در نتیجه، استیکر ساختن در واتس‌اپ، یکی از کارهای سرگرم‌کننده و جذاب محسوب می‌شود و حتی می‌توانید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید تا همه از خلاقیت شما استفاده کنند. کاربران بی‌شماری در این پیام‌رسان عضویت دارند که به خلاقیت ذهن شما نیازمندند.

 

مزایای ساخت استیکر با هوش مصنوعی

ساخت استیکر با هوش مصنوعی در عصر ارتباطات اهمیت فراوانی دارد و بیانگر احساسات کاربران در قالب تصویر است. پیشرفت فناوری در ساخت این قابلیت بسیار تأثیرگذار است و کاربران را برای ادامه روند استفاده از پیام‌رسان اجتماعی تشویق می‌کند. تجربه‌های جدید در صفحه چت شخصی باید جذابیت‌های به‌روز داشته باشد، یکی از این زیبایی‌ها به ساخت استیکر تعلق دارد.

با آپدیت پیام‌رسان‌های متنوع به این قابلیت دسترسی پیدا می‌کنید. ساخت استیکر با هوش مصنوعی مزایا ویژه‌ای دارد که عبارت‌اند از:

  • جذابیت مکالمه بین افراد
  • به‌تصویرکشیدن احساسات
  • سرگرمی در فضای مجازی
  • مطلع کردن مخاطب از خلاقیت خود
  • افزایش خیال‌پردازی
  • افزایش جذابیت و وابستگی افراد به پیام‌رسان‌های اجتماعی
  • محبوبیت در بین کاربران

 

کلام پایانی

ساخت استیکر با هوش مصنوعی در پیام‌رسان‌های مختلف، یک ابزار پرکاربرد و قدرتمند محسوب می‌شود و کاربران را برای ساخت استیکرهای سفارشی و خلاقانه تشویق می‌کند. ابزارهای دیگری برای جذاب‌تر کردن استیکر وارد شده‌اند که قابلیت نقاشی، اضافه‌کردن متن، حذف پس‌زمینه و … را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. درگذشته اپلیکیشن‌های جانبی برای ساخت استیکر وجود داشتند که با چالش‌های بزرگی روبه‌رو می‌شدند؛ اما امروزه بدون ترک پلتفرم، به‌راحتی به ساخت استیکر می‌پردازید. هوش مصنوعی مسیر ساخت استیکر را کوتاه کرده است و به‌راحتی در عرض چند دقیقه استیکرهای زیبا می‌سازید. استیکر ساز هوش مصنوعی، برای افرادی که به دنبال راه آسان ساخت استیکر با استفاده از عکس و ویدئوهای شخصی خود می‌گردند بسیار مهم و ایده ال است.

نظر دهید